Gefeliciteerd meid, nu nog een springend ei, een flinke klusbeurt door je man en hopelijk over een week of 2 ||
grrr %^&$%^mn chi en mn staf waren weer aan et vechten:x Nu heeft mn arme chi weer een gat in zn kopje
Hee yootje hoe is het met je meid, ik probeer af en toe naar je blog te gaan maar die is nog steeds hetzelfde
Dat is nog eens een cadeau waar goed over nagedacht is, maar als ze straks zwanger is vreet ze zich te barsten in brood met pindakaas voorspel ik
haiii lady's... heitje sterkte ermee! hmmm zal straks een foto plaatsen van de test...heb er nog steeds geen goed gevoel bij namelijk... het streepje kwam wel gelijk binnen de 2 min opzetten..maar hij is niet breed.... zag net op me tempkaartje van dat ik zwanger was 2 tempdips... dit was de test van cb+ weet niet zo goed wat de ervaringen daar mee zijn....
Dikke knuffel meid.... je bent toch nog niet ongi?? Je banner gaat zeker automatisch weer op dag 1 staan?
Je weet het soms maar nooit hoor, het schijnt dat sommige zwangere vrouwen er rare eetgewoontes op na kunnen houden Heb er gelukkig zelf nog geen last van
huishouden...wat is dat? whahahaha, moet hier echt even stofzuigen...kleine meis heeft boterham met geraspte kaas op.....en er ligt volgens mij meer op de grond als in haar mond!
Ik denk niet dat het verstandig is om pindakaas uit te kiezen, hier zit veel vitamine A in. Pindakaas gevaarlijk tijdens zwangerschap? | TrotseMoeders.nl Af en toe kan geen kwaad, maar zal niet elke dag pindakaas eten.
hihihi maar is wel lekker, vind kaas zowiezo erg lekker, heb dat altijd wel bij me in mijn broodtrommel
Daar begon het hele fiasco om inderdaad...ik vroeg of ik dan mn geliefde pindakaas op moest geven.... we hebben er al hele avonturen mee beleefd (zie gisteravond )