Dank je ! Komt vast een keer goed! Maar nu gaan we wel morgen onze reis naar New York boeken voor begin mei!!!!!! Dat zouden we alleen doen als t deze ronde weer niet zou lukken..
Beide zou ik doen In elk geval klussen! Het zou toch zonde zijn als je ei toch later is en dat je dan niet hebt geklust! Baat het niet dan schaadt het niet, toch
Kan wel, maar voel me tot nu toe niet anders dan anders, dus ga er voor het gemak en uit zelfbescherming maar vanuit dat ik gewoon ongie wordt. Hoe is het met jou meis?
Je zou eens met tinkywinky moeten praten. Zij heeft op moment een superlange cyclus en FF heeft inmiddels wel 4 keer haar "eisprong" verplaatst naar een later moment in de cyclus. Ik hoop dat ik het hartstikke fout heb hoor! Wie wil er nu geen vroeg ei?
Hmmmm nou dan blijf ik maar ffies om de dag klussen totdat dat 19 voorbij is.......vandaag gaat nog wel lukken maar door de week is altijd lastig voor ons, zijn gebroken altijd......
@ Yukl... volgens mij is het nu gelukt! dankje wel! @claire... wat een mooi meisje hebben jullie en meid heel veel sterkte! knuf maar lekker met je kleine meid! Klikt misschien stom.. maar begin langzaam aan het idee te wennen dat ik misschien wel eens zwanger zou kunnen zijn... straks is het niet zo en ben ik denk ik teleur gesteld... misschien maar eens met man lief praten om sex-making-baby te houden
met mij gaat het wel goed na deze ronde gaan we er weer voor, dus ongi mag van mij wel komen. hopelijk is het nu snel raak, ben het wachten nu echt zat.
Lastig Dan wordt het zo'n verplichting... Je kaartje (zeker in combinatie met je ovutest) is verwarrend... Het is zo'n duidelijke dip + stijging, veroorzaakt door meerdere dagen... En als die laatste temps maar 1 tiende hoger zouden zijn, zou ik geen moment twijfelen aan het moment van FF. Zoals ik al zei: ik hoop dat ik het mis heb (wie ben ik nu om dat soort dingen te voorspellen!) en dat ie lekker is geweest en dat je over 10 dagen een mooie posi test hebt! 8) PFFFFFFFFF PFFFFFFFFFFFF PFFFFFFFFFFFFF *blaast temp van goofychick omhoog*
@babyproject......hihihihi.....thanks.....wellicht ben je voorspellend en klopt het wel! Weet je het is niet wat ik gewend ben en dan ga je twijfelen, normaal een keer een daling en direct omhoog....we zullen zien morgen die temp. Ga zo zoonlief weer op bed leggen, en dan gaan wij ook lekker vroeg.
hehmmm als ik mijn chart ernaast houd van vorig jaar kan het ook innesteling dip zijn bij mij heeft die dip 2 dagen geduurd (heb effe gespiekt)
Ik vind je een sterke vrouw en ik duim enorm dat het mag lukken , wat moet er nu gebeuren ondertussen moet je dan medicatie slikken , ovulatietesten gebruiken enz??
Ik denk echt dat het ei gisteren is gaan vliegen de ovulatie test geeft minder aan vanavond en temperatuur is omhoog aan't gaan, gaande gezien uit FF.