@ heitje.... heb hier een halve voorraad kast vol pindakaas.... wil je er een paar ben ik ervan af... manliefs verslaving
Dat zegt nog niets meid, ik voelde ook niets, maar had bij de voorgaande keren wel van alles gevoeld, en je werkt met een nieuwe donor, dit was toch de eerste ronde met de donor?
Net zo stabiel als de mijne? (zonder tussentijdse dip dus) Ja? ja? ja? Dus: stabiele temp + ongi-kramp = miniHeitje..jaaa
Haha volgens mij wordt mijn pindakaas-eet-gedrag hier wel een beetje uitvergroot hahaha....eet het niet elke dag...nou ja bijna elke dag dan...8)
Oeps, sorry meid, ik haal nu van alles door mekaar geloof ik. Hmm kan ik het misschien een beetje goed maken met een lading oma hcg???
Geen dip gehad. Rimar ook niet.. toch Rimar? Bij jou was het toch ook superstabiel?? Kom maar op met miniHeitje!!
Ja graag! Gezellig! *pakt hand van Sammie vast...kom we gaan* *zucht oke laten we nog een paar daagjes wachten dan...*
Duidelijk en assertief verwoorden! Want mijn vriendin heeft idem man (enigste zoon dan nog) en hij ging vroeger elke dag 3 x langs bij zijn ouders... Heitje ,jij bent een schat van een dochter ,zo met je papa inzitten!
is ook moeilijk om bij iedereen alles te onthouden.. ooh ik heb een gilzang concert door de babyfoon hihi....Heb meisje 15 minuten terug op bed gelegd omdat ze aan het hangen was...maar denk niet dat ze gaat slapen...ook omdat ze vanmorgen tot 9.15 heeft geslapen ipv 8.30..... Ach ik hoor het vanzelf wel als het stil word hahaha, echt leuk om naar te luisteren...
U roept, wij draaien OMAHCG OMAHCG OMAHCG OMAHCG OMAHCG OMAHCG OMAHCG OMAHCG OMAHCG OMAHCG OMAHCG OMAHCG OMAHCG OMAHCG OMAHCG OMAHCG OMAHCG OMAHCG OMAHCG OMAHCG OMAHCG OMAHCG OMAHCG OMAHCG OMAHCG OMAHCG OMAHCG OMAHCG OMAHCG OMAHCG