Oh klinkt goed zeg! Super! *spreekt tot vriendje van Yootje: niet meer zomaar de laptop afpakken jij! Wij vroegen ons al af of het internet het alweer had begeven daar *
Mamaatje ,ik denk wat te zien hoor maarh eb je de zoom opstaan? Geen bloemetjes icoontje? Subke ,ach kom hier : *grijpt Subke bij haar harig nekvelleke ,knuffel*
tja ik weet het niet hoor hihi daarom plaats ik hem hier ook neer..... dacht dat het altijd een goede brede streep moest zijn en niet zo`n dunne lijn....maar aangezien hij al binnen 2 min zichtbaar was.....vond ik het wel weer vreemd. meestal komt zo`n pennestreepje toch pas na testtijd?? en dat ie dan als nega beschouwd moet worden?
Ik heb nog nooit zo'n + test gedaan dus heb er echt geen verstand van mamatje...maar als het verticale lijntje net zo werkt als een 'gewone' streepjes test, dan is ie duidelijk positief!
vriendje van yootje spreekt tot heitje: wanneer ik internet aanleg begeeft het het niet! haha, meer had hij niet te zeggen!
dames, hoe is het eigenlijk met jullie? hebben jullie er ook zo de balen in, dat jullie nog steeds niet zwanger zijn! bij mijn laatste ongi heb ik gewoon moeten huilen van verdriet! ik zag het even helemaal niet meer zitten, nu ben ik maar begonnen met tempen, kijken of ik iets wijzer word van cyclus!
*doet mond open...en snel weer dicht...* *hm, toch maar niet meer zomaar de laptop afpakken...want dan wek je wel dat idee*
moet weer weg.. @mamatje: paar daagjes geduld nog @Yootje: ja, heb daar ook best last van.. (en ben nog maar pas bezig in vergelijking met de rest hier) nou, daaag weer..