Dank je wel hoor, ik heb er al een beter gevoel bij dan de vorige keer, ik heb me zelfs net aangemeld bij moeders voor moeders, nu zien of ze ook bij mij in de regio rijden.
Dochter slaapt vast op de zetel en de poezels liggen op't deken bij haar. Wakker maken meenemen naar school of mijn moeder opbellen? grrr twijfel zo
wat goed zeg! ik zou eigenlijk helemaal niet weten of ze dat hier in België ook hebben, moeders voor moeders! mijn temp houd ik bij op mijnkalender.net, maar dan kunnen jullie dat niet zien. Ik moet nog eens gaan uitvogelen hoe FF werkt!
Ze is vanzelf wakker geworden. Yootje bij kalender.net kun je ook een banner hier plaatsen (zag ik bij babyproject)
dank dank dank dank dank dank dank dank dank dank hcghcghcghcghcghcghcghcghcghcghcghcghcghcghcg dank dank dank dank dank dank dank dank dank dank hcghcghcghcghcghcghcghcghcghcghcghcghcghcghcg dank dank dank dank dank dank dank dank dank dank hcghcghcghcghcghcghcghcghcghcghcghcghcghcghcgdank dank dank dank dank dank dank dank dank dank hcghcghcghcghcghcghcghcghcghcghcghcghcghcghcgdank dank dank dank dank dank dank dank dank dank hcghcghcghcghcghcghcghcghcghcghcghcghcghcghcg
Bedankt! Toen ik je foto zag, dacht ik die is pas ronde de 25! Hopelijk zie ik er op jouw leeftijd ook nog zo goed uit
oh dan zal ik dat eens proberen! kunnen jullie dan via mijn banner ook mijn tempkaartje zien? dat scheelt mij namelijk dan weer uitzoekwerk bij FF!
Toch de kleine meid wakker gemaakt Edit, zie dat kleine meid zelf wakker is geworden. * Zwaai, zwaai!*
mijnkalener gebruikte ik de laatste 2 rondes al niet meer, vulde alles in op FF ook de ovutests etc etc en ik moet zeggen dat het me op zich goed bevalt/beviel
oke dank je! ik zal er waarschijnlijk vandaag nog geen tijd voor hebben! ben eerst de administratie aan het bijwerken, we lagen een beetje achter!
Klantje nr 2 van vandaag is net de deur uit Hebben de zwangeren onder ons ook dat ze mega veel wit waterigslijm verliezen? Sjeu!!
Kijk, dat zijn nogeens positieve berichten!! Ik zat vorige week bij de gyn en die vroeg hoe oud ik was: 35. Wanneer is je verjaardag? Augustus. OK dan ben je 35+ Whaaaaaa!!! Ook niet aardig! Gelukkig konden we er samen wel om lachen!