Je kan m zeker niet op foto zetten he ... Afwachten meid.. hoeft niet wat te betekenen maar kan wel, dan zou je morgen of overmorgen een donkerdere test moeten hebben... spannend!
Whaaaaaaaa CYNTJE GEFELICITEERD!!!!! Helemaal super voor je meid! Beebje van Cyntje, hou je goed vast!!! Lekker met je schoonzusje zwangeren Ha meiden, Hoe is het hier? Ik ben nog steeds niet helemaal in the mood voor het forum, dus ik ga er weer lekker vandoor. Zijn nog steeds erg druk met het regelen van van alles voor de koop van ons huurhuissie, dus heb veel afleiding Wel druk aan de klus hier natuurlijk! Hoop dat met jullie alles goed is, heb verder niet bijgelezen. Ik denk wel aan jullie hoor!
Hallo allemaal! Ik heb straks schoonzusje gebeld en ze is ongeveer 5 weken zwanger. Zou wel erg hylarisch zijn als die kruimel van mij ook lekker warmpjes blijft zitten
Dank je wel, lieve Kubus! Afleiding is goed! Ook voor jullie, dan komt het wel! Ik heb me de hele maand super gevoeld... echt relaxed, en kijk nu! *knuf voor kubus*
Thanks! Ik heb me er bij neergelegd. Het komt wanneer het komt. Het heeft toch geen zin om me er druk over te maken
Het zóú kunnen meis! De mijne van gisteren was ook echt een twijfeltest. Maarrrr.... sommige kv 2 voor 5,- testen hebben een soort kleurloos ingedrukt streepje lijkt wel. Als je op die plek een beetje nat maakt, dan zie je het duidelijker. *cyntje heeft een testlab thuis * Nee... ik heb eens een nega test met "schaduwstreepje" op een nat plekje op de aanrecht gelegd per ongeluk, en toen zag ik dat.... kweetnie... maar dat waren mijn bevindingen vorige maand
Thats the spirit!! Ik voelde me op cd 1 van de afgelopen cyclus zelfs overdreven vrolijk/melig! Echt... zelfs ik stoorde me aan mezelf. Heerlijk aan je huisje werken, leuke dingen doen. Al is dit makkelijker gezegd dan gedaan. Succes!
@ Lilalien, het gaat beter! alleen erg moe nu en me ogen branden, hoop dat ze morgen niet weer dik zijn ben wel benieuwd of me temp morgen nog hoog is, dan moet ik denk ik wel even contact opnemen met de huisarts
wat zijn je preciese klachten want je spreekt pas van koorts indien je 38 ,soms pas 38,5°C hebt. Of waarom wil je contact opnemen met de arts?