Nou... Vanmorgen was mijn temp 36.4 (normaal gesproken zou dit lager als ik ongi word)!!! Toe dacht ik... spannend!!! Toch maar even testen vanmorgen... Hartstikke negatief! Witter dan wit! GRRRRRRRRRRRRRRRRR..... Ongi is nog niet door maar dat zal vast wel komen!
heb al een paar dagen voor het opstaan 38.1 alleen vanochtend niet, maar toen is de wekker niet afgegaan en al overeind op bed gezeten. ik weet niet of het goed is dat me temp zo hoog is? want als ie in de ochtend al hoog is, is ie in de avond nog hoger
zomaar omdat ben ff de naam kwijt een licht roze lijntje gespot had na het wegsmijten van de test Liane ,hoe neem je je temp (oraal ,vag ,rect?)
Oki dat moet toch contstante en juiste metingen geven (rectaal is idd.anaal ) Als je je echt niet goed voeld dan moet je idd.op doktersvisite gaan ,hoop dat je snel opknapt ,misschien een bloedname vragen?
Hihi lovepeet denk dat de zwangeren aan't zwijmelen zijn bij hun testjes ,doodop op de zetel liggen of in bed Nog 39 berichtjes en ik zit aan de 1000 en ik heb voorgenomen pas te testen bij de 1000
ben vorige week al 2 keer geweest en die blaasontsteking was over en die voorhoofdholteontsteking zou ook over moeten zijn (dat voel ik ook zo) voel nog klein beetje hoofdpijn soms maar waarom me temp dan zo hoog blijft vind ik raar, dus even in de gaten houden
maar jij bent zwanger hier is ie op het moment 38.4 en dit een week lang.... en af en toe was ie nog hoger
E e e niet zeggen ik weet niets 100% dus ik ben niet zwanger untill proven on a test Ai dat is koorts meisje ,ga je morgen naar de dokter?
ik wordt moe van mezlf .. sorry voor dit gezeur.. 1 liedje geluisterd heel me humeur om .. en zit ik alleen maar te huilen
weet niet of ik morgen naar de dokter ga.... ben benieuwd wat me temp morgen is heb op wikipidia gelezen dat vanaf 38.0 inderdaad koorts is....