* stuurd haar jongste kat naar peetje ,want die is in een knoefelmood * Je moet niet ,jij was van NL niet?
Peetje je moet echt naar opmonterende muziek luisteren , toen ik mijn mk heb gehad deed ook ook niets anders dan naar weemoedige liedjes luisteren. Ben toch curieus waar iedereen ineens zit ??
slaaplekker allemaal, te moe om bij te lezen *schaam* broertjes kwamen binnen vallen ovenschotel gemaakt die nogal uit de kluiten gewassen is ik ben niet gek ben gewoon georganiseerd chaotisch in ieder geval ik ga lekker op bedje liggen en naar mn meisie kijken
Weinig kwaaltjes.... zeurende voor-onder en borsten zijn iets gespannen en beetje pijnlijk... that's it! Ik ben zelfs nog niet onaardig tegen mn vriend geweest Oh... en vandaag een paar x met afvegen een flinke klodder dunne-witte zooi
Is het raar als ik a.s. donderdag een doos chocolade *met posi test* mee neem naar mijn afspraak bij de gyn? Ik ben gewoon zo blij en gun hun een lekkere doos chocolade op de poli
Probeer te wachten tot NOD *hoort wie het zegt * Ik heb toch wel een klein beetje spijt dat ik al heb getest... voor NOD kan er nog zo veel misgaan...
Ik eet het wel ,bij mij liep het telkens tot op 5,5 weken mis. Maar mocht het + zijn ik vertel niemand wat tot ik zeker ben dat alles ok is 12 weken of ik het niet meer kan verbergen