NOD februari 2010

Discussie in 'NOD forum' gestart door goofychick, 9 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Rnate

Rnate Fanatiek lid

10 jan 2010
    1.985
    0
    0
    tis hier rustig..
    Volgens mij toch eergister mn eisprong gehad want hele weekend buikpijn gehad bahhh:(, dus nu maar afwachten tot volgende week dan;)
    "
    @lila, hb geen verstand vn ovulatiestript enz helaas, maar hb j m gemist dan denk je?? Voel jij m ook niet?

2. InCognito

InCognito VIP lid

19 nov 2009
    5.722
    0
    0
    LilaLien: Nou, hier komt mijn ei ook heel vroeg denk ik... morgen of overmorgen en hij is nog niet ooit eerder geweest dan dag 16... En inderdaad afgelopen ronde een vmk gehad...

Oh en wat betreft je ovu testjes, hier worden de lijntjes ook nooit donkerder dan de controle streep hoor! En je laatste testje is duidelijk lichter dan de een-na-laatste, dus je ei is geweest :D (Maar n beetje extra klussen, gewoon voor de leuk, kan geen kwaad ;) )

3. Lilalien

Lilalien Niet meer actief

haha mijn man vald langs de zetel ,extra klusen ,extra klussen tut tut zegt hij :p

4. babyproject

babyproject Niet meer actief

Ik weet het ook niet, snap er weinig meer van :(:(:(

Nou ja, tijd zal het ons wel vertellen! Ben benieuwd naar je temp van morgen!

5. Lilalien

haha arm meisje ,ik ben erg e met mijn dingetjes.
    Ach ik temperatuur verder en morgen een ovutest doen als ik terug kom van de kapper (heb dan lang niets gedronken)
    maar ik voel mijn lies rechts steken niet te doen:)

6. babyproject

Het eerste half jaar nadat ik stopte met de pil had ik ook op sommige dagen pijn in mijn lies. Vooral (lange stukken) fietsen was gewoon niet te doen! Bijna altijd rechts. Ik dacht toen dat mn fietszadel misschien een beetje scheef stond en dat ik daarom pijn kreeg in mijn lies... Manlief snapte ook totaal niet wat ik bedoelde als ik de pijn probeerde uit te leggen, had hij nog nooit gevoeld. Wilde er al bijna mee naar de dokter gaan :$

Maar sinds ik op dit forum zit, begin ik te vermoeden dat dit weleens ovulatiepijn geweest kon zijn ;)

7. Lilalien

Klopt ,voel hem meer en meer opzetten en dan zal men temperatuur doorzetten tot 37.2/3°C zoals in de 1e chartop FF.

Kon jij nu gewoon door charten met FF aangezien je freetrail gedaan was??

8. heitjekarweitje

heitjekarweitje VIP lid

14 jan 2009
    12.710
    2
    38
    Ja het is zeker spannend voor ons dat onderzoek...mannetje doet er alleen wel erg verdacht relaxed onder tot nu toe...waarschijnlijk wordt het inleveren rond 11.15 uur. Zegt ie: oh ik ga daarvoor gewoon nog werken hoor en dan kom ik ff van tevoren naar huis en dan ga ik weer terug... uhm...ik zei al: je moet wel genoeg tijd ervoor nemen hoor, voor t geval t niet zo snel lukt, haha! T zal mij benieuwen :)
    En tuurlijk geloof ik dat het allemaal de moeite waard is, we gaan gewoon door en elk stapje is een stapje dichter bij roze :D

Haha ja mn naam is eigenlijk wel apart...toen ik hem moest verzinnen dacht ik, hm ik moet niet mn eigen naam want dan ben ik niet anoniem genoeg...en toen dacht ik ineens aan 'klussen' .... een karweitje dus... wilde eigenlijk eitje karweitje doen hahaha, maar dacht dat is toch geen naam :p Dus toen maar zo, hihi

9. heitjekarweitje

heitjekarweitje VIP lid

14 jan 2009
    12.710
    2
    38
    Is het 'vroege eitjes'-maand?? Cool!
    Is dat dan ff mooi meegenomen! :D

10. 1Dondersteen

1Dondersteen VIP lid

10 nov 2008
    14.905
    0
    0
    #590 1Dondersteen, 25 jan 2010
    Laatst bewerkt: 25 jan 2010
    Goede morgen!

Laatste up-date! Er gebeurt hier nog niets...hihi.

Heb trouwens wel minder last van mijn tunnel syndroom. Heb vannacht met een breace (hoe schrijf je dat?) geslapen. SCHEELT! Wel tintelingen. Maar niet meer wakker worden van de heftige pijn. Helemaal blij. Scheelt enorm.

@ Heitje... het kunnen ipv 10 dagen ook 17 dagen worden. Als die kleine het zo naar haar zin heeft... zelfs nog... 24... ARG! moet niet aan dat laatste getal denken. Jakkes! Dat duurt mij echt te lang...

Maar als er iets gebeurt. Dan horen jullie het... Knuffel!

11. goofychick

goofychick VIP lid

31 dec 2007
    12.116
    0
    0
    Zuid-Holland
    :(:(:(.....mooi meegenomen????? Echt niet!!!! Daardoor heb ik heb hoogstwaarschijnlijk gemist!!!!!

12. Lilalien

Heitje ,ow niet min zo'n ongeluk ,heb je goede pijnstilling gehad enz.?

Goofy ,meen je dat echt ,denk je dat het niets wordt?
    Heb je rond de tijd van je + ovutest gezellig geweest of ervoor?
    Er net na?

Hier een negatieve ovutest dus ik ben 99% zeker dat men ei weg is.

Nu door ,douchen en dan naar de kapster!

Tot strakies :)
    xxxxxxxxxxxxx

13. goofychick

goofychick VIP lid

31 dec 2007
    12.116
    0
    0
    Zuid-Holland
    @lilalien ik heb ervoor niet kunnen klussen en de woensdag dat FF aangeeft van eisprong was hier ff paniek in de tent doordat ik toen onwel was, tja dan staat je hoofd er ook niet naar.
    Donderdag posi test gehad, en toen wel geklust en vrijdag ook en gisteren,....we zullen wel zien.

Dames, ik heb nou dan toch de inwendige echo!!!! Maar bij het ene zkh is het 1e plekje pas 4 febr.:(

14. goofychick

goofychick VIP lid

31 dec 2007
    12.116
    0
    0
    Zuid-Holland
    Zo.....afspraak staat.....alleen waarschijnlijk net met mijn menstruatie......maar had anders nog een week moeten wachten dus het is even niet anders.

15. dani86

dani86 Fanatiek lid

28 nov 2006
    3.211
    0
    0
    student
    landgraaf
    goedenmorgen dames ik wilde me hier ook even komen melden
    Afgelopen donderdagaaf ongi geworden dus is mijn nieuwe NOD is dan 18 of 19 februari (we zijn dan op vakantie)

Hoe gaat het hier met iedereen?
    wil iedereen succes wensen met zwanger worden

16. charmedknorrie

charmedknorrie Fanatiek lid

3 feb 2009
    3.538
    0
    0
    Lerares
    Almere
    Goedemorgen dames!

Wat is het nog stil hier!!!!!!!!!!!! Alles lekker??
    @Dondersteen: Zo'n Brace is top he! Ik heb er ook eentje en dat scheelt echt stukken. Mijn pols rust nu ook veel meer uit. Heb jij altijd al tunnelsyndroom gehad of pas sinds de zwangerschap`???

17. heitjekarweitje

heitjekarweitje VIP lid

14 jan 2009
    12.710
    2
    38
    :( Eitjes gemist??? :(
    Maar jullie moeten ook niet alleen klussen rond vermoedelijke ei-tijd... maarja, soms loopt het helaas zo en komt het er niet van..:(
    Denk trouwens dat het hier ook lastig wordt hoor deze maand... woensdag gaan we mrHeitjes zwemmertjes inleveren en hij mag in de 3 dagen daarvoor geen zaadlozing hebben gehad...
    Als ik ook echt een vroeg eitje heb, hebben we dus niet genoeg geklust...alleen afgelopen zaterdag..
    Maar ja, het is voor een goed doel.

18. babyproject

Yups, geen probleem. Alleen jammer dat je een aantal features mist, maar het is niet anders. Vond het te duur.

19. Danjay

Danjay Fanatiek lid

3 dec 2009
    1.407
    1
    0
    smurfenland
    Fijn dat je een afspraak hebt goofychick, hopenlijk krijg je dan meer duidelijkheid!

Dani86 succes deze ronde!

Wij hebben net nog maar even geklust, nog steeds een positieve ovu dus hopenlijk vandaag mijn eitje, ik vind alleen mijn temp zo raar?? moet er niet een dip zijn?

20. Liesje76

Liesje76 VIP lid

16 nov 2006
    24.463
    0
    0
    Twente
    wij zijn eergisteren weer volop begonnen aan een nieuwe klusronde....nu eerst om de dag en straks richting ei elke dag!
    alleen mannetje dat niet vertellen want dan heeft ie of geen zin of hij is bang dat er weer een meisje van komt omdat dan de zaadjes klaarliggen en de mannetjes geen kans hebben

Deel Deze Pagina