Ik ken dat. Ik moet ook tegen mijn mannetje zeggen dat ik hem gewoon heel graag wil (ipv dat we moeten klussen). Pfff, hoe geloofwaardig is dat als ik dat 2 weken om de dag zeg? Dat van die zaadjes en een meisje of jongetje krijgen is toch nooit wetenschappelijk aangetoond? Kun je niet tegen hem zeggen dat dat allemaal onzin is? En daarnaast, ik heb gelezen dat de zaadjes in de eileider liggen te wachten totdat de eisprong is en zodra het eitje springt, gaan ze er met zn allen als een speer op af, dus dan hebben de "jongetjes-zaadjes" nog best veel kans hoor als zijnde "snelle zwemmers"!
Zo ik is terug van de kapper ,gegeten ,meisje langs me op de zetel druifjes aan't eten (is niet helemaal lekker). Ovutest gaf neg.aan zie : Bekijk bijlage 46248
nog ene (anders als het te onduidelijk is zie album) Temperatuur lag ook weer beetje hoger. Ik zal nog 3 ovutestjes doen de komende dagen en dan zijn ze op. Bekijk bijlage 46249
Goofy , hai dan idd.ff paniek ,maar voor het zelfde geeft ff toch misschien niet 100% juist aan. Dani86 ,welkom en lekker op vakantie ,ga je een testje meenemen op reis? Heitje ,ben met je eens maar we hadden goesting maar ik had nog wat bruinverlies tem vrijdag tot dan niets in huis gekomen en dan zon vermoeden en dan actie.Om de andere dag is ok voor mijn man maar elke dag zei hij net neen ,voor mij hoeft het niet maar omdat vorige maand niks was ,dan maar extra nu ons best doen. Danjay ,een dip geen idee, zie mijn kaartje idem hoge temperatuur. Liesje ,als er maar een kleintje van komt niet?
ik weet niet of het onzin is maar ik moet hem maar gewoon verleiden ik ben zwanger geworden van mijn dochter toen we het rond de eisprong 4 dagen achter elkaar hebben gedaan
hoi meiden ik kom ook meekletsen, mijn regels zijn afgelopen zaterdag weer begonnen, en ze zijn echt megaheftig, heb superbuikpijn en hoofdpijn. maar ben dolgelukkig dat ik weer ongi ben. nu hopelijk ook deze maand een eisprong en dan aan de klus! xxx
Ja, een dip is wel normaal, maar bij mij dipt hij vaak maar 0,1 graden en die dip heb je al gehad.... al had ik met die posi testen van je nu, wel pas nu ergens een dip verwacht! Nou ja, mijn temp doet ook errug vreemd, mijn test is vandaag positief en de dip naar 36,3 die ik normaal heb, heb ik nog niet gehad (ja, ook veel te vroeg ) Liesje: Haha, hebben jullie vorige ronde rond je ei dan ook elke dag geklust? Wij ook hoor en daar is toch echt een jongetje uit gekomen! Maar fijn te weten dat een meisje dan ook lukt, want ik wil wel een meisje erbij (Natuurlijk, dat ons kindje gezond is staat voorop, maar die koningswens is toch leuk ) LilaLien: Je posi test op dag 9 zeg ik... en je ei dus denk ik op dag 10? Anyway, je ei is geweest, je zit weer op het wacht bankje Fijn naar de kapper geweest, tevreden? Meisje26: Welkom
Pffffffffffff moest ff hier komen kijken en ff met mijn ogen van het leerwerk af.... Vrijdag 2 mega zware examens en ik krijg het er niet in! Wil per se wel slagen, niet al het werk gedaan hebben voor niets.... Kleine uk naar mijn moeder gebracht en die blijft slapen vanavond, zodat ik kan doorleren, want ik kreeg niets gedaan met hem in huis. Normaal leer ik erg makkelijk, maar nu????????? Bleh... Genoeg gezeur Mijn ei komt erg snel nu, ovu test is posi Joehoe! Gisteren geklust en denk vanavond dan toch maar weer een keer
hallo allemaal! ik klets nog mee in januarie terwijl ik eigelijk al hier hoor.... maar wil hier ook gaan kletsen en het een beetje proberen bij te houden ik heb een enorme dip gehad in me temp en ben benieuwd of dit me eitje is, maar is dan wel heeeeel vroeg!
He leren jij!!!!!! Jij ook al een rare temp!!! @Danjay ook al vreemd..... @maand van de vroege eitjes en/of vreemde tempen. Nou heb ik net weer een test gedaan, en zie toch echt een streep, lichte maar hij staat er terwijl deze wit had moeten zijn, ga het nog ff verder afwachten, en toch maar blijven tempen tot en met dag 19......
Zo nu snel eten koken, zoonlief heeft zonet samen met mij op bed bijna 3 uur geslapen, hij had vanochtend ook geslapen, ff wat gegeten en toen weer moe.....en heel sjago terwijl hij dat nooit is.....nu lekker wakker en weer fit en mama ook. Voelde me weer niet zo goed worden......dus ff mijn rust gepakt......eet smakelijk iedereen.....
Eetsmakelijk Goofychick! het is idd de maand van de vroege eitjes en rare temps... ik snap er bij mij ook helemaal niks meer van!
lilalien je ei lijkt idd vroeg tezijn geweest, maar wel raar dat je testen niet overduidelijk worden. wel weet ik van mijn gyn dat een vroeg ei helaas niet altijd gunstig hoeft te zijn, het heeft dan niet goed kunnen rijpen(misschioen verklaart dat de lagere LH piek), al hoop ik en ik duim volop dat dit een super ei is voor je en dat je op roze mag!!
goeieavond vanaaf kom ik hier effe kletsen maar ga nu eertst met de kleine even op bed liggen ze heeft de gehele dag nog niets getukt en we zijn allebei net lekker
Dit vond ik op een site........misschien is dat een verklaring waarom ik nu toch een streep op mijn test heb terwijl ik dit anders noooooit heb. Kan ik een positief resultaat hebben maar niet ovuleren: Ja dat kan. Door stress of andere factoren kan je lichaam zich klaar maken om het eitje los te laten (zichtbaar door een LH piek) maar dat niet doen. De LH piek zal weer dalen en je lichaam zal het later nogmaals proberen. Dit kan meerdere malen gebeuren in een cyclus.