Juist en weet je dat is nou net waarom ik dus niet blij ben met mijn vroeg eitje mocht die echt geweest zijn, precies om deze reden. Dus ik sta echt niet te juichen dat mijn ei zo vroeg is geweest....
bij mij doen de testen ook altijd raar voor ik echt een duidelijke test krijg. lilalien, ik zou voor de zekerheid toch door testen, en klussen mijn testen zien er op dag 12 en 13 ook zo uit dan worden ze weer lichter en vervolgens heb ik op dag 16 een knaltest!! nog donkerder dan de controlestreep. het kan natuurlijk zijn dat het je ei was, maar ik zal toch voor de zekerheid nog even door klussen, je weet maar nooit8) liefs
goede avond allemaal, Ik heb 3 korte cycli gehad (is dit het meervoud?????) volgens jullie misschien wel iets te kort voor goede rijping? Ik dacht dat 8 dagen rijping voldoende waren... We zullen zien, denk dat ik vogende keer ook ga temp of testen, ik speculeer nu wel wanneer ik denk een ei te voelen, maar het lijkt me ook wel leuk om dit es te bevestigen! Ga eerst weer eten heb GROTE HONGER (heb groot bord nasi op met 3 kippepoten. Tussen de middag 4 plakken brood, toe maar weer, moet nu uitkijken dat ik niet een zak chips ga leeg eten, zoek maar even iets anders...
jaa ik denk het bij mij, misschien ligt er helemaal aan wat me temp gaat doen... maar ik dacht dat je het over jou had, dat jij een vroeg ei hebt gehad ben een beetje blond
mmm had misschien beter zak chips leeg kunnen eten, heb die andere 3 kipdrumsticks ook maar opgegeten, hoezo voor morgen?? Als ik nu niet misselijk word hahaha
Ja dat klopt gezien mijn temp wel maar gezien mijn test niet.....en nu ook weer een streep te zien......hahahaha verwarring alom......
@ jippiejeee.... klinkt als een goeie combo chips en kip @ goofychick.... intresant stukkie over de eisprong, nooit geweten! wat is het rustig geweest hier hoe is het verder met iedereen op de vroege eitjes stress na? @ heitje.... ik dacht laat ik t maar makelijk houden met mn naam whahaha leuk hier tegente komen al had ik gehoopt je ergens anders te vinden! ga keihard voor je duimen nou hier o nou ... ze doet het elke keer! een halfuurtje voor de voeding in slaap sukkelen hoezo geef nooit op en waarom slapen als je ertegen kan vechten
ooo vandaar Goofychick nu snap ik het (een beetje ) je eet tenminste goed! altijd belangrijk!!! ik wou dat ik eindelijk eens boven de 50 kilo zou uitkomen....
@ liane, wil je wel wat kilo's doneren hoor ben vanmorgen begonnen te tempen ben benieuwd (heb er de ballen verstand van)
hoi lieve mensen, ik kom me hier ook even melden en gedag zeggen. Zit met mijn NOD op 1 feb, net aan in februari dus (januari heb ik overgeslagen) Het is overal zo onwijs rustig, voordat al die topics werden gesloten had ik juist veel meer nieuwe berichten. En mis het wel. Dus daarom voeg ik me gezellig bij jullie als dat goed is Oja zit in ronde 7, begonnen in augustus 2009. xx Pina
Goedenavond , ai ai ,begin schrik te krijgen met wat ik lees ivm.niet rijpen enz. zucht het is allemaal wat maar we doen ons best door en als het weer niet lukt dan ga ik wel naar de gynecoloog op mijn afspraakdag eind februari ,kan hij ineens zien wat er gaande kan zijn. Het is als het bij me te lang duurd ik hogere kans heb op mk door een afwijking in men endometrium. Kapsel zit ok ,ben er heel blij mee ,goedkoper dan vorige kapster, blonder (voor mannetje goed haha)en vlot kapsel
dat willen heel veel mensen maar helaas kan dat niet jij bent nu wel het vruchtbaarst trouwens he! of wist je dat al?
(helaas) welkom pina @ lilalien.... *stopt de eitjes terug in de oven om door te rijpen* @ liane.... neem aan dat je mij bedoelt met vruchtbaar? helaas gister een vlindertje erbij.... werkelijk geen idee wat mn lichaam allemaal verder aan t doen is... we wachten rustig af kijken of ht nog zelf lukt en anders ga ik over 3 maanden met mn grote vriend de eikijker een afspraak maken.