@Claire85 hier ook altijd leuk het badritueel, (zeker als hij uit logeren is en met zijn vriendje in bad gaat ) Vannacht weer doorgeslapen......maar wel helemaal doorgelekt, normaal nooit maar was nu echt een bende. Nou als hij daardoor wel doorslaapt vind ik dat niet erg.... @Incognito, hahaha moet er nog steeds om lachen, vroege zwangerschap gespot......grapjurk!
tjaaahhhhhhhhhhhhhhhhhhhh en je mannetje slaat ook al zo'n onzin uit.... kijk eens aan.... daar heb je het al Hij zwangert nu al met je mee
spannnend goofychick hier slaapt ze ook nachten door sinds 3 weken maar (nog) niet doorgelekt dat heeft ze wel afgelopen weekend 2 x overdag weten te presteren vandaar mn berg strijk
Hier begint hij steeds vaker door te slapen sinds dat hij geboren is, een jaar geleden, elke nacht is er eentje voor ons... INCOGNITO......KAPPEN NU!!!!!!
Zo terug hier BB10 ,Pina ,iedereen die doorgaat in deze ronde welkom! Claire ,is lief dat je me wil opbeuren maar als het is zoals rimar beschrijft heb ik dikke pech. Heerlijk hoe jullie omschrijven hoe het met die kleintjes ook alweer was. Septemer 2010 gaat hier de jongste naar school ,een hoofdstuk afsluiten en een nieuw openen. Zit dan ook gelijk alleen hier thuis ,mocht het lukken zou eind okt ,eind nov en dan misschien een kerstkindje uit de bus komen. Denken doen we er toch allemaal aan Ik heb een hele hoop strijk al weggewerkt ,wasje gedaan ,opgeplooid ,afwas gedaan ,nogeens opgekuist en nu zit ik met overschot speculoos ,laptopje en wat drank op de bank met deken en onder 2 katten bedolven. Manlief zit te gamen op de gewone pc ,kids slapen ,zalug ff rust! *biedt mini-speculoosjes aan in de room*
hier is ook een enorme was enzo want me meisje is bezig met zindelijk worden! ben heel trots!!! maar ongelukjes horen erbij! ook al zijn het er maar weinig!
Hey ladies! hoest hier dan? Nou onze vakantie naar New York City is officieel geboekt!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Ik is helemaal blij en ben aan t stuiteren hihihihi
Gaaf charmed knorrie, .....hier ook graag nog een keer naar de states toe. Manlief heeft daar fam. wonen en is in zijn jonge jaren in de states geweest. Maar ik wil nog zo veeeelllllllll.............
Emasefene heeft bij mij super geholpen! Na 5 kilo afgevallen te zijn in de eerste vier maanden.... Heb er maar 1 pilletje van hoeven nemen..
Zo, kom me ook weer eens melden Nogal druk geweest de afgelopen dagen! Gelukkig ook met klussen, woensdag ei als het goed is! Hopen dat het deze keer raak is Weltrusten allemaal! x
Hihihihi mag ik de was komen brengen??? Ga mijn bedje in.........ben benieuwd wat mijn temp morgen gaat doen......maar irritante is dat als hij nu naar beneden zakt het twee dingen kunnen zijn mocht ik toch mijn ei hebben gehad, een innestelingsdip of gewoon mijn eisprong..... Slaap lekker lieve meiden!!!
Slaapwel Goofy en paloe! Net wat zitten surfen en men kan een vroege eisprong hebben vanaf dag 7 ,dus ik snap dan niet meer dat het slecht zou zijn? Het enige wat slecht zou zijn is een te korte lutaele fase?
ik ga ook mn bedje opzoeken met een paar paramolletjes onder de wol slaapse allemaal! @ goof vind het overigens lief van je aangeboden, maar ik sla je aangeboden wasmand toch af