@ lilalien geweldig whaha hier ligt me er toch 1 te snurken en ik ben t niet lol hmmmmz bha bezig met advertenties e plaatsen om onze poezen een ander huisje te zoeken :x met het badderen zag ik dat de uitslag naar eruit begint te zien ondanks smeren
Incognito ,Ik ben het eens met Claire , had daarnet een heel natte onderbroek , denk zelfs dat ik nu pas mijn ei voel komen en ook krampen erger dan ervoor. Straks nogeens manlief verleiden... Heb je anders een foto van de ovutest??
Hee lieve meiden, dankjewel voor jullie reacties... Ik snap het niet, normaal voel ik mijn ei héél goed en dacht m gisteravond ook te voelen, maar waarom dan die lage temp vanmorgen? Snap het echt niet.... En inderdaad, normaal duurt het na je LH piek ff voordat je je ei krijgt, maar ik heb nu al meerdere malen meegemaakt dat mijn ei kwam, vrijwel gelijk met mijn piek! Mijn piek is ook maar héél kort, moet veel geluk hebben, wil ik een donkere streep krijgen... Anyway, ga weer met mijn neus in de boeken! XXXX
Oh Claire: Hier kreeg zoonlief uitslag die leek op eczeem door voedselallergie! Dus niet door de katjes (wij hebben er ook 3)....
de poezels moeten weg omdat de kleine helemaal onder de uitslag zit , zich suf niest en van de week snachts lag te stikken van t hoesten zodra ik een dag uit huis ben is er niets aan de hand zodra we binnen stappen begint ze
Hoi meiden ik kom even binnen vallen op me werk . Claire balen zeg dat de poezen weg moeten . Maar ja als ze allergisch is.
Meiden, de foto van mijn ovutesten staat in mijn album. De eerste foto is het duidelijkst en daar zie je duidelijk op dat de streep gistermorgen (25-2 ochtend) het duidelijkst was. De streep is nu echt weer aan het afnemen.... Misschien te weinig LH voor een eisprong of zo? Ik snap het echt niet! Dacht m gisteravond wel te voelen.... maar dan zou mijn temp nu toch hoger moeten zijn? Ben er vandoor trouwens, ga bij mijn ouders eten, kan ik mijn kleintje nog even zien voordat ik naar de cursus ga...
Claire85; Goed dat je niet heb geluisterd en dat de stijk al af was!! Je moet ook nooit luisteren naar mij over huishoudelijke zaken!
oooo wat erg claire! ik zou haar voor de zekerheid wel laten testen, want het zou ook stof kunnen zijn of iets anders... ik denk dat me ei eraan begint te komen, ik heb volgens mij ei pijn, in iedergeval begint het volgens mij te komen ben benieuwd naar mij temp morgen!
@ incognito... pooh jeetje lastig zeg heb je testjes ook bekeken maar als ik die zou moeten geloven is je piek geweest maar je temp.... ik weet t niet *knuffs* @ jippiejee vandaag huishoudvrij hmmmzzzzz vanaaf geen knutselaaf, manlief werken mn meisje slaapt. Heb ondertussen een huisje gevonden voor de jongste 2 poezels Dat is hel snel gegaan vanmiddag... morgenochtend worden ze al opgehaald
@ liane.. 4 poezels in t totaal de huisarts heeft gebeld over de test http://www.zwangerschapspagina.nl/baby-dreumes/187891-kattenallergie-test-moeilijke-keus.html
ik had zelf 9 poezels.. dus weet hoe het is toen ik die moest afstaan .. ik heb er nu 2 .. en die laat ik niet eer gaan ze is ook zwanger nu
incognito; goedmaaksex is een aanrader! hihi! Het zal je verbazen hoe alles opklaart tussen de lakens (niet altijd natuurlijk, soms moet je wel es wat uitpraten, maar dit is een hele goed optie zo rond ei-tijd!
@Incognito, tja hier dus nog zo een, we zullen eens niet dezelfde dingen hebben ......lijkt we alsof hij vroeger is geweest bij die andere daling maar dat kan dan weer niet ivm je ovutesten. Kan het zijn dat de ruzie iets met je temp te maken heeft gehad??? Hier dacht ik vanmiddag het te voelen lopen.....voelde ik ook.....maar helemaal niks.......en nu ik toch zo zit te denken zal mijn ei niet meer komen want heb dat vruchtbare slijm al gehad.....voel wel steken in mij lies.....maar duhhhh ik voel al twee maanden steken......