Oh, 's ochtends.. moet er niet aan denken! Pff.. dan wil ik gewoon zolang mogelijk mijn ogen dichthouden! Maar wel leuk, een "lotgenoot", ook mijn man is boer, Danjay. Ben jij "boerin", of heb je ook nog werk "buitenshuis"..?
He lief, jullie dus ook snel op voor een brusje voor jullie dochter?! En bijna 1!!! Vond het een emotionele dag.....maar erg mooi!
Hier is het echt puzzelen hoor.....hebben (inmiddels sinds twee dagen.....hihihi) een dreumes die laat slaapt en vaak wakker is in de nacht. Heb soms wel gedacht, zo slaap tekort slecht zijn voor de vruchtbaarheid???
hmmm.....volgens mij heb ik mijn eerste ei na vmk alweer gemist. dacht gister weer te beginnen met ovutesten, denk een week na miskraam ben ik vroeg zat. gister een lichte streep, maar nog niet positief, dus denk morgen of overmorgen zal hij wel positief zijn. net weer getest en helemaal niks te zien, dus denk dat ik dan dinsdag ofzo mijn ei dan al heb gehad, zou wel snel zijn.
Hoe raar ook maar dat heb ik ook gehad......dus dacht ook al nou die heb ik gemist......maar toen kwam die veel later, bijna een week later dan normaal. Dus hou het maar in de gaten.....waarschijnlijk moet ie gewoon nog komen hoor!
thanks, goofychick.....hoop maar dat dat bij mij ook zo is net bij de verloskundige geweest voor nacontrole en alles helemaal schoon dus wij mogen er weer voor gaan, dus......zoeeeefffffff....op naar een ei 8)
Hai meiden Ik 'mag' hier helaas ook gaan meekletsen... moet ff tellen wanneer mijn NOD is, kom ik nog op terug. Als ik er deze ronde pijl op kan trekken, want hier ook weer een vmk gehad. Dus, wij hopen op een mooie nieuwe ronde Kleine uk is alleen erg ziek nu, ligt tussen ons in. Nu is mijn ei pas over een kleine 2 weken weer aan de beurt, dus dan zal ons arme ukkie wel beter zijn, hopen we Zal niet meer zoveel aanwezig zijn als in de vorige ronde, er komen 2 examens aan en daar moet ik me echt even op concentreren! Dat er deze maand maar veel roze bij mag komen
Oké, next NOD is 10 februari! Ik zal mezelf ff op de lijst zetten Ik test trouwens niet eerder dan 14 februari!
He dinnetje, manlief voelt zich zeer vereerd dat je rekening houdt met zijn verjaardag (14 februari, dat je je zolang inhoudt apart voor hem.............. *of zou het komen doordat het VALENTIJNSDAG is dan *
Fijn dat jullie groen licht hebben gekregen, Kwebbelsnoes! En nu maar hopen dat je cyclus snel weer "normaal" is. Hier blij toe dat het weekend is.. al wordt het wel een druk weekend. Klussen.. maar dan niet in de vorm waarover het meestal gaat hier op zp Ongi is nu trouwens echt over, dus dat is wel fijn InCognito, een vmk.. k*t zeg! Hopelijk ook voor jullie snel een nieuwe zwangerschap die goed mag gaan.. Succes ook met je examens!
He Ricmar, ook jij hier weer Ik zie je onderschrift, gaan jullie verder met een donor??? Ik weet het verhaal er niet achter maar zie het staan, als je er niet over wilt praten ook goed hoor.
we waren altijd al afhankelijk van een donor mannetje heeft azoospermie, maar we gaan verder met een andere donor die hopelijk goed matcht, na vele mislukte pogingen. KID en IUI-D het wachten was op de bloeduitslagen
Hallo meiden, Mijn NOD is de 10e..... Wij gaan voor ons tweede wonder. Ik ben in december met de pil gestopt. Hopen dat het vlug wil lukken. Heel veel succes allemaal en veel plezier met klussen Groeten Jaimy
hoi meiden. ik heb zo'n pijn in m'n buik vnv. Ik denk dat ik m'n eisprong heb. *zucht* normaal voel ik die dus niet lekker balen dat er in deze ronde juist niet geklust mag worden . GRRRRRRRRRR stomme anti-b
@ InCognito, dat zou pas een mooi valentijnskado zijn! Je ukkie alweer beter? @ Kwebbelsnoes, fijn dat jullie er weer voor kunnen gaan. @ Ricmar, ik ga extra duimen voor jou @ Koeky, mag je nu niet klussen ivm onderzoeken? (misschien had je dat al verteld, dan heb ik dat even gemist) @ iedereen, veel succes deze maand! Ik heb 3 jan. mijn laatste pil gehad. Netjes een klein weekje ongesteld geweest en nu sinds afgelopen zondag 10 jan. was de ongesteldheid weer over. Nu had ik vanavond buikpijn en ga ik net naar de wc heb ik gewoon weer bloed. Ik ben een beetje een leek, maar zou dit met het ontpillen te maken hebben waar men het wel over heeft? En zou ik dan wel of niet een dezer dagen mijn eisprong kunnen hebben als ik nu bloedverlies? (Sorry als het wat domme vragen zijn ) Liefs Mamaloe
Hihi.... nou, ik weet uiteraard dat je mannetje jarig is, maar inderdaad... het is dan Valentijns dag.... Wat is nou leuker dan dat hij dan te horen krijgt dat hij een brusje krijgt?