ik vond het nog wel meevallen maar had ook de maand ervoor een eileider operatie achter de rug en een dosis hormonen ivm met pco was dubbel feest
Hahaha, ei hier, temperatuurdaling daar, ovulatie zus, NOD zo. Ik hoop maar dat ik hier nooit aan hoef te beginnen Jullie gesprekken duizelen me hihi. Ik word gek van manlief. Hij zegt de hele tijd 'volgens mij ben je zwanger!'. Volgens een normaal cyclus zou mijn eisprong nog niet eens zijn geweest
@ yukl.... whahaha mannen geweldig die van mij snapt nog steeds niet wat nod is maar goed, heeft al lang geduurd eer dat ie wist wat een cyclus is
Hahahaha......nou hier eentje die op en top meeleeft en ook met zoonlief gedaan toen......dus die weet alles!!
hallo allemaal! Lovepeet, dat kan volgens mij wel...googel maar eens even...ik heb het hier volgens mij ook wel eens in een toppic voorbij zien komen..
Heb me suf gepiekerd hoe je nou hierop kwam maar nou weet ik het. Mijn vorige cyclus is niet betrouwbaar.......mijn temp bleef heel lang hoog ivm de vmk in november.......want zoals je ziet heb ik toch een wat lagere temp normaal gesproken. Daarbij komt dat ik deze maand voor het eerst rectaal meet.....normaal altijd met oor thermometer.......
Ik heb eens gespeeld met FF en als ik nu nog hoger zou gaan met men temperatuur zoals voorheen bij cyclus 1 zou hij het kruis op vandaag zetten. Terwijl geen + ovutest gehad te hebben vandaag (deze morgen).
oke ik denk dat ik dat ook maar gaat doen dan .. !.. dank je wel voor de tips beter zeker voor het onzekere. al vindt ik het wel raar