Jippiejee: Ja he Mannetje heeft alle kaarsjes aangestoken nu (ik mocht wel nog even op de laptop) en wij gaan zo weer lekker baby-making-seksen, joehoe!!! Claire: Ja he, wel raar, zon lichte streep als piek, maar die ik net gedaan heb, is nog verder negatief, bijna spierwit ben benieuwd naar mijn temp morgen! Oh bah, nu al onderdak voor 2 poesjes Sterkte hoor! Goofy: Ja, we hebben akelig dezelfde dingen steeds he? Ongelooflijk! Alleen heb ik die steken en die duizeligheid gelukkig niet en ik hoop dat jij er ook snel van af bent Bij die dip die ik had, had ik wel ei pijn en gisteren nog meer ei pijn, dus denk dat mijn ei wel is geweest. Lage temp door de ruzie? Misschien ik sliep wel pas om half 3 en om 7 u de wekken om te tempen morgen afwachten! En jou ei is denk ik ook echt al geweest hoor! Wat lees ik nu? Ben je inderdaad rectaal aan het meten? Dat verklaart wel je constante temp!!!! Ha, weer een raadsel opgelost! Babyproject: Haha, ben jij de expert onder ons? Je geeft iedereen zon stellig advies? Maar dankjewel, ik wacht morgen ook gewoon af hoor Yukl: Hahaha, dat deed manlief ook toen ik van zoontje in verwachting was en hij had gelijk! En afgelopen ronde ook en toen had hij ook gelijk, maar dat heeft helaas niet zo mogen zijn Dus wie weet
Incognito ,have fun! Jippie ,ik ook niet met de pil te droog nu te nat Boeha voel vanalles broebelen beneden ,gekke boel
nou het licht ook niet aan mij .. maar mijn vriend heeft nogal probleempjes gehad dus lastig uit te leggen
wauw Lilalien! vroeg ei precies! zo schiet 't wel op (kwam hier even kijken, maar ben ook meteen door. Ga slapen. ik hoor normaal in februari, maar blijf nog ff in januari hangen)
Nee, tis gewoon wishful thinking. Misschien als ik het hardop zeg, gebeurt het ook Met andere woorden: ik hoop gewoon dat je temp morgen stijgt! (plus, het is erg waarschijnlijk dat ie dat morgen doet)
Voor het eerst dat k blij ben dat de ong er aan komt kunnen we er weer voor gaan En misschien is het dan maandag over
Goedemorgen dames, ff kort van mij moet zo naar een studiedag waar ik zo geen zin in heb!!! Heb van mijn mannetje vanochtend een Pandora armband gekregen voor mijn birthday....ben helemaal happy ermee!!!!!!! Vind ze zooooo mooi he! Iedereen fijne dag en tot vanmiddag!!!
Eh........ jij zat aan de antibiotica deze maand he? Want als ik jou kaartje zo zie, zou ik gewoon zeggen dat het een zwanger-kaartje is.... met innestelingsdip en al! Mja.... moet je eens kijken hoeveel die kaartjes zeggen ná je ei.... helemaal niets dus.... Wel fijn dat jullie er weer voor kunnen gaan!
MIJN EI IS GEWEEST (Dus toch wel gisteren of voor mijn gevoel zelfs eergisteren, maar laat in de nacht/vroeg in de ochtend waardoor mijn temp vandaag pas hoog is...)
Ja zat aan de antib. Gek kaartje he deze ronde vond ik ook. Heb wel de laatste paar dagen zwangerschap symptomen. Lekker vaag ook. Maar ben het niet, roze/rood spotting is er. Goh wat ben ik gaar zeg. Dochterlief die was rond een uur of 5 steeds aan 't spoken. Dat is dus echt geen tijd zeg. :S
He bah.... zoonlief heeft dat gisterennacht gepresteerd, maar toen sliep hij bij mijn ouders, vanochtend werd hij om half 9 pas wakker
Ongi?????? Nou ik stem in met Incognito.........of heeft het al door gezet of denk je het alleen maar???? Lijkt op.....maar dat wil nog niks zeggen, hoewel ik met mijn zwangerschap ook zo'n mooie innestelingsdip had.
Zie mijn kaartje.........ben toch niet gek geworden....... @Incognito, dan wordt het wel een jongetje als ik toch zwanger mocht worden deze ronde...
Oh hier niet zwanger denk ik hoor......heel raar maar bij beide zwangerschappen had ik een "blaar" in mijn mond, die al lang niet meer heb gehad........en als ik niet zwanger bleek te zijn had ik deze niet.......hahahahahaha......echt serieus!
Goofy, wij krijgen ook een jongetje als ik deze ronde zwanger raak! Dussssssss toeval bestaat niet, nog steeds niet En eh, zie je nou wel dat je niet gek geworden bent?! Vertrouw je eigen lijf/gevoel!