NOD februari 2010

Discussie in 'NOD forum' gestart door goofychick, 9 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. InCognito

InCognito VIP lid

19 nov 2009
    5.722
    0
    0
    Jessie: Dankjewel. Is inderdaad klote, maar goed, we gaan vol goede moed aan een nieuwe maand beginnen. Jij ook veel geluk deze maand!

Ricmar: Daar teken ik voor!
    Ik las je antwoord aan Goofy, wat fijn dat jullie nu een donor hebben gevonden die hopelijk beter matcht zeg!

Jaimy: We hebben dezelfde NOD :) Ga je dan ook testen of wacht jij wat langer af?

Koeky: Oh lieverd, heb echt even met je te doen. Dat is gewoon k*t, deze ronde :( Hopen dat het volgende ronde dan wel meteen raak is!

Mamaloe: Nee, hij is nog niet beter, hij moet over één week beter zijn, maar ik verwacht wel dat de antibiotica eerder zijn werk gaat doen hoor!
    Domme vragen zijn er niet trouwens en ja, dat kan zeker met het ontpillen te maken hebben. Even in de gaten houden!

2. cici86

cici86 Fanatiek lid

29 dec 2009
    1.266
    0
    0
    Germany
    morgen eens een ovulatietestje proberen..

3. goofychick

goofychick VIP lid

31 dec 2007
    12.116
    0
    0
    Zuid-Holland
    He meiden, ff snel, ik krijg mijn ticker niet in mijn handtekening, althans dan zie ik de ticker niet als afbeelding, wat doe ik fout?

Verder wel bijgelezen maar niet zoveel puf om bij te lezen, beroerd, heb al sinds mijn de vorige ronde waar het mis is gegaan buikpijn en steken met vlagen......not funny!

4. goofychick

goofychick VIP lid

31 dec 2007
    12.116
    0
    0
    Zuid-Holland
    Jee.........meid........ik ga voor je mee duimen.....

*steekt haar reuze onuitputtelijke kaarsen weer aan in dit NOD forum*

5. Yasmin84

Yasmin84 Fanatiek lid

29 sep 2009
    3.042
    1
    0
    Zuid-Holland
    @ goofychick: Je hebt de bbcode geloof ik niet. Probeer eens weer de stappen te doen alsof je een ticker maakt en op het eind moet je dan de bb code zien.

6. goofychick

goofychick VIP lid

31 dec 2007
    12.116
    0
    0
    Zuid-Holland
    Ja die heb ik volgens mij wel is de onderste.....maar moet je die in het geheel kopieren, want alleen de tekst ovulation chart komt er van in mijn onderschrift te staan

7. goofychick

goofychick VIP lid

31 dec 2007
    12.116
    0
    0
    Zuid-Holland
    He hebbes!!! Thanks Yasmin!

8. Yasmin84

Yasmin84 Fanatiek lid

29 sep 2009
    3.042
    1
    0
    Zuid-Holland
    In het geheel kopieren ja. Zo heb ik het zelf ook gedaan :(
    Raar dat ie niet pakt dan

9. Yasmin84

Yasmin84 Fanatiek lid

29 sep 2009
    3.042
    1
    0
    Zuid-Holland
    Oh je was me al voor. Het is gelukt dus :)

10. Koeky

Koeky Fanatiek lid

@Mamaloe26, nee ik heb een anti-biotica die slecht is voor een eventuele zwangerschap. Hij zou de botten en tanden aantasten.

Bloedverlies zou met het ontpillen te maken kunnen hebben. Zou je er niet te druk om maken :) En domme vragen bestaan niet. Zag dat incognito hetzelfde antwoord ook al gaf ;)

Tnx Incognito. Heb een overdosis chocolade op ;)

11. goofychick

goofychick VIP lid

31 dec 2007
    12.116
    0
    0
    Zuid-Holland
    @Goedemorgen!!!!

12. kwebbelsnoes

kwebbelsnoes VIP lid

29 okt 2009
    5.925
    2.093
    113
    Vrouw
    Kraamverzorgende
    Tiel
    goedemorgen.....

ik begin de dag met fikse steken in mijn onderbuik, straks maar weer even een ovutestje er tegenaan gooien, heb ik gisteren niet gedaan omdat ie donderdag spierwit was, dan zal hij gister niet ineens positief geweest zijn.

13. goofychick

goofychick VIP lid

31 dec 2007
    12.116
    0
    0
    Zuid-Holland
    Ik doet het ook om de dag nu......juist omdat mijn cyclus vorige keer ook van slag was......heb je trouwens gevraagd om die nacontrole bij de VK?
    Hier namelijk al sinds die miskraam steken etc.......duizelig, toen ik die vmk heb gehad zijn er geen stolsels meegekomen. Dus ben er niet gerust op.

14. Lilalien

Lilalien Niet meer actief

Meldt zich aan aan de balie van het februari gebeuren...:(

Mag ik me erbij zetten voor een positieve test rond 12/01/2010 ;)

Ik ga nu doordoen met de kuis ,strakjes bij mijn zieke oma op bezoek ,
    ze zal niet meer lang te leven hebben ,heb ik gisteren vernomen van mijn moeder.Haar hart en longen hebben hun tijd gehad ,eind van de maand weten we meer of het palliatieve zorgen worden of toch een operatie met 9/10 een slechte afloop.

Een domper want ik had haar graag nog een cadeautje willen toefluisteren:(

15. kwebbelsnoes

kwebbelsnoes VIP lid

29 okt 2009
    5.925
    2.093
    113
    Vrouw
    Kraamverzorgende
    Tiel
    Ik heb de nacontrole aangeboden gekregen door de verloskundige, het hoeft niet zei ze, maar veel vrouwen vinden het wel prettig, dus vandaar dat ik het wel heb gedaan.
    Ik ben ook nog steeds duizelig, dus ze had mijn HB gemeten, maar die was prima, hij is nog nooit zo hoog geweest hihi.
    Ze zei dat de duizeligheid waarschijnlijk komt doordat tijdens je zwangerschap je bloedvaten verwijden en er meer bloeddoorstroming is, na een miskraam valt dat weer terug en dat kan dus een poosje duizeligheid veroorzaken, waarschijnlijk heb jij daar ook last van.

16. kwebbelsnoes

kwebbelsnoes VIP lid

29 okt 2009
    5.925
    2.093
    113
    Vrouw
    Kraamverzorgende
    Tiel
    @ Lilalien, wat een heftig nieuws zeg, dat is schrikken. Heel veel sterkte!

17. trishka

trishka Fanatiek lid

6 mrt 2009
    4.621
    0
    36
    Volgens mij bedoelde ze dat ze hoopt op een posi test op 12 feb ipv 12 jan.. Of heb ik t verkeerd lilalien?

18. kwebbelsnoes

kwebbelsnoes VIP lid

29 okt 2009
    5.925
    2.093
    113
    Vrouw
    Kraamverzorgende
    Tiel
    ja, dat denk ik ook, maar dat heftige nieuws sloeg op wat ze over haar oma vertelde.

19. trishka

trishka Fanatiek lid

6 mrt 2009
    4.621
    0
    36
    Sorry, beetje dom van me.. klinkt ook wat logischer.. en is idd klote nieuws...

20. Danjay

Danjay Fanatiek lid

3 dec 2009
    1.407
    1
    0
    smurfenland
    @ lilalien, wat heftig zeg, heel veel sterkte meid!

@ Kwebbelsnoes ik heb ook al last van steken maar nog waterig slijm, ik wacht nog even met testen tot het wat dikker wordt meestal komt mijn ei dan snel.

Deel Deze Pagina