goeiemorgen sneeuw sneeuw overal sneeuw @ lilalien... wowie wat een mooie posi ovu test joh! @ kubus.... gezellie schuif maar bij jammer alleen dat je ongi bent geworden @ sammie succes! *duimduimduim* hoe is het verder met iedereen?
Claire ,al wat opgeknapt? Ga even de kinderen rusten leggen ze zijn hyper en meoten strakjes naar een feestje.
@ lilalien .... beter dan gister maar elke keer als ik denk oh lekker opgeknapt ho dingen doen is t weer foute boel maar ja heb gewoon geen geduld om een paar dagen op bed te liggen zometeen op mn gemakkie naar de winkel hobbelen met manlief en de kleine
cyntje...ben niet zo goed in die schema's maar je hebt wel een dip gehad? zou dat je ei niet kunnen zijn? *vraagt zich af of ze niet iets heel doms heeft gezegd....* goofychick... vind de sneeuw ook wel mooi hoor! het is meer dat er al zolang ijs, gaddigheid en sneeuw is hier in friesland en dat zorgt voor gevaarlijke situaties... moeilijk om soms op je werk te komen etc... daar baal ik dan van... voor de rest is het echt prachtig! en geniet zoonlief er ook echt van...
Ik heb niet echt een dip gehad vind ik... Ik dacht dat je temp dan juist omhoog schoot!? Snap er niets meer van... ben bang dat mijn ei wel groeit maar dan op het laatst opgeeft ofzo... He, bah... nu word ik hier weer onzeker van
Cynthje ,nog niet pannikeren door die nachtshiften ben je je temperatuur zoek geraakt e. Heb je duidelijke symptomen dat je zegt dat ei al gevlogen is?
Maar waarom was ie vandaag dan nog zo laag? Ik ben niet zo goed in herkennen van kwaaltjes... wel vochtig van beneden, maar ik check eigenlijk nooit of het vruchtbaar slijm is.
Zie mijn FF hij ging ook eerst hogere ,dan 2 x laag en dan nu na eisprong omhoog Anders toch maar eens beginnen letten op al je symptoompjes ,is leuker als je je lichaam kent net zoals Miran ,ik vind dat heel knap!
Ik zie dat jou temp nu net zo hoog is als je begin temp... zelfs dat heb ik nu niet... Als mijn ei afgelopen maandag 16 mm was, dan zou hij nu toch wel gespronegn moeten zijn? Of zou mijn ei er mee gestopt zijn?
@ sammie.....spannend weer meid..... @ goofy...jij gaat het spannend maken komende dagen @ cyntje.....balen zeg dat je je ei kwijt bent....als ie 16 mm was,denk ik dat ie wel gesprongen is hoor hier heb ik tepelhoven, ze waren nog nooit eerder zo groot....verder wel wat gerommel in mijn onderbuik nu....dus kan twee kanten op....nog 3 daagjes... wij gaan zo naar de trouwbeurs in Arnhem (lekker door de sneeuw)....we willen even ideeen opdoen voor ringen en bloemen enzo. vrijdag ga ik trouwjurken passen
Toch bedankt hoor voor het meedenken. Ik denk dat er niets ander op zit dan afwachten. misschien dat ik iets wijzer word aan de hand van de komende dagen? En anders mijn bloedprikken afwachten. Zo ga nu boodschappen doen kheb geen zin... alles ligt weer vol sneeuw...
door die dip en je steek..... hopen dat deze blijft plakken! Wilde zó vreselijk graag dat jij eerder zwanger zou zijn dan mij, komt dat mooi uit nu!
oh jee Jammer dat je ongi bent geworden, maar wel weer gezellig dat je hier weer komt meekletsen! Hopen op een mooie ronde!
He meis, vervelend hoor, dat je een paar dagen niet hebt kunnen tempen is dat door de nachtdienst gekomen??? Gebruik je ook ovutesten? Misschien is dat dan voor nu een oplossing. Kan me voorstellen dat je onzeker wordt meis.
Meid, wat fijn dat je ovutest nu aan het afzwakken is en dat je eitje is geweest! Eindelijk zekerheid Op naar een mooie dubbele vette streep over 13 dagen! En ik wanhoop niet hoor, ben eigenlijk heel rustig en er niet eens echt mee bezig, heb op dit moment hele andere zaken aan mijn hoofd. Helaas erg verdrietige Maar goed, hier geen kindje deze ronde.... En dat is realisme, geen wanhoop
Ja duhhhhhh hoezo ben jij niet zwanger dan??? Ik voel niks zeg je maar daar is het toch echt te vroeg voor dinnetje!
Cyntje: Meid, ik vind je kaartje eerlijk gezegd om geen peil op te trekken.... als jij je ei gevoeld hebt, icm 'eggwhite' slijm, denk ik dat je ei wel geweest is. Het kán natuurlijk een innestelingsdip zijn... Is het mogelijk om nog wat te klussen deze dagen? Als je ei dan nog moet komen, mis je m in elk geval niet!
Oh wat heeeeeeeeeeeeeeeeerlijk! Veel plezier op de beurs En die tepelhoven... meid, dat kan in mijn ogen maar één ding betekenen! (Als je het je niet verbeeld natuurlijk) Maar dan ben je gewoon zw*ng*r!!!!!!!!!!!!!!!!!!