Oh ik kan me nog heel goed herinneren dat ik bij mijn vorige zwgsch na mijn eisprong geen wijn dronk en geen filet at e.d. en dan was mijn ongie er.......nam ik een groot glas wijn......totdat ik zoiets had van dat dit gekkenwerk was, en nu doe ik dat zeker niet. Maar een glas wijn kan heerlijk zijn. Spannend? Ja en nee, ben met andere dingen in mijn hoofd bezig, en merk dat de DPO dagen in een sneltrein gaan.
Ja het kan al vanaf dag 4 maar er is geen vaste innesteldag toch, volgens die calculators wel maar zou wel heel toevallig zijn dan.
nee er is geen vaste dag ervoor, verschilt per persoon per zwangerschap zoveel factoren die er invloed op hebben
precies, er is geen vaste dag voor, maar volgens mij kan het niet éérder dan dag 4???? Maar ja, ik ben geen dokter....
Hey dames, ik kom steeds op het verkeerde moment, is er niemand hier, jammerrrrr! Ik zit te wachten dan mijn mannetje weer terug komt van wintersport, aaaah kan bijna niet meer wachten... Nog anderhalf uur ofzo, hij is al vlakbij, *zucht* Jammer dat ik geen goed nieuws heb trouwens:x, Geeft me nog wel de tijd om dat boek van Kluun te kopen, Goed idee van elders op het forum, om te vertellen als ik zwanger zou zijn. Moet natuurlijk nog wel lukken, maar daar ga ik nog maar even voor het gemak vanuit!! Zo niet kunnen we het boek nog altijd ritueel verbranden...(nou maar niet aan denken) Zo zit ik even lekker in mijn eentje te kletsen, ben ook niet helemaal normaal geloof ik, sorry voor mijn kulverhaal
Ja, Kluun is gaaf! Lijkt me ook leuk om te lezen dus ga em zo-wie-zo kopen!!!! Hoe is het met de snotjes claire?? Al weer wat beter??
Dat boek is leuk ja Die hebben wij ook in de kast staan. Was manliefs favo tijdens mijn zwangerschap van mn zoontje. Ik testte trouwens ook al 4 dagen voor mijn NOD positief met mijn zoontje.
Oh trouwens, dat vruchtbaar slijm waar jullie het wel eens over hebben. Is dat doorzichtig of wittig? Of verschilt dat per persoon?
Heel lekker ja Ik heb nu namelijk wittig slijm en bedacht me dat ik dat vaker heb en dus volgens mij steeds rond mijn NOD. Ik lette er eerst alleen nooit zo op maar dankzij jullie nu dus wel
Haha. Ik lees nu ook dat het inderdaad echt doorzichtig moet zijn. Naja, ik merk het over 2 weken wel of ik zwanger ben of niet
@ yukl... vrouwenlichamen! t is een grote puzzel.... hier ook lang geduurd eer dat ik t allemaal door had
Weet je wat ook een leuk boek is..........(maar pas lezen als je zwanger bent geweest anders durf je niet meer hahahaha)...... "krijg nou tieten" van Claudia de Breij......ECHT GE-WEL-DIG!!!!
Doorzichtig maar ook soms wat wittig, soms net rauw eiwit maar dan wat wittig uitgeslagen maar soms dus ook heel doorzichtig. Verschilt bij mij dus zelfs per keer.
Dames...... mijn kaartje is wel vreemd dit keer he? Ik ga nu slapen trouwens, ben doodop! Welterusten lieve meiden!