pfffffff ik ben druk opzoek naar een vakantie.... hihi ja al bezig sinds we vorige keer terug kwamen hahaha hoezo erg .
hihi snuffelkonten ,ik doe dat ook vaak zo voor dingetjes maar ik koop niets meer tot ik zeker zwanger ben. Het gekke is dat ik eigenlijk zo goed als alles doorverkocht had buiten de phil en teds ,kledij van de jongste ,de autostoelen en bv.attributen... Dus wij moeten zeker een bedje ,kledingkast ,draagdoek!!!! zoals Claire. Ach tijd zat ,ik snuffel dan wel eens het zeker zover is ,heb wel een neus voor koopjes te doen zegt mijn man altijd
Zie dat is hetgene wat ik net ook zei van mezelf die steek daarstraks en nu nog aanhoudend... Hadden we maar een wens dat je even zoveel tijd doorkon kijken in de toekomst. Want eens het raak is is het van aja of oja dat was daarom
Ga nog ff bij mijn mannetje op de bank zitten, ik ga duimen voor het record van zoonlief.....3 nachten bijna achter elkaar doorslapen.........na 12 maanden......(heb er een hard hoofd in want de kiezen komen er aan) Ben ik trouwens de enige en de eerste die haar NOD heeft???
Oh wat vervelend meissie. Wanneer is dat gesprek in het ziekenhuis? Ben je wel al onderzocht, bloed geprikt ofzo? Nou ik hoop dat het niet iets ergs is! En hoop houden he, je weet maar nooit! Met mij gaat ie wel goed hoor, morgen krijgen we de uitslag van het zaadonderzoek!!
@ draagdoek... heb zon chico buikdrager ze vind t heerlijk erin maar ik vind dat stomme ding a onhandig bevestigen en doen als je alleen bent en t is zo stug en hard lijkt me voor haar ook niet lekker dus dacht nou zon zachte draagdoek meer een luxe prbleem eigenlijk *schaaaaam*
Wauw wat mooi!! Dat wil ik ook leren! (alleen is niet zo goed voor de lijn geloof ik...) Echt heel knap dat je dat kan!
@inge, klees wel vaak mee maar weet dan gwn ff niks e schrijven gebeurt ook zoveel hier!! @ charmed. Wow mooie taart hoor, kan me voorstellen dat i goed gesmaaakt heeft @all huilen op de nod, den et stiekem wel ookal is het de eerste ronde kvoel me wel anders maargoed word afwachten want we hebben gister een behoorlijke knal met de auto gemaakt en hb mooie bloeduitstorting:x
*breekt ff in* Claire meis.. ik wens je zoooo ontzettend veul succes!!!!.. ga voor je duimen voor nog een wondertje... (de rest natuurlijk ook SUCCES) knuff *breekt weer uit*
Ja, je hebt ook gelijk ook! (maar ik zit pas in ronde 2 en vind daarom dat ik nog geen recht van spreken heb..) Hoop in elk geval echt dat ook dit gewoon jou ronde gaat worden!
Misschien wel een mooi after-verjaardagscadeautje in de maak deze ronde Had je man geen afkick verschijnselen? Wat heerlijk dat je zo'n fijne verjaardag hebt gehad zeg! Maak jij je taarten zelf? Knap hoor!