heeel veel succes met soliciteren!!! ik hoop dat je ook een beetje snel een huisje kan vinden als je in de omgeving utrecht word aangenomen, want dat is best moeilijk hier, weet niet hoe het is als je vanaf buitenaf komt natuurlijk
Hee Kris! Nog 1 dag en dan zit je op de 12 weken! Superrrrrrrr!!! Gaat alles nog steeds van een leien dakje?
@ claire en incognito, nee verder niks alleen behoorlijke rugpijn wel, hb geluk gehad zat achter in de auto los en we zijn met ong 50 km tegen een sneeuwbult aangegleden met de zijkant van de auto waar ik zat, en de persoon naast me knalde ook volop op mij, maargoed we leven nog (persoon die reed voelt zich gelijk vet schuldig)
Yep, En vandaag of morgen wordt ik nog gebeld door een online uitzendbureau of hun evt werk voor me hebben (in de buurt van Utrecht )
Snap je droevigheid!! Dat gevoel had ik ook voor vele maanden. Ook bij jou gaat het (weer) lukken hoor!! Voel me soms zelfs een beetje schuldig om hier te komen kletsen met zo'n zwanger banner... Weet maar al te goed hoe het is om meiden te zien komen en gaan maand na maand. En toch terug komen naar ZP....het is veeel te gezelli hier!!
Hallo alle meiden Welkom hier, nu zal het hier ook wel weer veel drukker worden! Liane: wat een prachtige temp stijging heb je! Miran: jeetje meid, dikke knuff voor jou, kan het me wel voorstellen hoor.... Zethu: Meid, ik lees dat jij je keuze gemaakt hebt? Je gaat ons mooie Limburg verlaten en de grote stap maken? Wat goed dat je een keuze hebt kunnen maken, ik wens je veel succes! Liesje: Eh.... ik weet niet meer wat je schreef? Sorry
ja, heerlijk gewerkt en lekker veel gewandeld bos en hei met Zita ze vond het eerst helemaal niks die sneeuw haha en jij/jullie
Ik ben bezig met solliciteren ja. Heb geen zin om nog veel langer thuis te zitten. De datum dat ik een jaar zonder werk zit komt me veel te dichtbij nu...
Kris: Niet jezelf schuldig gaan voelen nu hoor! Het is heel vervelend voor de meiden die niet zwanger zijn, dát ze niet zwanger zijn, maar het is daarentegen wel fijn als je nog belangstelling toont!
het geeft tg niet .. wel een compliment dat het hier gezelliger is .. ag voor iedereen komt die tijd voor babyland
Ligt er natuurlijk aan waar ik werk vind. Maar zoals het er naar uit ziet ga ik ons mooie Limburg verlaten ja. Daarom ga ik dit jaar carnaval heel goed vieren (jaja, met Mr. Utrecht erbij) Want mogelijk is dit de laatste keer als inwoner van Limburg.
OMG! Ik moet echt wat gaan doen, anders blijf ik zo weer een hele dag op het forum hangen ben er (denk ik) even vandoor nu