@ Incognito, jaa mooi he ik moest vandaag wel even goed kijken want ik dacht echt Wooow! maar zit nu wel te twijfelen of ik het zo moet laten staan of dat ik het vruchtbaarslijm weer in moet vullen??? @ Meeaan, leuk! is natuurlijk wel koud aan haar pootjes mijn hond vind het nu helemaal geweldig en rent als een gek en soms glijd ie nog uit ook hihi
Begin hem nu wel een beetje te knijpen.... mannetje wordt gebeld tussen 11 en half 12... maar hij heeft zn telefoon vergeten!! Dus ik zit daar nu bovenop! (nou ja...bijna dan) Ben helemaal zenuwachtig
Jullie zijn lief! Enneuh, die zwanger banner onder sommige berichten! die is leuheukk!!! Dat doet het einddoel nog eens goed zien hihi. hihi, ja ik moet klussen...gisteren geen zin en vanmorgen werd ik wakker met buikpijn....soort van spierpijn aan de linkerkant! Dus daar zal het ei wel zitten....vorige maand rechts....(en ik vermoed dat die niet geod is geweest....want rechts zit zooo vol met blaasjes, links iets minder)
Rimar wat ziet mijn oog nu Gefeliciteerd meis!!!!!!!!!!!! Wanneer heb je posi getest..........????? *tis duidelijk te merken dat ik de afgelopen dagen niet online ben geweest...*
pfff ja dat had Zita vanochten ook die rende richting straat en ze wacht altijd bij de stoep en nu remt ze af en glijt zo van de stoep af de straat op. ik hield me hart vast
hallo allemaal! @ Heitje *dikke knuf* het is ook niet niks!!! ik hoop dat je een goede uitslag krijgt!
Spannend Heitje! Zou hij hem per ongeluk express vergeten zijn?? Nog uurtje wachten en dan weet je t...spannend en ik duim met je mee dat t goed is!
Yeah wat een drukte! Meeaan: je hebt Zita toch nog niet? Of ging je langs bij het nestje om haar uit te laten?? Liane: jeuj, gefeliciteerd met je FF-kruis!!
En toevallig is de baan waar ik daar op gesolliciteerd heb ook nog eens de baan waar mijn voorkeur naar uit gaat.
Liane, mooi zo laten staan meid! Heitje: Oei, wat spannend, de zenuwen zouden ook door mijn lijf gieren hoor....
Heeey het word drukker hier! Heitje, mijn gevoel zegt me dat het wel meevalt die zaadtest....echt komt goed!!