dat is wel heel erg vroeg, ik kan daar niet tegen, dan je niet op een naam oid kunt komen, stop is dat niet?
Haha ik dacht: ik ga een poging doen om het op te zoeken....maar dat is zoeken naar een iniminie naaldje in een mega-grote-hooiberg ben ik bang...8)
Nee hoor, val als een blok in slaap, tenminste de afgelopen paar nachten, lig nu voor mijn doen redelijk vroeg in bed, oh oh
Jep ik begrijp je volledig! Ik ga vaak zelfs mensen bellen om erachter te komen wat of wie ik zocht...kan niet rusten voor ik het weet...
hahah erg he ik was 2 weken terug ofzo mijn portemonnee vergeten gelukkig was manlief mee, dus die kon zo afrekenen hahah vergeet dat ding echt noooooooooooit!
ik heb 't nooit geweten, dus kan niet helpen vrees ik.. en ze gaan wel bellen Heitje @Liane: goed van je meisje! Tygo probeert 't ook al, maar kan 't nog niet
Jaa met name het uitermate vals zingen was een pre om lid te mogen worden van het koor, in welke maand was dat nog maar, weet jij dat nog, ga ik nog ff gluren misschien