NOD februari 2010

Discussie in 'NOD forum' gestart door goofychick, 9 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Rnate

Rnate Fanatiek lid

10 jan 2010
    1.985
    0
    0
    Nog niet hoop dat et wel beter word :p
    sinds ik aan een andere pil was gegaan had ik nooit zin bah soms gewoon weken geen sex met mn vriend (was die niet zo blij mee :p) maar aangezien we nu kindjes willen zal het wel moeten he :D

2. Antares

Antares VIP lid

17 nov 2008
    19.894
    3
    38
    Hey! Avond meiden!!

Hier...hele dag niets...maar wel krampen...echt die komen morgen of overmorgen..dat moet haast wel! Altijd als ik roze verlies heb dan komen ze redelijk snel....

Mijn NOD was de 19e januarie....dat is exact 17 dagen na een eisprong moment op dag 19....Ik zie het wel....blijf hier nog ff hangen en ook in januari...hihi

Hoe is het met iedereen verder?

3. Jessie80

Jessie80 VIP lid

3 okt 2009
    6.203
    266
    83
    Pff.. ik wist niet dat je van klussen (in de zin van muren een kleur geven.. ;)) zoveel spierpijn kon krijgen! Nu maar hopen dat we nog genoeg energie overhouden voor het andere klussen..

@"nieuwe" meiden, jammer dat jullie je in februari moeten komen melden.. maar toch gezellig hoor!

4. Musty

Musty VIP lid

2 jul 2008
    10.414
    0
    36
    @ lang wachten op zwangerschap..... geloof me die tijd ben je vergeten zodra je je wurm in je armen hebt
    wij hebben altijd gezegt dat we de genen nauwkeurig selecteren en dat neemt tijd :D

en een paar maand tot een jaar bezig zijn is echt niet lang ;) al voelt dat wel zo.... als je eenmaal graag wilt ;)

@ lilalien.... senitest of babyboomshop bestelde ik ze elke keer
    was er tevreden over :)

@ goofychick.... idd heel raar! en ze gaat ook zo krankzinnig hard
    al druk aan t tijgeren vanochtend rolde ze al helemaal zelfstandig om eb brabbelen dat ze kan :$ en ze groeit ook zo hard al 61 cm en 6500 gr :$een BEERtje whahaha

@ valentijn.... een hele bijzondere dag :) toen is mn meid verwekt

@ danjay... je kan niet genoeg klussen ervoor :) de regel om de dag werkte hier totaal niet

@ pilervaringen... dat is mij al veel te lang geleden :)

@ mwc.... hoop dat de duivels bij je weg blijven!!

5. goofychick

goofychick VIP lid

31 dec 2007
    12.116
    0
    0
    Zuid-Holland
    Ehhh verhoogd libido.........;)........ehhhhh als ik het zou hebben zou zoonlief dat wel afremmen :D

6. goofychick

goofychick VIP lid

31 dec 2007
    12.116
    0
    0
    Zuid-Holland
    Meid ik hoop zooooooo dat je gevoel het deze keer mis heeft en dat je van het jan. forum naar het september forum mag gaan ;)

7. Zomerbloem

Zomerbloem Niet meer actief

M`n schoonzusje is nu 5 weken zwanger, heel pril nog. Maar met cyclus liepen we vrijwel gelijk en even lang bezig. Dan is het wel even heel diep slikken als je hoort dat ze zwanger is en je zelf net ongesteld bent geworden. Heb het er ook een dag best moeilijk mee gehad, maar nu is het eenmaal niet anders. Nu nog even wennen aan het feit dat ik tante word! En hopelijk zit er maar 4 weken tussen neefje/nichtje en ons brusje!

8. Lilalien

Lilalien Niet meer actief

:)
    Claire ik weet niet of je me nog kent ,ik ken je nog
    mijn vorige nick was n a d i n n e k e en ik heb vorig jaar 3 mk naèèn gehad we praten toen op de rmmc.

Mooie naam heeft je meisje en jullie gaan opnieuw beginnen ,
    hopelijk geraken we eens snel zwanger zoals het hoort

9. Lilalien

Dacht gelezen te hebben dat je denkt dat je een vmk hebt gehad?
    Of ben ik helemaal mis?

10. Lilalien

Herkenbaar gevoel zeker omdat wij weten dat schoonbroer en co ook bezig zijn voor een kindje (2e)en niemand van ons.
    Dus mocht het voor hun nu gelukt zijn dan voor ons nog kan het zijn dat er niet veel leeftijdsverschil zal tussen zitten.
    Hoop er niet zo op omdat we niet zo'n goede relatie;)

11. Zomerbloem

Zomerbloem Niet meer actief

Wij hebben op zich wel een goede relatie, maar echt dikke vriendinnen zal ik nooit worden met m`n schoonzusje. Maja, tis al heel wat dat ik met haar op kan schieten. Het loeder wat hij hiervoor had, was verschrikkelijk!

12. Musty

Musty VIP lid

2 jul 2008
    10.414
    0
    36
    wow! wat tof ( niet qua situatie voor jou) je weer tegen te komen
    Was je al kwijt had al hele goeie hoop.....
    maar jeetje meid nog geen geluk voor jou :( ga ultra hard duimen voor je dat je wens nu ook eens handjes en voetjes mag krijgen

we de tijd gehad en genomen om over de naam te denken ;)

13. goofychick

goofychick VIP lid

31 dec 2007
    12.116
    0
    0
    Zuid-Holland
    Ehhh......nee heb er eentje gehad overduidelijk maar nu zit ik te dubben of alles wel weg is. Niet afgelopen ronde maar die daarvoor.

14. goofychick

goofychick VIP lid

31 dec 2007
    12.116
    0
    0
    Zuid-Holland
    Vond het wel ff slikken toen ik de 20 wkn echo zag van haar.......en zat vandaag beetje jaloers naar haar buikje te kijken (trouwens niet normaal wat voor buikJE ze heeft voor een tweede zwangerschap :D)

15. Antares

Antares VIP lid

17 nov 2008
    19.894
    3
    38
    oh net bij afvegen weer bruin erbij....hopelijk breekt het morgen voor 1 uur door...dan is dat dag1

16. Musty

Musty VIP lid

2 jul 2008
    10.414
    0
    36
    owwww :( kl*te zeg

17. Antares

Antares VIP lid

17 nov 2008
    19.894
    3
    38
    nah...dan weet ik zeker hoe mijn cyclus werkt hihi...volgende ronde weer een kans!!

18. InCognito

InCognito VIP lid

19 nov 2009
    5.722
    0
    0
    LilaLien: Jeetje, wat een domper zeg :( En dat terwijl jou temp kaartje er zo mooi uit zag... Hoe is het nu met je oma. Wel even veel te verwerken op het moment.... sterkte meiske!
    Hee! Ik zag dat jij ook pas op 14 2 gaat testen? ik ook!!!! Leuk :D

Lief09: Hee meid! Hier ook een ukkie, zoontje, die nét 1 is geworden en ik was net zo emo! Als ze dadelijk eenmaal 1 jaar is, gaat dat gevoel een heel stuk over. natuurlijk heb je dan ook ngo je emo momenten, maar niet meer zo vreselijk veel weemoed ;)

Lieve meiden die nieuw zijn: Ik hoop dat jullie snel zwanger worden!!!!!

En ik...? Ik heb wel een hél rare ongi gehad afgelopen keer.... (zie mijn kaartje... weird!)

19. Lilalien

Morgen reageer ik ,ben moe en zie af van mijn regels.

Slaapwel en tot morgen!!

20. Musty

Musty VIP lid

2 jul 2008
    10.414
    0
    36
    goeiemorgen allemaal

Deel Deze Pagina