Heb nu ook een bekertje water er staan, dat wordt nog wat, ik heb 1 avond in de week een naaicurusavond, met allemaal vrouwen, daar drink ik altijd koffie, het eerste wat er gezegd wordt is als je geen koffie wil is ben je zwanger, en dat wil ik nog niet dat ze dat weten, zucht, misschien maar een leugentje om bestwil er tegenaan gooien of water erbij nemen en dan veel mengen, hihihi
Wel vervelend dat je niet zlf wordt gebeld, hoop dat ze je wat kunnen/mogen vertellen. je hebt nu wel lang genoeg gewacht!
Dames Dames Dames, Wat gaan jullie inderdaad snel..... Loop gewoon ongeveer 15 pagina's achter! Ga dus niet alles meer terug lezen want dat vind ik te gek worden... Heb ik misschien nog iets gemist? Heitje al uitslag gekregen toevallig?
Hier niet, dan krijg je een bandje met het bericht dat de assistente lunchpauze heeft... Misschien is het tel-spreekuur nog niet afgelopen dan en lopen ze uit...
grinnik.. er komt 'n moment dat de geur van koffie je al misselijk gaat maken (was bij mij toch) dus succes ermee