Nope, ook niet...belde nl met mijn eigen mobiel én met die van mrHeitje Liane: het gaat zo weer sneeuwen hoor!! Hier is het weer losgebarsten!
@Lovepeet, warme buik komt me bekend voor.........zo rond deze tijd vraag ik manlief ook even te voelen, bij zoonlief gehad, in november gehad en op de momenten dat ik het niet was ook niet gehad. Dat is mijn graadmeter hihihi. @kippenhok, is iid niet meer bij te houden, nu werk ik ook eventjes niet, als ik volgende week hopenlijk weer aan het werk ga, dan is het helemaal niet meer bij te houden. @BEG gravitamon heb ik toen op aanraden ingenomen, goeie pillen en daar zit wel 10 microgram D in.
Heitje dan loopt het spreekuur uit..hier altijd tussen 1 en 2..maar soms word ik wel eens tegen half 3 pas gebeld..... TEnminste laatste keer wel hahaha
Ja vanmorgen en gisteravond, giga gasontwikkeling, niet echt leuk, dus goed gaan uitzoeken wat voor eten dit teweeg brengt allemaal
Succes iid Rimar, ik kon juist geen thee verdragen en koffie ging prima maar dat kon ik vanwege dat het niet goed was maar in mate drinken.
hahah, en dat is best wel snel, want ik heb er ook al last van en laat nu net mijn hele schoonfamilie en mijn vent fervente koffiedrinkers zijn...
Ja op mijn werk 's middags, ach en anders neem ik degene die lesgeeft ff apart zeg dat ik onder bepaalde medicatie zit wat nogal botst met koffie 's avond dat ik dan 's nachts op mijn kop sta en alleen nog over rooibosthee kan, hihihi, neem het anders zelf wel mee.
hmmmmm heb alleen nog iets van 3 pakken dagravit hahah kijk wel wat de gyn zegt op de volgende afspraak