Jullie raden het nooit.... Het spreekuur staat bij hun morgen gepland....ongelofelijk ik heb echt maandag afgesproken... kan wel janken
oh oh, nieuw liedje (op de melodie van hammertime) maak vriendjes (ipv can't toch this) maak vriendjes whawhawha wha er is 'n eitje en 'n cel ze worden vrienden, je kent dat wel maken 'n beebje, missch wel twee kom allemaal en zing maar mee whohohohohoho whohoho don't stop: beebjestime
Jawel ze hebben de uitslag wel..maar de huisarts had geen tijd toen ik vroeg of het vandaag nog kon.. Zegt de assistente heel dom: maar komt het op een dag aan dan??? Ik: nou nee maar ik zou vrijdag al de uitslag krijgen en vind het vervelend dat ik nou weer niks weet
Dat meen je toch niet, nog een dag moeten wachten, zucht Dan baal je toch stevig lijkt mij zo, dikke knuffel voor jou/jullie meid
whaha! seg, nog vraagje.. die ovutesten.. hoe zat dat nu weer? 2 uur niet meer drinken en 3 uur niet piesen?
@ goofychick .. haha oke we hopen het maar.. had net wel toen ik naar de wc ging last van wit en doorzichtig slijm verlies.. geen idee verder.. :O:O:O:O:O weet ook echt neit wat ik ervan moet denken .. wie heeft er een idee heitje : en al gelukt met bellen ?.. rimar : wil je nog koffie ??