Heitje, pfff weer een lange dag wachten! Hier zaten we ook met de dag te wachten, uiteindelijk 1 week later pas de uitslag gekregen nadat we zelf maar langs zijn gegaan bij de Fertilieitpoli..
fijn sporten Heitje eet smakelijk Kris en de rest: ik vrees tot morgen! ben bedolven onder 't werk.. dikke knuf daag!
Kan je vriend dan niet bij jouw HA terecht dan, zoiets daar kan ik ook niet tegen, kinderachtig zeg, waar blijft de professionele doktersassistente???
ja helemaal goed ze is echt een heel vrolijk nieuwschierig meisie luistert al naar dr naam en is krantzindelijk
zijn ver te zoeken blijkbaar aangezien ik net die van de gyn belde en die wist nix over extra vit D voor zwangere vrouwen, en dan werkt ze voor een poli voor gyn en verloskunde...
*****grouphug***** *zingt doeiiiiiiiiiiiiiiiiiiii, doe doe doe do doe doe doe do do do do doeiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii (op toon van André Hazes, poei poei)*
Heb ik al es tegen hem gezegd...maar ja... zijn huisarts is vertrouwd, zit ie al zn hele leven bij... Werk ze dames! En lunch smakelijk!
geen idee, maar als je vragen en of problemen hebt moet zij je wel kunnen helpen, anders kan ik net zo goed afspraken maken met de receptioniste...
Hmm....ja want hij is al wel bij de dokter vandaan toch?? Ik duim voor je dat het meevalt en jullie nog heen kunnen racen! (wel voorzichtig rijden he)
Ja maar als je er net zit dan kan ik er nog ietwat inkomen, maar zou dan eerst zeggen van dat ik dat na zou kijken/vragen. Tja en wat is vertrouwd bij een huisarts als je partner niet serieus genomen wordt.