the down side of being pregnant! Maar eigenlijk ook wel weer heel mooi, dan weet je dat je lijf nog volop bezig is met hormonen
hey meiden, denk zal jullie niet te lang in spanning houden, eerst foto dan eten, nou dat word hem niet, ik heb zo'n camere uit het jaar nul, die de controle streep nog niet eens fatsoenlijk kan fotograferen, maar vriendje lief heeft een hele mooie camera, even wachten tot die thuis is, tegen 17:00 uur. jullie houden hem tegoed (camera ligt altijd in de auto) zo en nu als een idoot wat gaan eten mijn darmen schreeuwen om aandacht, (of voedsel)
Dit is toch anders dan de vorige ronde, dus wie weet, heb wel lichtelijke krampjes, dat had ik de vorige ronde ook, afwachten dus, eerst zien dat mijn brood snel gaat zakken.
Hmmm, had ik bij de vorige 3 (of 4) keren niet, ook niet bij mijn zoontje dus... maar goed, de tijd is goed, 6 DPO, dus wie weet... Durf er niet op te hopen, omdat mijn gevoel zegt dat ik NIET zwanger ben deze ronde...
Ik heb ook lichtelijk af en toe wat krampjes hoor, zijn innestelingspijntjes en de baarmoeder die groeit.. komt goed meid ..
Jammer maar wat in het vat zit verzuurd niet, nog voorzichtig gefeliciteerd en ik ga voor je duimen meid dat je donderdag een knaltest krijgt.
*mag niet kan niet ,blaast die temperatuur omhoog puffffffffff* Heb je met je raam open geslapen ofzo??
Dat zei mijn gevoel ook deze en de vorige ronde en zie mij nu eens Dan is het vast en zeker een meid in wording Ik hoop het voor je hoor, het is je van harte gegund
lovepeet: NIET TESTEN!!!!!! Je bent pas 1 dag verder dan ik!!!! Alleen maar teleurstelling, want je kunt echt nog niet posi testen op 7 DPO