Ach...mijn cyclus is wel netjes hahaha...35 dagen deze keer vorige keer 36....Dus dat is wel prettig...en ik weet zeker dat de clomid werkt!!!!!!
Goedemorgen , Claire ,ik ben er ook even tussenuit geweest ,ik had moeite met alle dingen wat te maken hadden met baby's ,zwangerschap en ja ik kon er echt niet over meepraten mijn man wilde aanvankelijk september 2009 beginnen dan pas eind 2012 opnieuw.Erna 2011 en ineens was het van kies zelf maar ik sta achter je Dus vanaf september 2009 begon ik echt te twijfelen en mede ik heel wat kilo's eerst kwijt wilde en augustus al onder dat gewicht zat hadden we afgesproken december de pil te laten van die strip uit te nemen en dan het nieuwe jaar babygezond in te zetten. Onze kindjes zijn 5,5 en 2,5 en langer wilden we echt niet meer wachten , nu maar hopen dat het nogeens mag lukken (voor iedereen trouwens) Miran ,Grrr ,maar ik ben echt blij dat je zo positief blijft en denkt ,samen met zen allen naar roze! Goofy ,sorry dus ik had het misbegrepen ,hoe voel je je nog? Hoe is het met de anderen? Heb mijn taken gedaan ,manlief is moe op de zetel gecrashed (beetje lui). Dadelijk ik douchen en dan naar de L'idl bijhalen. Meisje is naar Nickelodeon aan't kijken ,dadelijk haar god Diego Groetjes!
Miran: Jeetje, wat ontzettend balen ook voor jou weer.... fijn dat je nu weet dat de clomid werkt, dat wel... hoop dat je een mooi valentijnscadeau krijgt dit jaar! ik ben ff niet zoveel aanwezig, ukkie blijft erg ziek. Gisteren weer naar de hap geweest met m, zijn balzakje en alles daaronder was zo kapot, het leken wel brandwonden! Echt met blaren erop enzo... nu blijkt hij allergisch voor de antibiotica en heeft nieuwe meegekregen. Vanmorgen was het al een stuk minder rood gelukkig... Hij had alleen zaterdag al opgeknapt moeten zijn en is dat bij lange na niet, dus we moeten nu extra alert zijn. Ze spreken steeds over puntjes op de huid die niet weg te drukken zijn, dat betekent hersenvliesontsteking. ben er zelf niet zo bang voor, maar ik ga er uiteraard wel nog alerter op zijn!
valentijn....dat is ergens na mijn ei...en 9 dagen voor mijn NOD.....Das wel een vroeg kado dan....hihihi
que? Ik zit alweer op CD 6.... als je kindje zo ziek is, denk je er een stuk minder aan! En dat met maar 1 dag echte ongi.... Heerlijk
hey dames, ik wil me graag aansluiten...mijn nod is Valentijnsdag! Wil iemand me toevoegen op de 14e? dankjewel!
Hallo, ik kom ook weer even om een hoekje kieken . Ben een stuk beter. Gister de laatste antib ingenomen. Hoop dat het nu beter gaat. Incognito, jeetje arm mannetje. Ik hoop dat ie nu snel op gaat knappen. Miran, balen van de ongi maar wel fijn dat de clomid werkt. Vanochtend had ik toch even een soort angst aanvalletje. Ik wil zo graag een 2e kindje maar ehm bevallen wil ik graag overslaan. Kan dat Ik ben zo bang dat het weer net zo'n hel wordt als bij m'n meisje. Hoewel ik 't aan de ene kant wel mee vond vallen maar aan de andere kant ook echt helemaal niet. *zucht*
Liesje: Wat een mooie datum voor je NOD De mijne is 10 februari, maar ik test pas (als ik uiteraard de duivels nog niet ben tegengekomen) op 14 februari! Koeky: Gelukkig voel je je weer beter meid! En dat angstmomentje.... dat had ik laatst ook! heb de bevalling heel bewust meegemaakt, maar wil juist nog 10 keer liever bevallen dan die hel van de zwangerschap nog eens meemaken... (al vond ik het zwanger zijn in de zin van mijn buik zien groeien en mijn ukkie voelen bewegen wel weer wonderlijk mooi)... dus he, dealtje sluiten, jij de zwangerschap, ik de bevalling ?
Oh ondanks dat ik een vervelenden zwangerschap had...en een uiterst rare en moeilijk te verwerken bevalling....doe ik het graag nog een keer hahahaha
ben eigenlijk ook wel bang voor de bevalling mede omdat ik dooooooodsbang ben voor spuiten en ik vorig jaar feb mijn amandelen eruit hb moeten laten halen wat ook absoluut geen fijne ervaring was
Ach in pricipe krijg je geen spuit tijdens de bevalling...of je moet voor pijnstilling kiezen en dan leggen ze een infuus aan. Dit is alleen als je in het ziekenhuis bevalt natuurlijk....thuis krijg je geen spuiten....
Ik heb wel een spuit gekregen hoor, was wel na de bevalling overigens, om de placenta te laten komen. Maar goed, die spuit was een eitje in vergelijking met de bevalling he icognito, leuk dealtje maar wie krijgt de baby dan
ja na de bevalling hahaha...ik heb er een tijdens gekregen...pethadine...ooh wat was ik stoned!! De rest ging via infuus...waar ze overigens 5!!! keer voor hebben moeten prikken....speciale eerstehulparts die goed kon prikken kwam het doen...zelfs toen lukte het niet! Enkel op de OK heeft de anastesist het nogmaals moeten doen...en die was goed!! Eindelijk....ik had helemaal blauwe armen hahaha
Ik heb uiteindelijk een ruggeprik gehad omdat ik het niet meer redde. Ik was gesloopt. Het daadwerkelijke persen was piece of koeky . 16 minuten en 6 persweeen. Misschien was dat puur geluk. Maar ik ben al met al een ruime 1,5 dag bezig geweest met ontsluiten. Met als eindstand 2-3 of 3-4 cm toen vonden ze het genoeg en mocht ik naar het ziekenhuis. Ik was zo moe en alleen maar rugweeen. Die ruggeprik ging erin verdoving was ff rot gevoel maar niet onwijs pijnlijk hij prikt dat voel je en dan de vloeistof dat doet ff zeer maar dan 2 seconde later is het verdoofd dus weg pijn, lijntje gaat erin en ik heb heerlijk 4 uurtjes geslapen en toen was het al zover. Heb wel ergens een heel verhaal toen geschreven. http://www.zwangerschapspagina.nl/de-bevalling/50641-mijn-bevalling-rianne.html