Prachtig sneeuwtapijtje! Hier wegebbende sneeuw ,regenachtig nat... Hoezo spannend .. je zit al 8 DPO niet? test ik ook licht + bij men dochter
ik zie een hele wazige streep, misschien toch maar vanmiddag met die andere camera een foto maken??? Als ik hier te lang naar kijk word ik duizelig
Het is gek als je lichaam vanalle symptomen geeft ,dit keer heel anders dan cyclus 1 ,man zei ook dat ik er "anders" uitzie van lichaam ,buik wat opgezwollen dikker ,dat melkverlies uit de tepels ,rekkerig gevoel beneden en net eens geroken ik ruik ook anders
wgev ,flits uitzetten straks en op bloemetjes icoontje zetten ,werkt beter! Dadelijk zoonlief wassen ,hebben s'maandags zandbak avctiviteit , o wat verfoei ik dat en te denken eens dochter naar school gaat nogeens 3 jaar meemaken ,eens er een 3e is opnieuw , zit ik 9 jaar s'maandags zandbakkids te wassen
goed zo, gezellig ben er inmiddels ook wel klaar mee hoor, met die sneeuw, vieze prut. zit nu op 8dpo idd, blijft spannend, wel leuk om te horen dat meiden zo vroeg positief testen al gereageerd
Meiden!! hihi jullie gaan wel heel snel hoor zo kan ik het toch niet bijhouden. LOL... Zijn er nog dingen gebeurt in de tussen tijd.
niet zoveel hoor, vooral heel gezellig hier, o, ja heitje krijgt morgen haar uitslag pas en voor de rest allemaal kippen die nog een paar dagen moeten wachten op hun NOD en van alles en nog wat voelen (inclusief ikzelf)
nu alleen wachten tot de computer die rotcamera pakt, kabel erin, kabel eruit, net zolang tot ie hem pakt :S:S
Goed gedaan meid, ik heb ook af wat af moest, en de rest is veel uitzoek werk, kan ik onder het zp-en door gewoon doen, hihi
draai hem stiekem uit, doe ik ook altijd op mijn werk, hahahaha en hun maar afvragen wie die kachel steeds lager zet!!!!!