nou, jullie houden de foto tegoed, maar hij is wel duidelijk nu, ik kan de 2e streep goed zien nou, maar ja, het lukt even niet. moet nu eten koken, mijn vriend komt zo thuis, en moet om 5 uur weer werken
Ja als dat kon dan had ik dat allang gedaan, het hele pand wordt door 1 installatie verwarmt en de temp kan ik ook niet regelen thermostaat zit achter slot en grendel, heb al een paar keer gedreigt die met een breekhamer te lijf te gaan. En als alles nou goed was aangesloten en goed werkt................maar dat is het ook niet, dus daar word ik zoooooooooooooooooo moe van, het vreet energie, en die ben ik nu wel zelf heel erg hard nodig
hey petatje, ik heb nu een nog betere foto, maar mijn computer doet even gek, zet hem vanaaf op mijn profiel (als het dan wel lukt) hoe is het met jou en minipetat????
ik heb een kat.. die hoog zwanger is.. en niets anders wil dan bij me liggen .. kroelen .. op me buik dansen met der nagels geweldig !!
buikmassage??? hihihi dat mag onze oude kater ook graag doen, alleen moeten zijn nagels nodig gekortwiekt worden maar meneer is iedere keer maar heel kort buiten dus zal hij wel niet bij een boom, hek, plank oid langs gaan
nee gelukkig niet, nu moeten alleen de bazen nog wakker worden en dat gebeurt nu ook wel want nu krijgt onze server er ook last van en als daar een crash dreigt.................hee dan willen ze ineens wel allerlei dingen geregeld zien, raar is dat
moet zeggen dat ie op de computer wel weer tegenvalt, zal ik mijn camera opsturen?? kunnen jullie hem beter zien Bekijk bijlage 48326 hier is ie dan
Heel heel heel licht dus gewoon donderdag nogmaals testen, als het blijft zitten dat wordt ie wel donkerder
haha ja leuk he zo katje.. na dit nestje wordt ze wel geholpen.. @wgev.. ik zie hem nu ook super licht..! over 3 dagen weer testen ik wacht nog 4 dagen