Aan mij de eer om de eerste te zijn op dit forum. Vandaag ongi geworden en maand januari gaat ook voorbij want me vriend is voor zijn werk 3 weken weg. Ik hoop dat er niet veel meiden erbij zal komen en dat jullie zwanger zijn. En voor de meiden die erbij komen wij helpen elkaar wel deze maand door te komen. Liefs Jolie
ik kan ook hier vast lekker de boel gezellig houden. bij de temp kaartjes ben ik te veel aan het woord volgens mij .)
hahahahahahahah jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa hihihi nee hoor ben gewoon overal whoehahahahahaha
hoe doe je dat dan ... als er ergens een berichtjje geplaatst word zie je dat da... kan ik niks meer stiekum doen dan ?
nee. whahahaha ik werk gelukkig ook 4 dagen per week..(deze week 2 daagjes vrij, maar had veel nakijkwerk, het is toetsweek)
Hey Jolie, Ik snap het even niet, dan kan je toch deze maand nog wel klussen? Dan doe je nog steeds mee met december of zie ik het verkeerd? Je hebt je eisprong bijna toch? Dus als je dan klust en bijvoorbeeld wel zwanger wordt dan is dat in december/begin januari. Of wil je dat niet omdat je vriend weg is? Het zou natuurlijk een mooie verrassing zijn als ie weer terugkomt Of zie ik het nu helemaal verkeerd, dan sorry. Succes. x Nikkie
Hoi Nikkie. Me eisprong heb ik de 10e van deze maand en mijn manneke is al weg dus deze maand gaat voorbij dus ik moet wachten tot januari voor de volgende ronde. Dan moet ik in februari afwachten of me nod dag komt. Dus geen geklus deze maand. Groetjes Jolie
Oke sorry Ik dacht dat ie in januari weg was, verkeerd begrepen. Balen zeg en succes dan januari. Een nieuw jaar, nieuwe kansen.... X Nikkie
Jeetje mina , lijkt me echt vreselijk om zo lang te moeten wachten Mja , dan maar hopen dat het nieuwe jaar je veel geluk zal brengen Groetjes Joyce
nou ik meld me dan ook maar vast haha wij wachten een maandje omdat we in een verbouwing zitten en van de zomer al een vakantie hebben geboekt en dan ga ik liever met 6 maanden ( als je in een keer zwanger zou worden) dan met 7 maanden ik vind dat toch best een verschil maar ik word erg ongeduldig haha
Welkom dan maar Berna. Ik hoop dat er niet teveel meiden bij komen die al langer op deze site te vinden zijn en lekker zwanger zijn. Wel een drukke tijd voor jullie, waar gaan jullie heen met vakantie? Groetjes Jolie