NOD Maart 2007

Discussie in 'NOD forum' gestart door morgaantje, 10 jan 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. morgaantje

morgaantje Actief lid

5 okt 2006
    449
    0
    0
    adviseur
    Deze maand ben ik de eerste die dit topic mag openen. Ben bang dat ik voorlopig ook nog wel even alleen zal blijven.

Vandaag na 57 dagen zijn de :evil: :evil: eindelijk weer gekomen.
    Als ik mijn langste cyclus aan ga houden kom ik dus op een nod van 07-03-2007 :(

Kon mij herinneren dat ik voordat ik aan de pil ging ook altijd al lang duurde voordat ik :evil: :evil: werd. Heb gesproken met mijn ha en die had advies gegeven om even langs te komen. Ben dus eergisteren gelijk gegaan en hij heeft gelukkig geconstateerd dat alles er wel goed uitziet. Heb helaas de pech heb dat het dus lang duurt en dus minder kans heb om snel zwanger te worden.

Stiekem hoop ik toch dat deze ronde niet zolang gaat duren als de vorige....

Weet iemand trouwens waar ik een banner vandaan kan halen die verder gaat dan 38 dagen?

2. jolie

jolie Fanatiek lid

26 okt 2006
    2.089
    0
    0
    beveiliger
    vlaardingen
    Jeetje Morgaantje, dat is wel heel lang. Gelukkig ligt het nergens aan en ben je voor de rest goed door de keuring heen gekomen bij je huisarts. En ik denk dat je wel een tijdje alleen zal zijn ja hier. Ik hoop voor je dat je snel zwanger ban, dan ben je snel weer verdwenen onder deze topic. Succes.
    Groetjes Jolie

3. Diddl

Diddl Fanatiek lid

13 jan 2006
    3.907
    0
    0
    Fryslan
    Mocht het bij ons deze maand niet raak zijn dan kom ik je versterken meid. Met een cyclus van 34 sla ik februari dan ook over. ;)

4. morgaantje

morgaantje Actief lid

5 okt 2006
    449
    0
    0
    adviseur
    @jolie ben idd blij dat het er nu goed uitziet. Zie dat jij ook al een aardig tijdje aan de klus bent hoop echt dat je snel de ooievaar op bezoek gaat krijgen.

@diddl meid ik duim voor je dat je niet hier terecht komt maar dat het deze maand nog raak is :)

liefs morgaantje

5. pat

pat Fanatiek lid

26 jul 2006
    1.908
    0
    0
    Een lieve moeder zijn
    Buitenland
    Oooh morgaantje wat balen zeg zo'n lange cyclus....
    Ik wens je veel succes en dat ja dan maar heel erg weinig rondes door hoeft te gaan....
    Je mag altijd even in februari komen kletsen hoor, dan ben je niet zo alleen.

liefs Pat

6. AnneLiesje

AnneLiesje Fanatiek lid

4 dec 2006
    3.241
    0
    0
    Ik mag me denk ik ook bij maart aansluiten, weet niet wat mn cyclus gaat doen na mk, maar ga even van 6 tot 8vweken uit. Dan kom ik op begin maart uit. Maar ik hoop dan op een WOD.. (Wel Ongeblabla)

Maar je bent in ieder geval niet alleen meer!

7. morgaantje

morgaantje Actief lid

5 okt 2006
    449
    0
    0
    adviseur
    hihi thanxx maar voorlopig ben ik hier maar niet te vaak meer... is wel beter anders maak ik me zelf alleen maar gek.

@anneliesje jeetje meid balen van je MK, hoe gaat het met je?

gr

8. Visjes

Visjes Bekend lid

2 jan 2007
    592
    0
    0
    Nou, misschien moet ik mij hier ook maar even aanmelden! Als ik net zo'n lang cyclus heb als de vorige dan kom ik uit op 15 maart :confused:
    Moet er wel bij zeggen dat dit mijn 2e cyclus na de pil wordt, dus hopelijk is ie deze keer wat korter!

Zijn er al meer die in één keer februari overslaan?

9. mini23

mini23 Actief lid

18 sep 2006
    272
    0
    0
    Oldenzaal
    Ik mag me hier ook aanmelden heb net een cyclus gehad van 44 dagen dus hoef ook pas weer in maart ik heb mijn nod dag op 14 maart. Kijken wat mijn lijf deze keer gaat doen.

Groetjes Wendy

10. Visjes

Visjes Bekend lid

2 jan 2007
    592
    0
    0
    Hoi Wendy,

Dan hebben is ons laatste cyclus ongeveer even lang! Duurt nog lang he tot half maart! Ben je al lang van de pil af?

Groetjes!

11. mini23

mini23 Actief lid

18 sep 2006
    272
    0
    0
    Oldenzaal
    Hoi Visjes

Ja ben al wel een poosje van de pil af sinds begin september vorig jaar dus bijna een half jaar.
    Heb zelf nog nooit zo`n lange cyclus gehad meestal zat ik rond de 30-33 dagen dus dit is wel even wennen. :confused:
    En idd half maart is echt nog super ver weg niet nice :cry:

Groetjes Wendy

12. Kristel83

Kristel83 Actief lid

22 jan 2007
    403
    0
    0
    hey meiden,
    ik kom jullie volgende week gezelschap houden.. heb volgende week mijn NOD maar geloof nl niet dat het al raak is. heb helemaal geen gevoel erbij...
    wat hebben jullie een lange cyclus zeg...

13. mini23

mini23 Actief lid

18 sep 2006
    272
    0
    0
    Oldenzaal
    Ja erg he zo`n lange cyclus heeft ook niet mijn voorkeur. Maar na de laatste cyclus 11 dagen over tijd te zijn geweest hou ik hem nou maar gewoon op de 44 dagen die het me gekost heeft om ongie te worden. Scheeld een hoop stress en testen ;)

Wel jammer dat je het gevoel hebt dat je niet zwanger bent. Je hoop toch iedere keer stiekem dat het raak is.

Groetjes Wendy

14. moonique

moonique Bekend lid

28 nov 2006
    663
    0
    0
    Drachten
    Ja , lilypie.com heeft één tot 80 dagen!
    http://nl.lilypie.com/create_baby_days.php

15. morgaantje

morgaantje Actief lid

5 okt 2006
    449
    0
    0
    adviseur
    Gezellig dat er nog een paar meiden zijn bijgekomen is er weer wat leven in de brouwerij :)

Bedankt moonique heb mijn banner inmiddels aangepast :)

Meiden tot snel

x morgaantje

16. Visjes

Visjes Bekend lid

2 jan 2007
    592
    0
    0
    Is ook niet leuk zo'n lange cyclus. Maar ik heb nog hoop, het was namelijk mijn eerste cyclus na het stoppen met de pil.

Bedankt voor de tip van de banner, ik heb em ook aangepast! :)

17. Schaapje82

Schaapje82 Actief lid

1 sep 2006
    494
    0
    0
    Ik kom me hier aanmelden. Mijn NOD is, als ik van mijn langste cyclus uitga, 16 maart 2007. Dat duurt nog lang hè. :( Ik heb mijn banner momenteel op 28 dagen gezet, omdat ik in mijn vorige cyclussen een eisprong rond de 13/14 dag heb gehad.

18. Micha

Micha Fanatiek lid

8 jan 2006
    1.231
    0
    0
    Woerden
    Ik kom hier vast ook even kijken, denk dat ze vandaag of morgen wel komen !

19. unner

unner Bekend lid

17 dec 2006
    663
    0
    0
    juffrouw
    Zuid-Limburg
    Ikke ook. Heb vandaag m´n NOD maar ik voel ze :evil: al aankomen.... Nou, dan gaan we voor ronde 3! Aan alle meiden: ik duim voor jullie!

20. morgaantje

morgaantje Actief lid

5 okt 2006
    449
    0
    0
    adviseur
    @micha en unner meiden duim voor jullie dat ze toch wegblijven.

Maar mocht het niet zo zijn dan welkom in maart :)

Deel Deze Pagina