NOD Februari

Discussie in 'NOD forum' gestart door jolie, 30 nov 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jennie72

jennie72 Bekend lid

6 jan 2007
    899
    0
    0
    Hoi mag me ook weer melden helaas NOD 12 Februarie.
    Veel klusplezier dames, wij ook.
    ;) groten jennie72
    Oja in Febru gaan wij naar de gyno word alles nagekeken

2. jennie72

jennie72 Bekend lid

6 jan 2007
    899
    0
    0
    Sorru NOD 16 februa
    jennie72

3. jolie

jolie Fanatiek lid

26 okt 2006
    2.089
    0
    0
    beveiliger
    vlaardingen
    Goedemorgen dames, Ik moet vandaag werken, de hele dag buiten lopen maar als ik zo naar buiten kijk en het nieuws hoor denk ik dat ik vandaag maar een vrije dag neem. Of misschien bellen ze zelf wel af, zal wel niet.

@ Jessejaime, dat is zeker balen, weer een ronde voorbij waar jullie geen kans op hebben om zwanger te worden. Mark zou ook voor me eisprong vertrokken zijn maar gelukkig erna, daarom hoor ik hier eigenlijk niet meer thuis onder NOD forum. Ik hoop voor je dat volgende maand gelijk raak is, want zo gaat het wel heel lang duren. Als ik vragen mag wat doe jij sávonds als je alleen ben?

@ Veertje, lucht je hart maar hoor, wij kunnen er wel tegen. Ik vind het wel jammer om te lezen dat je cyclus zo onregelmatig is, zo gaat het wel lang duren voor je om zwanger te worden. Ik hoop voor je dat snel in 2007 meer babygeluk brengt voor jullie.

En voor de nieuwe dames welkom, en hopelijk voor jullie ook meer geluk om zwanger te worden dit jaar.
    Groetjes Jolie

4. jessejaime

jessejaime Actief lid

10 okt 2006
    282
    0
    0
    huisvrouw
    katwijk aan zee
    hai jolie nou wat ik savonds doe is niet veel moet eerst altijd even speelgoed opruimen van mn twee jongens als dat niet al gedaan is dan ga ik eerst gtst kijken en dan of een filmpje of hier op de site kijken of een bakje doen bij mn vriendin woont om de hoek met de babyfoon gaat dat prima maar heb ook avonden dan ga ik gewoon vroeg naar bed en daar nog een beetje tv kijken dus niet zo veel eigenlijk veel liefs jessejaime

5. Gerda1975

Gerda1975 Actief lid

27 sep 2006
    415
    0
    0
    verzorgende IG
    Hoogeveen
    Veertje daar zijn we toch voor om je hart te luchten,dikke knuf meis!
    Hoop duim dat binnenkort wij allemaal goed nieuws krijgen!

6. johana79

johana79 Fanatiek lid

22 aug 2006
    4.311
    0
    36
    beslismedewerker
    overijssel
    ik ben van de ongie af....jeuj kunnen we weer toewerken naar ons ei ;)

7. Fem

Fem VIP lid

28 dec 2006
    5.292
    1
    0
    Sr. Accountmanager
    Capelle ad IJssel
    Oh beter Johana, wij mogen ook bijna! Dit wordt een TOPmaand, ik voel het....ergens....

8. julie123

julie123 Actief lid

2 okt 2006
    323
    0
    0
    ook hier duivels bijna helemaal weg... op naar het klussen meiden !

9. britt28

britt28 Actief lid

7 jan 2007
    255
    0
    0
    jeugdzorg
    Hallo!

Ik ben vandaag ongesteld geworden, dus kom bij de februari NOD, nieuwe ronde nieuwe kansen!

Laten we hopen op veel, heel veel oktober mama`s!

kuz

10. franklin

franklin Actief lid

2 jan 2007
    109
    0
    0
    hallo allemaal!

Wat een drukte hier zeg! als je een dagje niet kijkt heb je meteen een paar pagina's bij te lezen :) Voor ons komen de eerste officiele klusdagen er bijna aan, alleen nou vraag ik me af zou het beter zijn om elke dag te klussen of om de dag? heeft iemand hier een goeie tip over?
    kusjes!

11. Fem

Fem VIP lid

28 dec 2006
    5.292
    1
    0
    Sr. Accountmanager
    Capelle ad IJssel
    Misschien voor de zekerheid elke dag? Maar om de dag is volgens mij ook voldoende..... ik weet het zelf eigenlijk ook niet :( mijn ventje wilt het liefste elke dag..... ;) haha

12. franklin

franklin Actief lid

2 jan 2007
    109
    0
    0
    Heej fem!
    bedankt voor de snelle reactie, ga mijn ventje nu gelijk het bed maar inslepen dan ;) je kan niet vroeg genoeg beginnen toch? 8) word voor ons de eerste ronde, voor jou ook zie ik hopelijk mag het snel lukken want over het algemeen ben ik vrij ongeduldig... :) voor iedereen her succes deze maand!
    kusjes!

13. Fem

Fem VIP lid

28 dec 2006
    5.292
    1
    0
    Sr. Accountmanager
    Capelle ad IJssel
    Ja Franklin, bij ons is het ook de eerste ronde, ik vind het maar wat spannend worden nu.... ongi bijna over, joepieeeeeee!

14. gertie

gertie Lid

25 nov 2006
    95
    0
    0
    Hee meiden ik ben ook van mijn ongie af, kunnen we weer lekker gaan klussen.
    Mijn man en ik klussen om de dag vanaf het moment dat ik niet meer ongi ben, tot ik wel weer ongi ben ( als ik weer ongi wordt tenminste, hoop van niet !) Ik heb al van verschillende kanten gehoord en gelezen dat het beste is om om de dag te klussen, en niet iedere dag, dat is beter voor het sperma.
    Ikzelf denk dat het belangrijkste is dat als je om de dag klust dat je het dan niet dote omdat het moet, maar omdat je er zin in hebt en dat je samen plezier beleeft aan het klussen.

veel klusplezier dames !
    liefs gertie

15. Vlinder3

Vlinder3 VIP lid

26 jun 2006
    5.288
    1
    0
    Putte
    Goedemorgen meiden,
    hier zijn eindelijk de :evil: de deur uit, dus we kunnen weer lekker aan de slag :D
    Het was een lange ongie deze keer normaal duurt het maar 3a4 dagen en nu was het 6 dagen en met vreselijke pijn. Maar mischien is nu de pil helemaal mijn lichaam uit en duurde het daarom misschien langer en was het nog pijnlijker dan normaal.

We gaan hier gewoon lekker spontaan klussen en ga niet letten op mijn ei enz. Ik heb gisteren met mijn man gepraat hierover en we zeggen allebei, we klussen gewoon wanneer we willen en zien wel wanneer het raak is.
    Dit doen we om het gewoon leuk te houden zonder verplichtingen.

Als het onze tijd is komt het gauw genoeg. ;)

16. Pamela

Pamela Actief lid

20 nov 2006
    125
    0
    0
    Kinderverzorgster (onthaalmoeder)
    Overijse
    Hier nog steeds ongi, maar het loopt op zijn einde. En dan klussen maar. Wij doen het ook om de dag, en kijk nog steeds niets. Hopelijk deze maand wel, zou wel tof zijn. Ruben is van november, en moest ik nu zwanger zijn, dan zou het een oktober kindje zijn.

Groetjes

17. Gerda1975

Gerda1975 Actief lid

27 sep 2006
    415
    0
    0
    verzorgende IG
    Hoogeveen
    Probeer in de vruchtbare dagen eigenlijk wel alle dagen klussen,voelt goed voor ons en daarvoor en daarna wel ong om de dag!Ligt ook net aan m'n diensten!

Gr Gerda

18. hopes

hopes Bekend lid

24 nov 2006
    804
    0
    0
    nederland
    weet iemand hier wat de minimaal en maximaal aantal dagen van dpo zijn?

19. Gerda1975

Gerda1975 Actief lid

27 sep 2006
    415
    0
    0
    verzorgende IG
    Hoogeveen
    weet het niet zeker,maar gem is het 14 dagen.Minimaal dacht ik 9 of 10 en maximaal 16/18 tot wel veel langer.

20. Pamela

Pamela Actief lid

20 nov 2006
    125
    0
    0
    Kinderverzorgster (onthaalmoeder)
    Overijse
    wat is dpo?

Deel Deze Pagina