He bianca, hopelijk is het nu weer raak en gaat het deze keer allemaal goed. Heel veel succes en ik duim voor je. Liefs Moons
Goedenmorgen dames! @Moonique: Gefeliciteerd met je zwangerschap! @Ikke: Gefeliciteerd met je verjaardag, balen van de test, hopen dat het van de week wél positief is! @Marloesje: Streep is streep toch? (), geniet lekker van je vakantie meid! Hier verder niks aan de hand, heb nog steeds hoofdpijn gelukkig niet al te erg. Gisteren steken in mijn buik (in het midden tussen navel enschaambeen) en that's it...... Fijne dag allemaal...! xxx
Goedumorgu @ ikke... lang zal je leven, lang zal je leven, lang zal je leven in de gloria, in de gloria, in de gloriaaaaa, hieperdepiep HOERA... fijne dag gewenst! @ moonique... WOW een posi test.. en lekker zwanger... geniet er van @ marloesje... ik ga je ook voorzichtig feliciteren.... WANT ik zie ook een 2e streepje... Spannend zeg! Hier nog steeds geen duiveltjes terwijl ik toch last heb daar onder... aarhg nu wil ik die duiveltjes wel zien hoor... Verder allemaal een mooie dag gewenst... en hopelijk komen er vandaag nog een paar +++ testen voorbij. Liefs jollie
goedemorgen allemaal, ik ben uitgenodigd hier even mee te komen kletsen. eigenlijk slik in 21 april pas de laatste pil maar om daar nou in mijn eentje te kletsen is ook zo wat. thanks voor de uitnodiging. ik hoop dat jullie allemaal niet mee gaan naar april en dat jullie of deze of de mrt nod zwanger raken.
Welkom Titus,leuk dat je gezellig mee komt kletsen, in je eentje NOD Maart volkletsen is ook zo weinig aan he...? ! Met zn allen duimen voor de volgende + test meiden!
Goedemorgen Ladies; Ikke: Proficiat met je verjaardag! Moonique en Marloesje: Van Harte met jullie zwangerschap! Jotim: wat zag je er prachtig uit in je mooie jurk! Ik kon mijn nieuwschierigheid vanmorgen niet bedwingen, en heb er een testje tegenaangegooid; IK BEN ZWANGER! kan het nog niet echt geloven volgens mij. Zie mijn album voor de test; best duidelijk toch? Liefs, Divanaatje
@ Ikke gefeliciteerd met je verjaardag @ alle zwangere gefeliciteerd geniet er van zo zeg, ik ben vanaf vrijdag avond niet geweest en er zijn weer bijna een 30 pagina's bijgekomen. heb dus alles even globaal doorgelezen.. ik geloof dat het Jotim was. wat een prachtige trouwjurk heb jij zeg. ook de kleren van je kinderen waren erg leuk. hier is nog eigenlijk vrij weinig aan het handje. jullie hadden gelezen dat ik afgelopen vrijdag negatief getest had, gister had ik een klein beetje bruin en lichtrose slijmverlies. maar daarna nergens meer last van gehad. ook helemaal geen ongi krampen.. voel me de laatste tijd niet helemaal fit. veel duizelig en gister ontzettende buikpijn. had een buik voor een zwangere van 3 maanden.. gelukkig gaat vandaag alles weer goed. ga me dadelijk even uitleven in de stad. collega van me heeft een kindje gekregen,een zoon Quint. en ga eens even een kado'tje zoeken. denk dat het een leuk pakje word omdat het haar 1e kindje is.. ik zie jullie vanavond weer...
@Divaantje: GEFELICITEERD, ik zie echt een vette streep! Klim maar lekker op je wolk meid en geniet ervan!
02 feb: Nynke 03 feb: Jollie 04 feb: Anz & Kareltje & Lolli & Mistimon & Johana79 & moonique 05 feb: Kristel83 & Maria 06 feb: Marloesje & Salsabine & Bleutje & Divanaatje 07 feb: Denisse 08 feb: Ikke1981 & Fem & Chelleke & Esser 09 feb: Marieke21 11 feb: Sab 12 feb: Gabybaby 13 feb: Jotim & Loesjuh & La femme & Chrisje79 14 feb: Berna & Daam 15 feb: Linda & Juudje1975 16 feb: Sylvia 17 feb: Linda1980 18 feb: Lindsay & Just4love 19 feb: Marina99 20 feb: Astrid85 21 feb: Choco 24 feb: Dootje 26 feb: MamavanJordy (Bianca) & Diddl 28 feb: Vlinder 78 & Pippin & Caitlin & Jannes 31 feb: Linn? zwanger...negatieve test...ongi
02 feb: Nynke 03 feb: Jollie 04 feb: Anz & Kareltje & Lolli & Mistimon & Johana79 05 feb: Kristel83 & Maria 06 feb: Marloesje & Salsabine & Bleutje & Divanaatje 07 feb: Denisse 08 feb: Ikke1981 & Fem & Chelleke & Esser 09 feb: Marieke21 11 feb: Sab 12 feb: Gabybaby 13 feb: Jotim & Loesjuh & La femme & Chrisje79 14 feb: Berna & Daam 15 feb: Linda & Juudje1975 16 feb: Sylvia 17 feb: Linda1980 18 feb: Lindsay & Just4love 19 feb: Marina99 20 feb: Astrid85 21 feb: Choco 24 feb: Dootje 26 feb: MamavanJordy (Bianca) & Diddl 28 feb: Vlinder 78 & Pippin & Caitlin & Jannes 31 feb: Linn? zwanger...negatieve test...ongi
divaantje gefeliciteerd zeg nou ik zag de streep goed dus het is over duidelijk. geniet er lekker van.
Willen jullie mij van de 15e verplaatsen naar de 25e? Ik denk namelijk dat ik vanochtend mijn ei heb gevoeld, beetje laat
Heey ladies, Bedankt dat ik ff bij jullie mocht buurten (als januari NOD-er), inmiddels bijna ongi, dus ik verhuis door naar Maart. Best een opluchting op zich, ik weet tenminste dat mn lijf goed werkt, alleen dat het een beetje langer duurde dit keer. Gefeliciteerd Divanaatje en Moonique!
Divanaatje Gefeliciteeeeeeeerd Echt gewelig voor je. Lekker van gaan genieten. 4 dagen feb dames dit geeft ons wel veel hoop he