Hoi een goeiemorgen kom ook even mee kletsen als dat mag ik denk dat het voor mij game over is, voel me niet al te best vandaag, ben moe, last van witte afscheiding, last van liezen aan beiden kanten, last van tepels helaas heb ik dat gewoon iedere maand als ik ongie moet gaan worden dus ja. Ik ga er gewoon van uit dat het weer niet goed zit dan belanden we helaas voor goed in de MM helaas. Gefeliciteerd zwangeren! alle wachters succes met wachten. En voor die gene die een negatieve test hadden gedult is een schone zaak jennie72
02 feb: Nynke 03 feb: Jollie 04 feb: Anz & Kareltje & Lolli & Mistimon & Johana79 & Moonique 05 feb: Kristel83 & Maria 06 feb: Marloesje & Salsabine & Bleutje & Divanaatje 07 feb: Denisse 08 feb: Ikke1981 & Fem & Chelleke & Esser 09 feb: Marieke21 & jennie72 11 feb: Sab 12 feb: Gabybaby 13 feb: Jotim & Loesjuh & La femme & Chrisje79 14 feb: Berna & Daam 15 feb: Juudje1975 16 feb: Sylvia 17 feb: Linda1980 18 feb: Lindsay & Just4love 19 feb: Marina99 20 feb: Astrid85 21 feb: Choco 24 feb: Dootje 25 feb: Linda 26 feb: MamavanJordy (Bianca) & Diddl 28 feb: Vlinder 78 & Pippin & Caitlin & Jannes 31 feb: Linn? zwanger...negatieve test...ongi Heb je verplaatst Linda. Moonique en Divanaatje....Gefeliciteerd meiden. Geniet er van. Bleutje .... Balen meid. Maar zolang er geen zijn is er hoop meid. *duim* Jennie72...Je staat erbij.
@Diddl: Hoe doe jij die lijst copieéren? Als ik m copieëer krijg ik die kleurtjes niet mee.. Of doe je dat handmatig allemaal weer veranderen/ kleurtje geven? Lin
Dat deed ik eerst wel, maar heb hem nu opgeslagen op m'n pc. Gaat en stuk sneller en zo vergeten we niemand. Je slaat hem op inclusief de "codes", dus niet in kleur. Snap je...
Vannacht zijn bij mij de gekomen. 4 dagen te vroeg, nie slecht denk ik voor een eerste keer na stoppen met de pil. Toch ook wel jammer, stiekem hoopte ik toch was wel even vergeten hoe heftig ik menstrueer zonder pil en hoeveel buikpijn ik dan heb. Ik loop echt helemaal leeg. verder mezelf maar volgestopt met aspirine want ben gewoon misselijk van de buikpijn. Als ik nu mijn banner aan pas, hou ik dan een cyclus van 25 dagen aan zoals ik nu heb of gewoon weer 28 dagen?
Dat is balen Sann! Hopelijk voel je snel weer wat beter en heb je volgende ronde meer geluk! Sterkte ermee....ik was vroeger ook altijd zo erg ongesteld, geen pretje!
Ikke, gefeliciteerd met je verjaardag! Alle zwangeren van harte gefelicteerd. Geniet er maar goed van!
Ik neem hier afscheid, want mn volgende nod ligt in maart zie ik. Na mn operatie hoop ik er snel voor te kunnen gaanzodat het in maart misschien raak is. Dames, succes en hopelijk niet tot ziens in het maarttopic.
er is nog een andere manier, je doet qoute, en dan haal je de tekens van qoute weg en dan blijft de rest allemaal staan, je hoeft dan alleen maar het laatste lijstje te pakken en dat is met kleur en al dus al je een berichtje puote komt er te staan [ quote="Diddl" ], daar na de tekst en op het einde staat [ /quote ] dan haal je de quote plus haakjes weg Hoop dat het duidelijk is zo
hoi dames, ikke gefeliciteerd en een fijne dag! met de zwangeren gaat het de goede kant op nieuwe zwangere dames gefeliciteerd en geniet ervan dat maar velen jullie mogen volgen! wat een prachtige trouwjurken, mocht ik zwanger worden dan zal ik ook een foto plaatsen( ben 2 juni 2006 getrouwd) wil nu nog even anoniem blijven! degene die ongie zijn geworden balen zeg succes volgende ronde! ik heb donderdag een ovutest gedaan deze was bijna net zo dik als de controlestreep, vrijdag niet getest dacht dat mijn ei nog niet kwam gister getest en nu een heel lichte teststreepje dus test vandaag nog even en anders denk ik dat ik dit weekend mijn ei heb gehad of krijg....we zullen zien! als dat zo is dan is mijn nod als ik op vakantie ga!? succes allemaal en hier blijven we klussen....
@ Divanaatje en Moonique jippie weer twee zwangere erbij. Het gaat harstikke goed meiden. Onwijs gefeliciteerd en lekker gaan genieten. Ik heb een beetje een rommelige buik. Verder nog geen bijzonderheden. Ik hoorde net op de radio dat buikgriep heerst. Ik ben bang dat ik het volgende slachtoffer word
Hier is het "serieuse" klussen weer begonnen. En dat wachten.....op de wachtbank zitten is vreselijk. Alsof de dagen voorbij kruipen.Heb straks gelukkig weer voldoende afleiding...we gaan bezig met onze slaapkamer. Hoop dt de tijd dan iets sneller gaat.
Ja Diddl het wachtend is slopend. Elke dag kijk ik naar de banner en de dagen duren zo lang. Raar eigenlijk, want normaal vliegt bijvoorbeeld een jaar zo voorbij.
ooh ik vind het wachten eigenlijk nog vlug gaan. Hahaha zit ook op de duivels te wachten niet om te testen misschien dat het dan helpt