@De klussers: Succes meiden, zet hem op. Ik heb zoiets geks en ik vroeg me af of jullie er ook "last" van hebben, ineens vind ik nks meer lekker, boterham met kaas walg ik van (normaal doe ik er een moord voor), de melk smaakt raar naar vanille... ik weet het, ik ben raar, maar ik vroeg me af of jullie daar ook last van hebben gehad bij het ontpillen? Alvast bedankt!
hmm misschien toch zwanger? of opzoek naar kwaaltjes? het kan natuurlijk altijd dat iets niet lekker smaakt.. hoe voel je je verder? nog andere klachten?
hoi meiden! ik kom me ook even bij jullie toevoegen! Bij een ander forum (op deze site) werd het echt een beetje een chatbox! ik ben sinds oktober gestopt met de pil! daarna best regelmatig ongi geworden.. deze maand is denk ik weer een korte.. of juist een heeeeele lange.. haha.. ben 13 jan ongi geworden.. rond de 27 mijn ei ( denk ik ) gevoeld.. en sinds gisteren best wat ongi krampjes.. terwijl ik pas vandaag op dag 23 zit.. en dus eigenlijk nog (denk ik) een week moet wachten! best spannend allemaal! Groetjes Xenas
Kom vandaag ook weer ff blieken hier..... Nog steeds geen vreemde of rare dingen bij mij. Dan dus ook maar (nog steeds) afwachten. Pfffff.........wachten, wachten, wachten en wachten....... Maar hier weer een aantal dames erbij met een posi test! Proficiat meiden! Nog meeeeer roze zien!
Hoi dames! @ bianca en andere met kwaaltjes: ik word hier ook helemaal kierewiet! Deze morgen terug: misselijk en hoofdpijn en me gewoonweg niet zo lekker voelen. Mijn moeder: je bent zwanger! Ik had dat ook! Maar toch denk ik (vrees ik) van niet. 't Zal wel een griepje zijn of zo... Wat is dat getwijfel toch verschrikkelijk, ik wou dat ik in mijn buik kon kijken en zien wat daar allemaal gaanden is Liefs,
Oh meid, ik heb echt van alles..... teveel om op te noemen, en ik weet dat ik loop te "zoeken", maar dat het eten me niet smaakt, daar kan ik dus echt niks aan doen.....
hoop voor jou ook positief tegen mij zeggen ze ben je zwanger ofzo zo ziet je eruit dat was wel lekker om tehoren.
Ik heb tot nu toe geen kwaaltjes deze ronde, behalve gevoelige tepels die ik na mijn eisprong weer kreeg (vorige ronde had ik dat ook). We wachten hier rustig af, ga volgende week pas testen wanneer het ook kan. Niet meer voor mijn nod igg. Tot die tijd klussen we rustig door..
@Sterre: Mijn zwangere vriendin riep het al: "Meid, je bent zwanger, wedden?", maar ik ga er niet vanuit..., ik vind het alleen frapant dat ik echt HEEL veel ontpillingsverschijnselen heb.... Ach, het gaat wel weer over... Haha
is misschien ook zo en ik deed in het begin heel erg aan denken heb het van me af gezet een beetje. Ik heb zoiets van ik zie het allemaal wel laat de natuur zijn gang maar gaan.
hey fem...en alle andere meiden met kwaaltjes, zou wel errug leuk zijn he om zwanger te zijn! pfff aan de ene kant ben ik heel bang om mischien weer zwanger te zijn en heb ik zoiets, pff wil ik al die stress wel weer... maar aan de andere kant zou het helemaal super zijn! denk dat mijn kwaaltjes met de stress te maken hebben, wordt gek van mezelf haha! mag eigenlijk van de HA ff niet zwanger worden, moet het volgens hem eerst ff allemaal verwerken en niet zo eigenwijs zijn met "nee alles gaat goed met me" haha! ach we zien wel..... ga in iedergeval nog lang niet testen!
Mijn mannetje vroeg gisteren aan me of ik dacht dat het raak zou zijn, maar ik denk van niet. Hij zei precies hetzelfde. Waarom ik dit denk? Geen idee, kwam ineens bij me op. Misschien denk ik er volgende week wel anders over
ff banner nakijken. Ik kom hier niet zoveel meer. Ik zit op de wachtbank en te wachten, wachten, wachten. Ik ben er ook niet zoveel meer bezig, maar het is een goede kalender om te weten wanneer ik ongi moet worden. Doei.
nee en dat heeft ook wel iets met zwangerschapskwaaltjes te maken.. ik weet niet of het bij het ontpillen hoort. heb zelf vrijwel nergens last van.. zelfs niet van mun ongi die moet komen of er al had moeten zijn:S terwijl ik mijn ei wel gevoeld heb op de 23e... diep in mijn hart hoop ik dat hij wegblijft en dat ik einde van de week nog eens kan testen en dan posi... anders hoop ik dat de mogen komen. dan kan ik weer verder voor een nieuwe ronde. denk dat ik deze maand niet zoveel ga komen. ik merk dat ik echt gefrustreerd raak.. ik zoek ook naar dingen. en ben de afgelopen dagen niet zoveel geweest en heb ineens nergens last van:S ..laten we maar duimen voor alle meiden die nog niet zwnger zijn
Arka; Geef de moed niet op je kunt best zwanger zijn zoals je moeder al zei. De kwaaltjes die jij hebt herken ik ook. Ben ook snel moe en ben met vlagen misselijk, af en toe hoofdpijn en heb vaker honger. en ben af en toe duizelig.Denk ook dat mijn (.)(.) groter zijn maar dat kan ook verbeelding zijn. Ik ga niet te veel hopen want in de maanden hiervoor had ik er ook maanden tussen zitten dat ik heel veeel zwangerschapsverschijnselen had, maar toen had me lichaam me voor de gek gehouden. Toch heb ik er wel een redelijk positief gevoel over. Maar ja we moeten gewoon wachte, wachten en nog eens wachten. Iedereen heel veel succes! Groetjes essiee