Essiee, bedankt voor de steun. Het is echt leuk om hier je 'ei' kwijt te kunnen. En ik heb het heel hard nodig op dit moment. Op het einde van deze week weten we allebei meer hé. Liefs
volgens mij is het al weer aardig druk geworden hierzo gezellig hoor! Heb alweer de ongi krampen en snap er werkelijk niks van want er zijn nog steeds geen rood Zo wordthet nog eens echt spannend
hallo meiden, joepie weer meer zwangere! gefeliciteerd! \/ ik ben helaas vannacht ongesteld geworden, baal baal.... maar goed was pas de eerste ronde. ik verhuis nu naar maart maar hou jullie in de gaten
Ik hoop dat we allebei dit weekend een positieve test in onze handen hebben. Hou iedereen hier op de hoogte. Ben er niet meer zo vaak, ik was er teveel mee bezig en dat wilde ik niet meer heb nu meer rust en we zien wel wanneer ik zwanger ben. We willen het wel heel graag maar willen er niet teveel mee bezig zijn, dat is volgens on (ik en mijn vriend) niet goed. Maa r het is wel moeilijk zeker tegen het einde van de cyclus. Liefs essiee
thanx fem ik heb voor jou nog hele goeie hoop aangezien je ook verschillende kwaaltjes enzo hebt... spannend! ik hou je in de gaten 8)
ik herken het essie. ik ben er ook veel te veel mee bezig. natuurlijk wil ik ook veel te graag. maar ook ik moet een tandje lager doen.. en minder komen.. maar hou jullie allemaal wel in de gaten hoor. ik ben aan het wachten op de duivels. had vandaag alleen wat bruin slijm.. verder nog geen ongi te zien.. hoop dat ie snel komt
Kristel83, de moed nog niet opgeven zolang er geen bloed is kan het altijd nog. Ik ga voor je duimen dat de wegblijven. Essiee
Hoi Pamela, Je kunt ook je banner op je bureaublad zetten, zodat je elke keer dat je je pc aanzet je banner ziet. Ik heb zelfs verschillende banners op mn pc..! Ook met verjaardagen en onze trouwdag etc.. Je klikt op de banner als je m aangemaakt hebt op de site, dus niet op de code maar op voorbeeld van je banner zelf klikken met rechts en dan op 'aan actieve desktop toevoegen' kiezen! Is echt leuk hoor!~En je kan verschillende banners bv met versch. teksten of andere cyclusdagen doen. op www.9maand.com of www.snugllepie.com of youngnutrition.net of bubclub.com of mymonthlycyclus.com Oke succes dr mee! Liefs Lin
02 feb: Nynke 03 feb: Jollie 04 feb: Anz & Kareltje & Lolli & Mistimon & Johana79 05 feb: Kristel83 & Maria 06 feb: Marloesje & Salsabine & Bleutje & Divanaatje 07 feb: Denisse 08 feb: Ikke1981 & Fem & Chelleke & Esser & Sjakie 09 feb: Marieke21 & Zico 10 feb: Xenas81 & Arka 11 feb: Sab 12 feb: Gabybaby & Lievebeesje 13 feb: Jotim & Loesjuh & La femme & Chrisje79 14 feb: Berna & Daam 15 feb: Linda & Juudje1975 16 feb: Sylvia 17 feb: Linda1980 18 feb: Lindsay & Just4love & Smeetje 19 feb: Marina99 & JoyceD 20 feb: Astrid85 & Jelske1978 21 feb: Choco 24 feb: Dootje 26 feb: MamavanJordy (Bianca) & Diddl 28 feb: Vlinder 78 & Pippin & Caitlin & Jannes 31 feb: Linn? zwanger...negatieve test...ongi Volgens mij klopt hij nu weer.
Zwangeren: gefeliciteerd! Wachters: volhouden hoor! Meiden met de duivels: kop op hoor! Testers: ik duim voor jullie! Hier nog geen echte kwaaltjes. Raar hoor. Maar die komen vast wel. De testen zijn zo positief daar twijvel ik niet aan.
Pfffff, het wachten duurt hier wel lang hoor meiden, ik heb in ieder geval testen besteld op de website en blijf netjes wachten, gelukkig mag ik morgen weer werken, dan gaat de tijd altijd een stuk sneller!