Ik gebruik altijd (natuurlijk) een toiletpapiertje, ik heb heel lang wit slijm gehad en daarna gelig slijm oops, nu heb ik eigenlijk nergens meer last van.... ach, ik merk het wel....Ik blijf positief en verder laat ik me niet gek maken, ik vind het hier veel te gezellig om weg te blijven, haha!
@ Ikke1981...Hoelang gaan jullie nog proberen voordat je naar de ha gaat? Jullie zijn al een tijdje bezig aan je cyclussen te zien.
Hehe , ik kijk echt nooit naar mijn slijm hoor . Vind het echt super ranzig om te zien ( heb het wel eens gedaan , maar nooit weer blehhhhh ). Zelfs niet tussen wc papier .... Buikpijn van eitje is al stuk minder geworden nu ... Dus dames op de wachtbank ... schuif eens op , dan kom ik er bij Kwaaltjes let ik ook al niet meer op . Ben al 14 rondes verder en heb elke maand wel iets wat ik normaal niet heb Tot nu toe had het allemaal niets te betekenen helaas Groetjes Joyce
Wij zijn voor onze eerste kindje aan de klus Moet zeggen dat ik het enormmmmmm lang vind duren Bijna iedereen om me heen zei altijd, jij bent snel zwanger ik voel het Nou weet niet wat ze gevoeld hebben maar klopt geen snars van haahah
Wij wachen deze ronde af en dan gaan we naar ha We zijn nu bezig met de 15de ronde Van de week had ik een chineese horscoop iets gedaan en daarbij kwam uit dat 8 me geluks getal zou zijn, nou 8 feb is mn nod dus wie weet hihihi
Ik ga HEEL hard voor je duimen Ikke, ik gun het je van harte, EN: de wonderen zijn de wereld nog niet uit he? *Knuffel*
je bent een lieverd, en nee de wonderen zijn zeker nog de wereld niet uit! Vind een kindje zeker al een wonder bij iedereen, dat het van zoiets kleins zoiets moois kan komen OKe wordt nu een beetje emo
Haha, ach gossie, dat was niet de bedoeling hoor! Kin omhoog en positief blijven..... we testen gezellig samen (nouja niet letterlijk) op de 8e okay? (Remember: elkaar erdoorheen slepen he?!?)
oke en nu ga ik nog ook Jullie zijn dan ook zo liefff @fem ja we slepen elkaar er echt wel door heen, SAMEN STAAN WE STERK hihihi
Uhm Ikke , heb ik zeker gemist wanneer je Nod is of zo .. De achtste , dat is pas over 7 dagen en je banner staat op 5 : Je wacht zeker gewoon 2 dagen extra of zo : Naja , ik duim in elk geval heel hard voor je ( en Fem was het toch ? ) dat de test posi is de 2e Waarom ik nog niet de ha ga ... Ik wacht nog heel even tot mijn meisje weer helemaal de oude is . Daarna ga ik idd aan mezelf denken en naar de ha voor een verwijsbrief voor de gyn Mijn ha moet ik niet zo , dus hij mag mooi geen onderzoeken doen Groetjes Joyce
Niet ikke....nergens voor nodig. Vindt het ook ontzettend knap dat je nog niet naar de ha bent geweest. De meesten hadden er al lang gezeten. Hoop dat het ook niet nodig is en dat je een verlaat verjaardagskadootje krijgt.
Die heeft 7 december haar handje gebroken . Is 18 december onder het mes gegaan ( en dat al met 2 jaar ) en toen is er een pennetje ingezet . En 29 januari is die pen er weer uit gehaald . Al die tijd heeft ze dus ook in het gips gezeten met dat handje ... Nu geen gips meer ( helemaal niets ) maar ze gebruikt haar handje ook nog niet echt zoals moet .... Dus 15 februari terug naar de chirurg voor controle foto`s ( die moesten zo en zo gemaakt worden ) en kijken of alles netjes geheeld is en ze nog therapie nodig heeft Dit is het hele verhaal in een note dop La Femme, dank je wel . Die wachtbank hier ligt toch wel lekker Groetjes Joyce
@ Joyce: Ik hoop dat je meisje weer snel de oude is, maar zo'n armpje heeft wel weer nodig om te herstellen. Het is ook niet niets wat er allemaal gebeurt is. Succes! @ Ikke en natuurlijk ook xxxxjes
Jeetje Joyced...dat is niet niks. Hoop dat het goed is hersteld en dat ze snel haar armpje weer gaat gebruiken. Je hoort wel vaker dat ze eerst nog wat angstig zijn en daarom hun armpje niet gebruiken.