Ga maar eens de spullen voor morgen klaarzetten en daarna naar bed. Welterusten en tot morgenavond...moet morgen namelijk werken. Hoop weer wat roze namen te zien.
Ja heb zoiets wil niet direct bij de ha zitten, ben een aantal maanden geleden bij de ha geweest voor wat anders en het gelijk met hem over gehad en hij zij ook kom in Feb maar als je er aan toe bent, Want het is vaak een hele stap, en ik vind die stap eigelijk ook heel erg moeilijk Laar liever de natuur zn werk doen. Ik hoop ook op een verlaat cadeau beter laat dan nooit. Dan kan mijn jaar niet meer stuk
Het lijkt mij ook een hele moeilijke stap, maar misschien geeft het je wel antwoorden. Want er kunnen natuurlijk andere dingen zijn waarom het nog niet gelukt is. Ik hoop gewoon zo voor je dat je een mooie dikke vette streep hebt op 8 feb.
Ja daar heb je gelijk in, daarom ook na deze ronde als het niet gelukt is. Ooit zal er toch meer duidelijkheid komen als het niet lukt Maar we gaan voor de dikke streep ben gek op dikke strepen en roze
@Ikke: Volg je hart meid.....als het goed voelt om te gaan: gaan, hoe moeilijk het ook is. Liefs van mij
Heb nu ook voor het eerst het gevoel om te gaan gelukkig, als is het nog zo moeilijk Heb eerst altijd gezegt mocht het na ander half jaar niet lukken dan gaan we wel eens , maar dat red ik niet, wil duidelijkheid voor mij en mn hubbie Hij is nog vbanger als ik, hij gaat nooit naar een huisarts Vind het ook vooral moeilijk voor hem Maar meiden laten we niet op de feiten voor uit lopen en eerst maar 8 feb af wachten dat duurt nog lang genoeg
Inderdaad Ikke; laten we hopen dat 08 Feb een TOP dag wordt met mooie + testen (en toevallig test ik zelf ook 08 feb )
Dat is waar. We blijven gewoon positief en houden moed en slepen elkaar er door heen en krijgen allemaal een roze naam deze maand.
Meiden bedankt voor al jullie lieve woorden voor vandaag Ik ga lekker mn bedje in Morgen een hele lange werk dan van 10 tot 9 in de avond pffff Ben er morgen ochtend zeker nog wel even. Wens jullie truste en sweet dreams Liefs ikke
Weltrusten meid, sweat dreams en tot morgen, werk ze! Ik ga ook lekker slapen, morgen weer werken (helaas). Tot snel allemaal! xxx
Truste Didll Ikke , das nou een goed voornemen ... Je schiet er niets mee op om op de zaken vooruit te gaan lopen . La Femme , met zn alle een roze naam eind deze maand ... Ik hoop het heel erg , zou natuurlijk wel fantastisch zijn *zucht* . Groetjes Joyce
02 feb: Nynke 03 feb: Jollie 04 feb: Anz & Kareltje & Lolli & Mistimon & Johana79 05 feb: Kristel83 & Maria 06 feb: Marloesje & Salsabine & Bleutje & Divanaatje 07 feb: Denisse 08 feb: Ikke1981 & Fem & Chelleke & Esser & Sjakie 09 feb: Marieke21 & Zico 10 feb: Xenas81 & Arka 11 feb: Sab 12 feb: Gabybaby & Lievebeesje 13 feb: Jotim & Loesjuh & La femme & Chrisje79 14 feb: Berna & Daam 15 feb: Linda & Juudje1975 16 feb: Sylvia 17 feb: Linda1980 18 feb: Lindsay & Just4love & Smeetje 19 feb: Marina99 & JoyceD 20 feb: Astrid85 & Jelske1978 21 feb: Choco 24 feb: Dootje 26 feb: MamavanJordy (Bianca) & Diddl 28 feb: Vlinder 78 & Pippin & Caitlin & Jannes 31 feb: Linn? zwanger...negatieve test...ongi Weer ff bijgehaald was al weer flink zoeken