NOD Februari

Discussie in 'NOD forum' gestart door jolie, 30 nov 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. hopes

hopes Bekend lid

24 nov 2006
    804
    0
    0
    nederland
    hai pam,

aantal dagen tussen ei en nod...

dus dat betekend dat ik dus bij een cyclus van 30 dagen minimaal op dag 9 of 10 een eisprong zou hebben?

2. Chelleke

Chelleke Fanatiek lid

27 apr 2006
    3.565
    0
    0
    Mama
    Uden
    Mijn nod is 8 febr :thumup:

3. Gerda1975

Gerda1975 Actief lid

27 sep 2006
    415
    0
    0
    verzorgende IG
    Hoogeveen
    nee minimaal 9 dagen NA je ei je ongi kan verwachten.Days past ovulation na de eisprong.Wanneer je eisprong hebt kan ook wisselen,bij mij ong rond dag 18 plus 12 dagen dpo is ook 30.
    snap je het een beetje zo?

4. jolie

jolie Fanatiek lid

26 okt 2006
    2.089
    0
    0
    beveiliger
    vlaardingen
    Hallo dames, even een paar antwoorden op jullie vragen, en dit weet ik van me gyna, aangezien ik daar al een paar maanden bij loop, denk ik het atwoord te weten.
    Hoe vaak vrijen? Het beste om de dag want dan zijn de visjes wat sterker.
    Wanneer het beste is om te vrijen? Voor iedereen is dat natuurlijk anders maar mijn cyclus is 26-28 dagen, en vanaf de eerste dag van je menstruatie en dan 10 dagen later vrijen, 2 dagen later heb je je eisprong. Het beste is voor je eisprong gemeenschap te hebben, want de visjes houden het meer dan 48 uur uit in je lichaam.
    Ik hoop dat jullie er wat aan hebben aan deze info. Maar kijk uit dat je relatie er niet onder gaat lijden als je alleen die dagen sex zal hebben. Doe het wanneer jullie willen, anders krijg je echt een domper op je relatie.
    Groetjes Jolie

5. hopes

hopes Bekend lid

24 nov 2006
    804
    0
    0
    nederland
    een beetje ja..hahaha, ik was bang dat ik mijn ei tijdens menstruatie zou hebben want dan mis ik hem zowiezo! als je naar mijn cyclus kijkt wanneer zou ik dan ongeveer eisprong gemiddeld hebben?

6. Malaika

Malaika Fanatiek lid

27 aug 2006
    1.359
    0
    36
    Limburg
    Haai, ik kom me hier even melden. De :evil: :evil: zijn er weer. Mijn volgende NOD is 9 februari.
    Succes allemaal!

7. Fem

Fem VIP lid

28 dec 2006
    5.292
    1
    0
    Sr. Accountmanager
    Capelle ad IJssel
    Hey Malaika, balen dat de duivels zijn gekomen :(. Laten we hopen dat februari een vruchtbare maand zal gaan worden met veel +++++ testen!

8. Pamela

Pamela Actief lid

20 nov 2006
    125
    0
    0
    Kinderverzorgster (onthaalmoeder)
    Overijse
    Dus ik heb een perfecte cyclus van 28 dagen. Wanneer heb ik dan mijn eisprong? Als ik het goed heb op dag 14? Ik snap het niet, maar geeft niks hoor. Toch bedankt voor de uitleg en de moeite.

9. Linda

Linda VIP lid

24 sep 2006
    7.819
    0
    36
    Gelderland
    Ik vind het ook lastig, wij deden ook altijd om de dag maar rond de eisprong bijv. drie/vier dagen achter elkaar.

Nu ik de laatste keer zo'n rare cylcus had weet ik het dus niet meer zo goed, we hebben dus maar besloten om de dag. Ik heb standaard wel een lange cyclus maar we durven ook niet te laat te beginnen (stel deze maand is het een korte cyclus). Verder wil ik dit keer niet te vroeg testen.

Dus we moeten een lange periode flink aan de slag deze maand haha :confused: :( goed voor ons uithoudinsgvermogen en conditie haha

10. bianc

bianc Fanatiek lid

30 nov 2005
    2.251
    0
    0
    Zuid-Holland
    wij proberen altijd vanaf de dag na mijn ongi om de dag of om de 2 dagen te klussen, dan 2 dagen voor de eisprong om de dag en nog 2 dagen erna...
    weet niet wanneer mijn eisprong is, de eerste keer dat ik zwanger raakte hebben we maar 2 keer geklust, op dag 10 en 4 dagen voor mijn nod, had nooit verwacht toen zwanger te zijn!
    nu de laatste keer had ik volgens het "roostertje" van de gyn. de 21/22e mijn eisprong maar ivm hele drukke dagen hebben we op de 18e de laatste keer geklust en na de kerst pas weer, en weer zwanger...
    kan er dus erg moeilijk een peil optrekken, denk zelf dat ik een hele vroege eisprong heb...
    dus gelijk na de ongi gaan we er weer voor, wilde eigenlijk wachten maar we zien wel...

11. Fem

Fem VIP lid

28 dec 2006
    5.292
    1
    0
    Sr. Accountmanager
    Capelle ad IJssel
    Mijn mannetje wilt er dit weekend weer voor gaan, hij vind dat ie zo lang "droog" staat (ja, gatver, als je ongesteld bent vind ik dat vies en niet prettig).

Ik hoop dat februari een TOPmaand mag worden meiden.... ik hoop op een vruchtbare maand voor iedereen!

12. bianc

bianc Fanatiek lid

30 nov 2005
    2.251
    0
    0
    Zuid-Holland
    hahaha die mannen met droog staan haha, vindt het ook niet prettig hoor tijdens mijn ongi, de dag erna gaan we ervoor!
    hoop ook dat het een top maand gaat worden!

13. franklin

franklin Actief lid

2 jan 2007
    109
    0
    0
    zozo iedereen is er maar druk mee met al dat klussen ;) komen jullie nog wel ergens anders aan toe :) mijn ongi is sinds gisteren weg dus vanaf morgen zullen wij wel flink aan de klus gaan. ben heel benieuwd vind het idee dat ik misschien wel zwanger raak echt te gek en heel spannend! kusjes!

14. Fem

Fem VIP lid

28 dec 2006
    5.292
    1
    0
    Sr. Accountmanager
    Capelle ad IJssel
    Wij lopen gelijk op Bianc! Spannend allemaal, ik hoop zo voor je dat het allemaal goed gaat....

Ik vind het een beetje tricky omdat ik nu aan de antibiotica zit (na vandaag nog 6 dagen), in principe zou het geen kwaad kunnen...

Wat zouden jullie doen meiden?

15. franklin

franklin Actief lid

2 jan 2007
    109
    0
    0
    hoi fem,

heb je aan je HA gevraagd wat die ervan vond? sommige antibiotica is volgens mij namelijk niet goed voor een ongeboren kindje. misschien kun je het googelen? wel irri dat je aan de antibiotica moet trouwens.

16. Fem

Fem VIP lid

28 dec 2006
    5.292
    1
    0
    Sr. Accountmanager
    Capelle ad IJssel
    Ja, ik heb het hier aan de verloskundige gevraagd en zij gaf aan dat het IN PRINCIPE wel kon, zeker omdat mijn kuur al is afgelopen voordat mijn ei komt, maar VOOR DE ZEKERHEID een ronde kon wachten.... :(

Ik weet dat het beste is om te wachten, maar komop meiden, jullie weten hoe moeilijk dat is. Mannetje wil geen cd's gebruiken, en ik vind het nu wel heel moeilijk, ik ga ervanuit dat het in de eerste ronde niet gelijk raak is, maarja, je weet nooit natuurlijk.........

17. franklin

franklin Actief lid

2 jan 2007
    109
    0
    0
    jeetje wat een lastig iets zeg. ik denk dat ik ook bijna niet kon wachten en zeker als de verloskundige zegt dat het wel kan... loop je trouwesn nu al bij een verloskundige? mijn HA weet nig niet eens dat ik zwanger wil worden! misschien kan je trouwens nog het beste op je eigen gevoel afgaan wat jij denkt dat het verstandigste is. succes!

18. Fem

Fem VIP lid

28 dec 2006
    5.292
    1
    0
    Sr. Accountmanager
    Capelle ad IJssel
    Nee hoor, ik heb het aan de verloskundige hier op de site gevraagd, gewoon voor de zekerheid. Het enige wat mijn HA zei was: "Antibiotica heeft effecten op pilgebruik he?" waarop ik zei: "Ja, maar we zijn gestopt met de pil", meer zei hij niet, ook dom van mij, ik weet het....

19. franklin

franklin Actief lid

2 jan 2007
    109
    0
    0
    ow naja reageerde hij niet op dat je met de pil bent gestopt? wel handig trouwens dat hier een verloskundige op de site zit... maar dan zou ik trouwens zeggen ga er gewoon voor deze maand als zij denkt dat het kan en je bent al klaar met Ab voordat je ei komt, waarom niet? de kans dat je in een keer zwanger raakt is niet zo heel groot toch? kusjes!

20. Fem

Fem VIP lid

28 dec 2006
    5.292
    1
    0
    Sr. Accountmanager
    Capelle ad IJssel
    Ja, mijn HA is een beetje een lompe EI***, maargoed. Als ik met een bijl in mijn hoofd binnenkom en klaag dat ik hoofdpijn heb zal hij nog zeggen dat ik een asperientje moet nemen :( Daarom was ik ook zo verbaasd dat ik een antibiotica kreeg.

Wij hebben ook allebei het gevoel van: we gaan er gewoon voor (ik bedoel, lekker samen klussen is toch sowieso al leuk?), maar het is wel fijn om te weten hoe een "buitenstaander" erover denkt!

Thanx Franklin!

xxx

Deel Deze Pagina