NOD Februari

Discussie in 'NOD forum' gestart door jolie, 30 nov 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ikke1981

ikke1981 VIP lid

14 apr 2006
    13.689
    0
    0
    Den Haag
    Goemorgen meiden

iedereen lekker geslapen!
    IK heb goed geslapen werd alleen om 6 uuur al wakker :(
    Maar goed maak niet uit
    Hier nog steeds geen :evil: dus ben allang blij, de krampjes zijn weer weg :confused:

Meiden hopelijk komen er weer een hoop roze bij.

Vandaag en hele lange dag, dus niet te veel kletsen he

Liefs ikke

2. Bleutje

Bleutje Lid

28 jan 2007
    15
    0
    0
    Zuid-Holland
    Ha meiden..

Ff zeggen, heb een test gedaan en die was nog negatief, maar die rode duivels komen ook echt nog niet, geen spoortje afscheiding te zien..misschien toch te vroeg getest..... Kus... :(

3. berna1981

berna1981 VIP lid

10 okt 2006
    9.943
    0
    0
    de moed erin houden misschien inderdaad te vroeg..
    mijn cyclus loopt gelijk met de banner temperatuur blijft stijgen dus waarschijnlijk woensdag mijn ei gehad.. wachten wachten wachten tot nu toe geen enkel teken dat ik zwanger zou kunnen zijn maar das ook nog wel erg vroeg natuurlijk

4. Marloesje

Marloesje Actief lid

2 jan 2007
    361
    0
    0
    Nou, ook hier een negatieve test.....zelfs geen heeeeeel dun streepje net als van de week.
    Ik ga lekker op vakantie en laat jullie het daarna wel weten. Ik ga nu pas de dag na mijn nod nog een test doen (donderdag) en we zien wel welke kant het balletje op gaat rollen.

5. lievebeesje

lievebeesje Actief lid

4 jan 2007
    454
    0
    0
    friesland
    wat erg die negatieve testen , ik ga zelf pas testen aan het eind van de maand of mn klachten moeten aan blijven houden heb namelijk al een paar dagen erg pijnlijke tepels en ik las hier ergen s dat je de eerste 10 dgn niet bevrucht t kan worden maar heb hier een mannetje van 6,5 die op de laatste dag van de menstruatie is verwekt , was toen alleenstaand en weet precies wanneer hij verwekt is dus het kan wel hoor ik hoop dat er een heleboel in het rose mogen komen te staan

6. Niet meer actief

Goedemorgen dames!

Even bijgelezen en ik mag er weer eentje feliciteren: divanaatje! Vandaag weer een nieuwe dag, dus ik ben benieuwd wie we vandaag mogen feliciteren. We moeten de traditie wel voort zetten hè ;)

De meiden die ongesteld zijn geworden: balen! Een hele dikke knuffel voor jullie!

De meiden die negatief getest hebben: ik hoop dat ie heel snel positief wordt!

7. Chrisje79

Chrisje79 Fanatiek lid

10 okt 2006
    1.193
    0
    0
    Goedemorgen!
    Wat een goed idee om het lijstje zo bij te houden zeg! Maakt het in 1 oogopslag wat makkelijker, helemaal als je zoals ik na 1 weekend weer HEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEL veel bij te lezen hebt ;)
    Fijne (werk-)dag vandaag meiden! Als 't goed is gaat mijn dagje vlot, we hebben om 12.30 uur een afspraak met de uitvoerder voor ons meer- en minderwerk van 't huis! O ja, we hebben vorige week een voorlopige opleverdatum gekregen: 3 april! Aftellen geblazen, nog maar 8 weekjes!

Liefs Chris

8. zico

zico VIP lid

28 sep 2006
    6.336
    0
    0
    belgische kempen
    dames veel succes met testen he

9. Aszz

Aszz Niet meer actief

Goeiemorguuh

Oooww negatief testen sucks! :x
    Ik heb denk ik echt vandaag mn ei, steken bij mn lies.
    ook rommelen mn darmen als gekken!

Pfft zo trouwens naar de dokter, mn oog is echt zwaar ontstoken. Zullen ze op mn werk leuk vinden :(

10. Fem

Fem VIP lid

28 dec 2006
    5.292
    1
    0
    Sr. Accountmanager
    Capelle ad IJssel
    Goedenmorgen meiden,

Ik ben ook benieuwd wie vandaag "de zwangere van de dag" is! Balen van alle negatieve testen, maar zolang er nog geen":evil: zijn, blijven we moed houden he dames!

Hier nog geen teken van :evil: vandaag is het precies 4 weken geleden dat ik voor het eerst ongi werd na stoppen pil..... ben benieuwd wat mijn cyclus gaat doen.....

Ik mis Moonique nog in het lijstje, zij had toch ook een + test?

Fijne dag allemaal!

xxx

11. Anz

Anz Actief lid

21 dec 2006
    288
    0
    0
    Den Haag
    Wanneer ga jij testen fem?

12. Fem

Fem VIP lid

28 dec 2006
    5.292
    1
    0
    Sr. Accountmanager
    Capelle ad IJssel
    @Anz: Wij hebben besloten dat we donderdag gaan testen indien de :evil: zich nog niet gemeld hebben, het is voor mij ook de eerste ronde nog maar en ik weet nog niet wat mijn cyclus doet.... duimen dus he?

Hoe voel jij je?

13. Jotim30

Jotim30 Fanatiek lid

Goedemorgen dames,

Ik had een hoop om bij te lezen.VOlgens mij geen zwangere erbij.
    Ik blijf misselijk wordt er niet goed van. Gisteren in bed had ik zoiets morgen ga ik testen want ergens weet ik het wel. Vanmorgen is dit gevoel weer verdwenen.
    Ik had me nog wel zo voor genomen me zelfn iet gek te maken. Maar ik weet het nu echt niet meer.

@ fem, zag dat iemand jou verstrooitheid op viel. LOL Betrapt.......

@ marloes fijne vakantie.

iedereen fijne dag.
    Wie gaat vandaag testen en is over zijn NOd heen

14. Niet meer actief

@Fem: Als ik jouw symptonen zo een beetje lees, heb ik toch wel goede hoop voor je hoor! Zeker dat je bepaalde dingen niet meer lust... Maar goed, je moet jezelf niet gek maken natuurlijk. Zou wel gaaf zijn meteen in de 1e ronde!

15. Choco

Choco Fanatiek lid

30 okt 2006
    1.186
    0
    0
    Friesland
    Goedenmorgen allemaal.

M'n ei is dus onderweg, ik vole het. Heb een beetje buikpijn en het trekt een klein beetje in mijn lies. Ik had al het gevoel dat ie eerder zou komen. Gelukkig zijn we lekker druk aan de klus geweest en nou maar hopen dat het
    deze maand raak is.

16. Jotim30

Jotim30 Fanatiek lid

Nu lees ik net ergens dat meer boeren ook bij een zwangerschaps kwaaltje hoort. Is dat zo ?

17. Niet meer actief

Haha die had ik nog nooit gehoord. Heb je daar last van dan? :)

18. Jotim30

Jotim30 Fanatiek lid

Ja daar heb ik ook last van.

pfffff begin nu toch wel erg te twijfelen. Lees maar

Steken in je maag, rommelende darmen, een zeurend gevoel in je buik. Maak je niet te veel zorgen, het hoort er allemaal bij. De buikpijn komt meestal door de groei van de baarmoeder. De hormonen die dit veroorzaken, werken meteen ook verslappend op je darmwanden. Die trekken minder goed samen, wat je stoelgang kan vertragen, waardoor er lucht in je maag en darmen blijft zitten. Dit kwaaltje kan ook de oorzaak zijn van veel boeren en winderigheid.

19. Niet meer actief

Goedemorgen allemaal

ook ik zit in de wachtkamer verwacht op 14 feb mn ongi eigenlijks hoop ik van niet zou een mooi valentijn cadeautje zijn hahahaha
    heb nog geen symptonen behalve gevoelige borsten had alleen zaterdag 2x een klein beetje eigenlijks stipje bloed nooit eerder gehad ook
    heb wel wat ongi pijn maar dat hoort zo

verders voel ik me ok
    wens iedereen su6 met wachten

liefs kaley

20. GabyBaby

GabyBaby Actief lid

18 jul 2006
    405
    0
    0
    Goedemorge dames,

Naja goedemorgen... het is weer maandag, dus weer aan het werk (veels te veel te doen) en ik heb mega hoofdpijn bleeh!

Maar ik zie wel dat er weer wat zwangeren bij zijn gekomen dit weekend. Toppie! Dat er nog maar vele mogen volgen.

Testers en wachters succes.

Liefs,
    Gaby

Deel Deze Pagina