@Jotim: Dit vind ik wel een beetje gevaarlijke dingen, want van steken in je maag, rommelende darmen, een zeurend gevoel heb ik eigenlijk ook altijd wel last als ik ongesteld moet worden. Veel boeren niet, maar winderigheid wel weer een beetje. Ik hoop het voor je, maar pin je er niet teveel op vast! Nog een paar daagjes afwachten, ik duim voor je!
anz van harte gegeliciteerd meis met je zwangerschap. geniet van je roze wolk. Ik ben hier heel zeeën aan het plassen, geen blaasontsteking maar plassen en veel amaaaaaaaaaaaaaaiiiiii.... Binnenkort belgie overstroomd
@Jotim: als jij last hebt van winderigheid ga ik niet naast jou op de wachtbank zitten hoor, gniffel gniffel Maargoed, even serieus: het klinkt allemaal redelijk positief voor je, wanneer wil je gaan testen? Ik ben hartstikke misselijk, ik heb ook totaal geen honger, verder nergens last meer van (gelukkig), de hoofdpijn is zo goed als weg, heb wel een beetje last van boertjes laten
Jotum , pin je er aub niet te veel op vast he ... Ik heb zelf elke maand weer iets anders want zowel bij zwangerschap als bij ongi kan horen Ook rommelende darmen en boeren al gehad dus , helaas betekende het niets .. Ik wens je in elk geval succes en hoop dat ie evengoed positief is Groetjes Joyce
He Jotim, nou ik loop de laatst tijd ook wat af te boeren hoor! Bij mij is het de misselijkheid waardoor ik zo boer. Dank je zico! ik voel me best goed, op misselijkheid na. Vond dat ik deze maand erg weinig tekenen had. Dus meiden, alle hoop! Vanochtend m'n eerst afspraak bij de gynaecoloog gemaakt, heel spannend. Blijf nog lekker bij jullie feb-nod'ers hangen, als het goed is! Vind het hier nog veel gezelliger.
Nou Anz, ik vind het ook hartstikke gezellig dat je hier blijft hangen hoor! Ik vrees het ergste, krijg ineens steken in mijn buik, ik denk dat de in aantocht zijn
Ik snap nu helemaal niets meer van mijn lijf. Ik dacht dat ik vorige week mij ei al had gehad maar nu begon het vanochtend weer te zeuren in mijn buik. Zoals het elke maand rond dezelfde tijd voelt. Toch vanavond nog maar even gericht klussen. Denk dat als het deze maand niet raak is ook maar een keer aan het temperaturen sla. Misschien dat ik er dan wat wijzer uit wordt. Sorry voor het gezeur moest het even kwijt.
hey meiden! joepie ik sta ook op de lijst! nu maar snel hopen dat mijn naam ook rose wordt! Ik heb nu een week voor mijn nod best pijnlijke (.)(.)... normaal heb ik dit ook wel maar dan een dag of 2 voor dat ik ongi wordt.. en ze kriebelen.. ben af en toe ook echt misselijk.. Hoop echt dat het raak is deze ronde! we hebben goed ons best gedaan!
de aller eerste rede toen hij me in nov vroeg was dat ik toen vol op aan het lijnen was. maar later dachten we als we dan toch wachten omdat ik aan het lijnen ben kunnen we misschien een paar finaciele dingen uit de weg ruimen. echter nu ik niet meer echt lijn begint het bij mij toch wel iets te kriebelen maar het is ook wel weer erg handig als de finaciele dingen weg zijn.
Goed van jou Titus! Slim van jou dat jullie ook verder denken dan alleen: "Het is zo leuk een beebje", er komt idd veel meer bij kijken! @Xenas: Ik ga voor je duimen meid! Spannend! @Lindsay: Dat is niet erg hoor, we zijn er om elkaar te steunen, ja toch? *Fem gaat duimen voor veel rose namen*
mag ik ook op de NOD lijst? 8 februari is mijn NOD ik heb zere boobs, ontzettend gevoelige tepels, misselijk pfff, en had vorige week hele week opgeblazen gevoel met heel veel winderigheid hihi sorry dames... verder al meerdere keren gedroomd dat ik posi testte deze dagen.. en ik weet dat we op juiste momenten sex gehad hebben omdat dat per echo bevestigd is.. en ook de samenlevingstest de dag na eisprong was goed genoeg levende zaadjes in mijn slijm dus dat is een goed teken.. verder had ik de dag na eisprong heel erg sterk het gevoel dat ik mama werd... dus ben benieuwd
02 feb: Nynke 03 feb: Jollie 04 feb: Anz & Kareltje & Lolli & Mistimon & Johana79 05 feb: Kristel83 & Maria 06 feb: Marloesje & Salsabine & Bleutje & Divanaatje 07 feb: Denisse 08 feb: Ikke1981 & Fem & Chelleke & Esser & Sjakie & stampvamp 09 feb: Marieke21 & Zico 10 feb: Xenas81 & Arka 11 feb: Sab 12 feb: Gabybaby & Lievebeesje 13 feb: Jotim & Loesjuh & La femme & Chrisje79 14 feb: Berna & Daam 15 feb: Linda & Juudje1975 16 feb: Sylvia 17 feb: Linda1980 18 feb: Lindsay & Just4love & Smeetje 19 feb: Marina99 & JoyceD 20 feb: Astrid85 & Jelske1978 21 feb: Choco 24 feb: Dootje 26 feb: MamavanJordy (Bianca) & Diddl 28 feb: Vlinder 78 & Pippin & Caitlin & Jannes 31 feb: Linn? zwanger...negatieve test...ongi Ik heb je erbij gezet stampvamp
@stampvamp: apart dat je na je eisprong zo sterk het gevoel had dat je mama wordt. Ik hoop het voor je! Waar blijven de zwangere van vandaag? Ik zie dat Maria nog op de lijst staat van vandaag. Waar is Maria?
Misschien is Maria ondertussen op haar wolk geklommen? Zou mooi zijn he? Ik hoop het voor haar (en alle andere testers natuurlijk)!
Ik heb een fotootje geplaatst van de digitest die hen ik aan ballonnen gehangen, aan m'n dochtertje gegeven. M'n vriend vervolgens wakker gemaakt met een mega ontbijt, tegen Hannah gezegd, "geef deze maar aan papa!"
Hallo allemaal Ik ben helemaal nieuw op deze site. Ik ben nu (uiteraard samen met mijn mannetje haha) sinds eind oktober bezig met zwanger raken en heb op wrs 14 feb mijn NOD! Ik heb een onregelmatige cyclus, maar lijkt stabieler te wroden. Ik heb erg pijnlijk tepels en borsten, maar dat heb ik ook vlak voordat ik ongesteld wordt...dus zegt niet veel... groetjezz Susy