dank u \/ ! Nog even over dat plassen om daar op terug te komen herken iemand dat hellup!!! liefs Tamara
Ik durfde het niet te zeggen omdat ik iedere keer zeg: Streep is streep en nu heb ik een heeeeeeeel vaag streepje en ik weet niet wat ik ervan moet denken..... , ik vind het nu wel een beetje spannend en HEEL onverwacht worden hoor...... Ik heb geen digitale camera, dus ik kan helaas geen foto plaatsen, hij lijkt een beetje op die van Jotim!
@Tamara: ik kan er je helaas geen antwoord op geven... @Fem: Ja nu wordt het wel erg spannend! Ben benieuwd wat je test morgen zegt... Balen dat je niet met ochtendurine kan testen...
@Tamara1984: Ik heb dit de afgelopen week gehad, maar had het toen iedere keer als ik naar het toilet moest. Had daarbij ook gigantische krampen (hele nacht toen van wakker gelegen). Ben toen naar de dokter geweest want mijn eisprong was al geweest. De dokter vertelde mij dat het naweeën waren van de eisprong. Iets met dat het eitje te groot was gegegroeit toen die sprong. Tja wat moet je daarmee....? Maar goed het kan geen kwaad schijnt het.
hm dan weet ik t ook niet erg raar , ik heb t nu sinds 2 dagen als ik dan s,ochtends mn 1e plas heb nou krampeer ik haast inelkaar van de pijn aan mn baarmoeder! 8-[ erg auwie! Nou wie t zelfde heb of iets ervan weet laat je horen vindt t allemaal zo spannend
Dat kramperen van de pijn ken ik maar al te goed, heb me gewoon ziek moeten melden toen. Dacht echt van help er zit daar iets niet goed. Het vrouwelijk lichaam is me toch wat
@daantje echt joh apart man! nou dan zal dat t bij mij ook wel geweest zijn alleen raar want ik heb mn ei sprong denk ik al een week geleden al gehad dus zou t dan nog dat zijn? en ik heb t echt alleen maar s,ochtends
@daantje ik zat net te kijken maar wij moeten rond dezelfde dag testen ! misschien dat we daarom datzelfde ook voelen!?
@ Fem... nou zeg "muts" ons hier in spanning houden... he... jij kunt zeg.. hahaha... khoop voor jou en je mannetje woensdag een dikke vette streep... liefs jollie
@Tamara: Ik kreeg het ook pas 3 dagen na mijn eisprong..... Daarom vond ik die pijn (net als jij) zo vreemd. Heb het mijn vorige 2 rondes ook niet gehad. Vaag, vaag, vaag We wachten samen maar af, want jij moet ook nog 5 dagen zie ik
Dank jullie wel meiden, wat ontzettend lief dat jullie zo positief voor ons zijn en dat terwijl ik het jullie ook uit de grond van mijn hart gun! Al sik nu toch de op bezoek krijg ga ik dus echt balen als een stekker..... dat zou ik sowieso al doen, maar nu met een heeeeeeeeeeeeeel licht streepje baal ik NOG meer...
Fem wanneer ga je weer testen? Kristel heb jij al getest? Meiden jullie maken het weer spannend groetjes las
Morgenavond ga ik testen als ik uit mijn werk kom (maar dat is pas laat rond 9 uur 's avonds ) en sowieso woensdagmorgen. Ik beloof het: ik hou jullie op de hoogte!