ik zie nu pas dat we al een hele pagina hebbben volgetypt, forummer is erg verslavend. jij hebt zeker een lekkere ha als ik dat zo lees ja 8) en klussen is zeker altijd leuk ja, mijn ventje is vannacht pas laat terug ben ik bang dus voor ons word het niks meer vandaag. maar goed morgen weer een dag
Spannend Franklin, wat doet jouw mannetje voor werk als ik het vragen mag? Ja, heb je al gezien hoeveel berichten ik gepost heb, ik schaam me dood, dit is idd veel te verslavend, zit er nu hele dagen op (maarja, ben ziek thuis he)... Nog 8 dagen tot je eisprong meid, ik ga hopen dat er een TOPzwemmer tussen zit voor je!
Ben heel benieuwd wat voor zwemmers we hebben is voor ons de eerste ronde mijn vriend is accountant hij is nu ook niet aant werken hoor maar aant sporten (of aant barhangen hij heeft beloofd niet te drinken want das weer niet goed voor de zwemmers) gelukkig heeft hij een baan waarmee die gewoon normaal thuis is een man met onregelmatige werktijden of veel weg schiet niet echt op met zwanger worden denk ik.
Die van mij werkt in de game wereld (niet te verwarren met gay wereld... als je het uitspreekt klinkt het bijna gelijk namelijk, hahahaha), ook errug leuk en "gewoon" 5 dagen per week. Accountant, dat is een mooi beroep trouwens....! Ik heb de hele week al griep en mijn oren zitten helemaal dicht, daarvoor ben ik dus naar de HA gegaan en kreeg ik de AB (leuk al die afkortingen). Wij drinken sowieso al bijna geen alcohol (ja, okay, in december ben ik helemaal "los" gegaan, maar in die tijd van het jaar mag het!).
ja das natuurlijk een uitzondering december... Ik drink zelf ook weinig alcohol alleen als ik uit ben wel eens mijn vriend drinkt na het sporten wel vaak een biertje maar nu kan dat dus even niet 8) ben je al begonnen aan die AB? als ik jou was zou ik m namelijk voor een griepje maar gewoon laten liggen dat gaat vanzelf wel weer over. dat gebeurd je zeker wel is dat mensen het beroep van je vriend verkeerd verstaan accountant lijkt mij persoonlijk weinig aan maar hij vind het leuk ja en daar gaat het om... wat doe je zelf voor werk?
Ik werk als accountmanager bij een technisch detacheringbureau, erg leuk werk, heel afwisselend, maar soms ben ik dat ook even zát hoor.... maar dat heeft iedereen weleens ja.... Ja, ik ben al wel met de AB begonnen, ik zit al vanaf maandag thuis, ik wil a.s. maandag wel weer beginnen, thuiszitten is helemaal niks voor mij, bah... . Mijn ex was (nouja, is) alcoholist en daar ben ik heel erg van geschrokken, als ik naar de kroeg ga gaan er hoogstens 3 wijntjes naar binnen en dan helemaal niks meer. En net wat jij ook al aangeeft; nu drinken we geen van beiden...
ik heb ook zo'n hekel aan thuiszitten ja ik ga liever nog een beetje ziek aan t werk dan dat ik thuiszit te niksen... Jeetje het lijkt me heel meoilijk om een relatie met een alcoholist te hebben. mijn vriend is absoluut geen alcoholist trouwens maar een biertje op z'n tijd vind ie wel lekker. vroeger deed ik trouwens nog weleens wat nuttigs op vrijdag avond nu zit ik als een verslaafde achter het forum we zijn volgens mij ook nog maar met z'n tweetjes over nu. pfff ik ga ook niet al te laat naar bed moet morgen weer werken...
Nee, dat is inderdaad heel zwaar, ik ben blij datik ervanaf ben, mijn huidige vriend is echt anti-alcohol, heerlijk vind ik dat! Ja, we kletsen wat af met zn tweetjes, ik ga zo lekker een film kijken en dan slapen, beetje uitslapen, laten we hopen dat het helpt! Alvast weltrusten! xxx
Gelukkig dat je nu wel een alcoholvrije vriend hebt. ja ik ga ook maar ff douchen en dan mn bed in. ventje komt vanzelf wel thuis als ik daar op moet wachten welterusten!
heb deze maand weer een rare cyclus denk ik,temp waardes zijn veel hoger dan afgelopen maanden,Maar we zijn ook weer regelmatig aan de klus hier!
Ongi is hier afgelopen, mannetje wilde gelijk aan de slag vanmorgen, hahaha, de lieverd . Verder is het nu wachten, wachten, wachten op mijn ei.... Wanneer doen jullie altijd klussen Bianc? (Of had ik dat al gevraagd?)
hey fem, dit is ons schema haha wij proberen altijd vanaf de dag na mijn ongi om de dag of om de 2 dagen te klussen, dan 2 dagen voor de eisprong om de dag en nog 2 dagen erna... weet niet wanneer mijn eisprong is, de eerste keer dat ik zwanger raakte hebben we maar 2 keer geklust, op dag 10 en 4 dagen voor mijn nod, had nooit verwacht toen zwanger te zijn! nu de laatste keer had ik volgens het "roostertje" van de gyn. de 21/22e mijn eisprong maar ivm hele drukke dagen hebben we op de 18e de laatste keer geklust en na de kerst pas weer, en weer zwanger... kan er dus erg moeilijk een peil optrekken, denk zelf dat ik een hele vroege eisprong heb... dus gelijk na de ongi gaan we er weer voor, wilde eigenlijk wachten maar we zien wel...
Ja, ik snap wel dat je wilt wachten, maar wachten is heel moeilijk..... wij gaan er deze maand ook helemaal voor, mijn mannetje heeft er helemaal zin in, die wilt nu geloof ik elke 5 minuten . Hm.... ik zal hem maar even uitleggen dat het zo dus niet gaat werken (nouja, waarschijnlijk wel, maar dan kan ik maandag niet werken van de uitputting, haha). Wij willen het nu ook om de dag gaan proberen, ik weet nog niet wanneer mijn eitje komt want dit is pas de eerste cyclus zonder pil.... we shall see zal ik maar zeggen.....
hey fem, gezellig knus weekendje dus haha, have fun! het genieten is het alles belangrijkst, niet alleen aan je eitje denken, dan gaat de fun eraf... wij doen het gewoon wanneer we zin hebben, soms rond de eisprong maar als we geen zin hebben dan niet... ben al 2 keer zwanger geweest in 1 jaat dus het bewijns si er voor ons wel, je kan makkelijk zwanger worden zonder er een agenda naast te leggen... tuurlijk weet ik wanneer ongeveer mijn eisprong is maar niet precies dus we zien het wel... wanneer we zin hebben gaan we, wanneer niet helaas...
Ja, wij ook wel hoor, het is meer dat het bij ons wat meer extra betekenis geeft, maar zodra we... erhm..... aan de gang gaan zeg maar dan is dat wel het laatste waar we aan denken.... *bloos*
hahaha helemaal goed fem, zo hoort het ook! je moet niet tijdens het "gekets" denken, ohhh als hij maar raak schiet haha! werkt niet stimulerend denk ik haha
Whahahahaha, zou ook wat zijn he, als ik tijdens de daad zeg: "Schatje, wel raak schieten he?". Hahahahaha, ik dwaal hartstikke off topic