02 feb: Nynke 03 feb: Jollie 04 feb: Anz & Kareltje & Lolli & Mistimon & Johana79 & Moonique 05 feb: Kristel83 & Maria 06 feb: Marloesje & Salsabine & Bleutje & Divanaatje 07 feb: Denisse 08 feb: Ikke1981 & Fem & Chelleke & Esser & Sjakie & stampvamp 09 feb: Marieke21 & Zico & jennie72 10 feb: Xenas81 & Arka & Tamara1984 11 feb: Sab & Daantje82 12 feb: Gabybaby & Lievebeesje 13 feb: Jotim & Loesjuh & La femme & Chrisje79 14 feb: Berna & Daam 15 feb: Linda & Juudje1975 16 feb: Sylvia 17 feb: Linda1980 18 feb: Lindsay & Just4love & Smeetje 19 feb: Marina99 & JoyceD 20 feb: Astrid85 & Jelske1978 21 feb: Choco 24 feb: Dootje 26 feb: MamavanJordy (Bianca) & Diddl 27 feb: Fientje29 28 feb: Vlinder 78 & Pippin & Caitlin & Jannes 31 feb: Linn? zwanger...negatieve test...ongi...twijfel over test
Ik ga slapen meiden, ik val bijna om . Weltrusten allemaal en ik duim voor jullie allemaal! Liefs, Fem
Dames allemaal bedankt voor vandaag. Bij mij is de twijfel voor een groot gedeelte weg. Ook wel door de laaste foto waar toch een streep goed te zien is. Ga nog even me favo spelletje doen (kolonisten van catan ) hihihih en dan lekker in bed pokeren kijken. morgen kom ik jullie weer lekker lastig vallen. lekker slapen allemaal @fem als jou test net zo'n test is als die van mij. Nou dan gaan we samen na oktober mama's
Goeieavond allemaal! Wauw fem en jotim: super zeg! Ik moet me inhouden om niet snel ook een test te doen, met zo'n positieve vibes! Hier nog altijd misselijk... maar of dat iets betekent... dat zullen we moeten afwachten! Ik probeer me in te houden tot vrijdag! Liefs
dames k weet bijna zeker dat ik zwanger ben.. voel me echt zo anders.. moet mezelf echt inhouden niet te testen morgen kom ik weer lekker meekletsen ik ga lekker op de bank hangen onder een dekentje tot morgen meiden!
Fem en Jotim.... Ik durf te wedden dat jullie bij een digitale clearbluetest, net zo.n schermpje krijgen als in mijn album! Ik wist het zeker toen ik zo;n streepje zag hoor. Zeker bij die laatste foto van jou Jotim. Jippie jippie jee! Gaan we gezellig met z'n allen naar oktober! Ik vind het zo leuk zo leuk voor jullie! En jeetje Fem, in je 1e ronde. wow!
Zo voor ik ga slapen toch nog even een berichtje. @Jotim30: Ik heb je foto's gezien en ik zie ook zeker weten een streepje @Fem: Slepen jij en Jotim mij ook even mee naar de Oktober mama's?! Truste en knuffel
morge meiden Weer een dag voorbij @diddl jeetje dat is ook niet niks zeg, hopelijk mag je je volgende kindje op de normale manier op de wereld laten komen @jotim en fem, julie stromen gewoon door naar okt! En ik wil meeeeeee hahaha hier alles nog rustig en de dagen kruipen voorbij iedereen een fijne dag nog mag zo weer aan het werk Liefs ikke
Goedemorgen ik werd vanmorgen met veel buikpijn wakker echt enorme steken lijkt op spierpijn en straalde door naar mijn zij... maar ja over een week weet ik pas wat het is als ik ook maar niet het buikgriepvirus krijg.. fijne dag allemaal!
ben een week niet geweest, er is veel gebeurt! Zwangeren, van harte gefeliciteerd en alle meiden die wachten, succes, ik sluit me bij jullie aan! Hopen dat er veel HCG in de lucht hangt! duimen! kuz
@ Fem super spannend ben benieuwd wat ik morgenochten nu weer lees. Succes maar als je net zo's streep hebt als Jotum dan zit het volgens mij wel goed. Wordt al een beetje van. In de avond zit ik eigenlijk nooit op het forum dus was weer heel erg veel bijlezen. En dat terwijl ik moet werken hihi.
He meiden, spannend allemaal! Duim voor de testers en voor wie raak is: gefeliciteerd. Hopelijk is de HCG besmettelijk! Hier NOD 28 feb, als ik van 26 dgn uitga. Was mn eerste maand wel, dus hopelijk beetje regelmaat.Ben benieuwd... Ongi bijna weg, viel reuze mee (oef, was wel beetje angstig voor...) Liefs
goedemorgen dames, Ik blijf nog even hier hangen, bij mij is het kwartje nog niet helemaal doorgevallen. Zwnager ja misschien. Maar beetjes zwanger kan niet he. Denk dat ik morgen nog een keertje ga testen. Kan ons lijsjte niet terug vinden. Zijn er nog testers vandaag ?
Het gaat goed hier deze maand! Veel zwangeren. Mag ik Fem en Jotim alvast voorzichtig feliciteren. Maar ik moet zeggen na de laatste foto van Jotim te hebben bekeken dat er geen twijfel meer bestaat. Top! Geniet er allemaal lekker van en hopelijk volgen er nog vele. Liefs, Gaby