ik duim mee voor de nod'ers, spannend hoor, en inderdaad een beetje zwanger bestaat niet, dus ik denk dat er weer een aantal oktober mama's in aantocht zijn. Gaby, hoe ist bij jou meid? Hoop voor je dat het deze ronde raak is. Het is je gegund. Liefs Moons
02 feb: Nynke 03 feb: Jollie 04 feb: Anz & Kareltje & Lolli & Mistimon & Johana79 & Moonique 05 feb: Kristel83 & Maria 06 feb: Marloesje & Salsabine & Bleutje & Divanaatje 07 feb: Denisse 08 feb: Ikke1981 & Fem & Chelleke & Esser & Sjakie & stampvamp 09 feb: Marieke21 & Zico & jennie72 10 feb: Xenas81 & Arka & Tamara1984 11 feb: Sab & Daantje82 12 feb: Gabybaby & Lievebeesje 13 feb: Jotim & Loesjuh & La femme & Chrisje79 14 feb: Berna & Daam 15 feb: Linda & Juudje1975 16 feb: Sylvia 17 feb: Linda1980 18 feb: Lindsay & Just4love & Smeetje 19 feb: Marina99 & JoyceD 20 feb: Astrid85 & Jelske1978 21 feb: Choco 24 feb: Dootje 26 feb: MamavanJordy (Bianca) & Diddl 27 feb: Fientje29 28 feb: Vlinder 78 & Pippin & Caitlin & Jannes 31 feb: Linn? zwanger...negatieve test...ongi...twijfel over test Goedemorgen... Gaan er nog meiden testen vandaag?
Dag meiden! Wat een spannende momenten weer zeg. Ik kom ook maar weer even langswaaien. Donderdag is mijn NOD. Ik voel nog helemaal niets, normaal wel als ik ongi moet worden ...... misschien goed voorteken? Nog even geduld hebben dus! Groetjes en SUCCES allen!
@Jotim....volgens mij hoef jij helemaal niet meer te testen. Dacht zelf aan Jollie, Mistimon, Kristel83, Maria, Marloesje & Bleutje. We wachten in spanning af.
Marloes is op vakantie die komt vrijdag pas terug ( zo die hebt veel bij te lezen ) Ik wil nog een vette streep dus ga nog wel een keertje testen. wat kosten de digitale ? en kan je die blijven bewaren ?
Goedemorgen! Jeetje, het is echt elke ochtend weer een verrassing hier op 't forum! Echt, Jotim en Fem, alvast een hele voorzichtige gefeliciteerd! Denk echt dat het raak ik bij jullie! Toppie! Voor de wachtenden onder ons: HEEL VEEL SUCCES! Mijn duimpjes draaien weer op volle toeren! Liefs Chris
Dacht dat marloes vanochtend nog even kwam melden of haar test van vanochtend positief of negatief was. Anders zullen we idd moeten wachten tot vrijdag. Heb geen idee wat die digitale cb kosten...geloof wel aardig prijzig, maar dan heb je wel duidlijkheid. Kan me voorstellen dat je daar nu wel behoefte aan hebt.
@Jotim...je bent hartstikke zwanger hoor. Ik ben 's ochtends niet de wakkerste maar die streep heb ik wel mooi ff gezien. Gefeliciteerd!
@ diddl Heb even het bericht terug gezocht van marloes. Was 30 pagina's terug maar ze heeft gisteren ochtend nog gemeld voor ze op vakantie ging
Hoi Diddl! Hier alles eigenlijk wel goed... Heb eigenlijk maar een paar daagjes, vlak na mijn eisprong wat krampjes gehad, maar daarna niks meer... Vind het nu toch wel spannend worden, zo richting NOD... had ik vorige maand helemaal niet, gek he... Probeer het maar ff van me af te zetten (haha, ja tuurlijk )! Jouw klusperiode komt er weer aan zie ik! Ook toch altijd weer een spannende periode! Hoop dat jullie raak schieten Liefs Chris
Jotim zo'n digitale test van clear bleu is ongeveer 19 euro. Maar als je nu een vage streep hebt met een andere zou ik het niet doen en een gewone clear blue gebruiken. Die digi testen hebben ontzettend veel hcg nodig vandaar. En als die dus nega aangeeft is het eenteleur stelling terwijl je gewoon ZWANGER bent. groetjes las
Hey Allemaal Ik dacht, wat leuk zo'n forum, maar het is amper bij te houden zoveel als er gepraat wordt! Hartstikke leuk! Ik voel normaal mijn een week van tevoren aankomen, maar ik voel nog niets... wel heb ik erg gevoelige tepels en steken in mijn onderbuik (anders dan van de ongi) Ik hoop dat het deze maand raak is! Fem en @jotim...ik hoop gefeliciteerd! Het lijkt er wel op! groetjes Suzy
@Jotim...dat berichtje heb ik dus van marloesje gemist. Dan zullen we moeten wachten en blijft haar naam nog even groen. @Chrisje...vindt het ook steeds spannend op die wachtbank. Neem mezelf steeds voor er niet te veel mee bezig te zijn, maar dat lukt voor geen meter. Is hier veel te gezelli. Hoop dat je door mag naar de oktober mama's. Wij zijn weer "serieus" aan de klus. Hoop zo dat het deze maand gaat lukken...we doen iig ons best.
Goedemorgen allemaal meiden! Wat is het hier weer spannend! Jotim, jij bent gewoon hartstikke zwanger! En Fem, als die van jou er hetzelfde uitziet, jij ook! Wie gaat er vandaag volgen?
Hoi Jotim, Die digitale van Clear Blue kost 20euro en dan krijg je er 3. Het blijft er jammer genoeg maar een uurtje in staan dat je zwanger bent...maar het belangrijkste is dat het kindje blijft zitten 9mnd toch Gefeliciteerd alvast
Hoi meiden... Wat een drukte en gezelligheid hier! Ben alweer even niet geweest, maar heel veel pagina's gemist. @ Fem, he meissie.... ook hier! Lees ik nou dat je mogelijk zwanger bent? Goed zeg! Gefeliciteerd. Hier druk aan de klus, heb geen idee wanneer mn eitje eraan komt, met ovulatietesten ook alleen maar negatieve testen, maar we gaan gewoon lekker door! Groetjes Jelske