test...test...test..... naast mij in de apotheek...hahahahha lekker vakantie diddl! wij hebben nog geen plannen gaan vaak last minut, mijn vakanties staan zoizo al vast en mannetje kan goed vrij nemen kort van te voren.... wil het eigenlijk ff afwachten...
Wij hebben dadelijk in maart al twee weekjes vakantie en dan in september nog drie weken, maar in die weken gaat mn zusje ook trouwen dus denk niet dat we dan nog weg gaan (ook omdat ik dan toch wel hoop zwanger te zijn). Nu in maart wil ik eigenlijk nog lekker ver weg, maar heb nog geen idee waar we heen willen. Groetjes Jelske
Lijkt me heerlijk als je last-minute kan....helaas gaat dat niet bij ons. En voor de meiden is een plek met veel kinderen en activiteiten wel zo leuk....dus vroeg bespreken voor ons. Je zou ook oordopjes kunnen halen bij de apotheek...dan hoor je de testen niet meer roepen. Sterkte.
Hihi..echt moeilijk Bianc, als de testen gewoon een paar stappen van je verwijderd zijn....ik had me denk ik niet in kunnen houden en in de pauze een test gekocht..en dan de volgende ochtend gedaan....erg he! Ik ben er zoooo slecht in om gewoon te wachten... Ik hoop dat ik tot op mn nod kan wachten met testen...gaat denk ik niet meevallen.. Vind het goed van je dat je nog geen test hebt gekocht! Liefs Syl
ow wat gezelly allemaal! alle zwangeren gefeliciflapstaart en alle mammies to be [-o< ik duim voor jullie! liefs Tamara
Oooh vakantie lekker zeg. Denk dat wij dit jaar maar overslaan. alhoewel weekendje parijs moet er nog wel inzitten. nee ook niet mag niet zwanger in achtbanen. Oei, dan maar gewoon achtertuin en verbouwen. @ diddl volgens mij heb je een hele leuke camping uitgezocht. @bianc is wel heel moeilijk zo dichtbij
TEST....TEST....TEST.... ohhhhh ze gaan steeds harder roepen hihihi, die oordopjes is een goed idee..... kan ik alleen mijn patienten niet meer verstaan...opzich wel lekker rustig whahaha hahaha
Tja, zo'n lastminute vind ik ideaal. lekker kijken wat rond die tijd de aanbiedingen zijn enzo. Als er strakjes ooit een kleine is dan zal dat niet meer lukken dus nu nog even genieten! Groetjes Jelske
Hallo dames, ben een tijdje niet meer op het forum geweest. Heb wel iedere dag mee zitten lezen hoor Maar vorige maand was ik er echt te veel mee bezig, dus had me voorgenomen om dat niet te doen. Zit inmiddels weer op het wachtbankje. Toch iedere maand weer spannend. Al heb ik niet zo'n goed gevoel over deze ronde. We wachten gewoon af. Aan alle zwangeren: van harte gefeliciteerd! Echt super!
Maak jij jezelf ff lekker gek! hahaha. Wanneer ga je echt testen? Dan haal je er gewoon alvast één voor dan. Denk dat ie dan je hand uit brandt of je meetrekt naar het toilet! Help! Ik wordt ontvoerd!
@daam, ben er zooooooo goed in mezelf gek maken hahahah, maar ze roepen me echt hoor hihih..... wil eigenlijk zaterdag pas testen, weet ook niet echt precies wanneer mijn nod is.... nee ga nog niet kopen, als ik koop doe ik hem hahahah ga vrijdagavond pas halen en doe zaterdagochtend mijn plasje er pas overheen....hoop ik dat ik het kan volhouden...en niet ongi wordt hahaha!
Hahahaha, Bianc, ik lach me rot om jou! Weet helemaal niet hoe je er uit ziet, maar kan me helemaal voorstellen hoe je ze hoort roepen: "buy me, use me, buy me, use me! Hahahaha! Boehoe, zat vanochtend flink te verkondigen dat ik nog geen krampjes had gespot... wat voel ik nu.... KRAMPJES... bleh.... Nou ja, we zullen zien volgende week.... Liefs Chris
Hoi hoi, Jotim en Fem, als ik het goed begrepen heb mag ik jullie alvast voorzichtig feliciteren! Eigenlijk hoor ik nog steeds bij jullie: afgelopen zondag heb ik me netjes afgemeld, omdat ik dacht ongesteld te worden. Het is alleen bij een beetje bruine afscheiding gebleven, dus het blijft vaag. Ik verwacht wel dat ik deze week ongesteld word (nu 9 dagen overtijd) heb ook niet zoveel zin om weer te gaan hopen... Wachters en testers succes!
@chrisje, jaaaaaaa zo hoor ik ze hahaha, ze dansen er zelfs bij hihi @appi.... ou je voor de zekerheid niet ff testen....
hee dames. vanmorgen toch een temp stijging.. effe getest... positief! yes! 8) 02 feb: Nynke 03 feb: Jollie 04 feb: Anz & Kareltje & Lolli & Mistimon & Johana79 & Moonique 05 feb: Kristel83 & Maria 06 feb: Marloesje & Salsabine & Bleutje & Divanaatje 07 feb: denisse 08 feb: Ikke1981 & Fem & Chelleke & Esser & Sjakie & stampvamp 09 feb: Marieke21 & Zico & jennie72 10 feb: Xenas81 & Arka & Tamara1984 11 feb: Sab & Daantje82 12 feb: Gabybaby & Lievebeesje 13 feb: Jotim & Loesjuh & La femme & Chrisje79 14 feb: Berna & Daam 15 feb: Linda & Juudje1975 16 feb: Sylvia 17 feb: Linda1980 18 feb: Lindsay & Just4love & Smeetje 19 feb: Marina99 & JoyceD 20 feb: Astrid85 & Jelske1978 21 feb: Choco 24 feb: Dootje 26 feb: MamavanJordy (Bianca) & Diddl 27 feb: Fientje29 28 feb: Vlinder 78 & Pippin & Caitlin & Jannes 31 feb: Linn?
Hai Moons, Hier gaat alles prima. Geen rare of typische verschijnselen (maar ja dat had ik bij de eerste zwangerschap ook niet) maar wel een goed gevoel. Probeer rustig af te wachten Gaat het goed met je zwangerschap? Liefs, Gaby
02 feb: Nynke 03 feb: Jollie 04 feb: Anz & Kareltje & Lolli & Mistimon & Johana79 & Moonique 05 feb: Kristel83 & Maria 06 feb: Marloesje & Salsabine & Bleutje & Divanaatje 07 feb: Denisse 08 feb: Ikke1981 & Fem & Chelleke & Esser & Sjakie & stampvamp 09 feb: Marieke21 & Zico & jennie72 10 feb: Xenas81 & Arka & Tamara1984 11 feb: Sab & Daantje82 12 feb: Gabybaby & Lievebeesje 13 feb: Jotim & Loesjuh & La femme & Chrisje79 14 feb: Berna & Daam 15 feb: Linda & Juudje1975 16 feb: Sylvia 17 feb: Linda1980 18 feb: Lindsay & Just4love & Smeetje 19 feb: Marina99 & JoyceD 20 feb: Astrid85 & Jelske1978 21 feb: Choco 24 feb: Dootje 26 feb: MamavanJordy (Bianca) & Diddl 27 feb: Fientje29 28 feb: Vlinder 78 & Pippin & Caitlin & Jannes 31 feb: Linn? zwanger...negatieve test...ongi...twijfel over test Zo kloppen alle kleurtjes weer. Gefeliciteerd Denisse! Super! Geniet er lekker van!