Als je misselijk ( ale: ) bent, moet je ook voorin. Daar zitten we dan met zijn allen op twee voorbanken!
Hahahahahaha o o o o het gaat hier echt super snel met alle berichtjes n doe me best om alles bij te lezen maare wil ook wel mee met die bus hoor ! sta al in de lijst nod de 11de nog even geduld dus pfff verder natuurlijk alle nieuw bijgekomen zwangere GEFELICITEERD ! ! en dat er een volle bus jullie kant op mag komen ..................... groetjes sab
Eh zou je dan nou wel toelaten.... Jotim die de bus gaat besturen. Ze is al moe van een stukje lopen.
Geweldig zeg, dat gelukspoppetje. Dat moet goed komen toch? Ik probeer zelf ook om er minder mee bezig te zijn. Vorige maand was ik er echt bijna van overtuigd dat ik zwanger was. Dacht allerlei symptomen te hebben. Dus de teleurstelling was zo groot! Dat wil ik ook niet meer. We wachten gewoon rustig af. En zo lang zijn we ook nog niet bezig. Je naam ziet er geweldig uit in het roze hoor Nog een sign: op valentijnsdag mag je je naam roze kleuren. Dat klopt toch gewoon helemaal? Stap die bus maar in meis!
Hahahahah ik kom niet meer bij. Zie het helemaal voor me, bus vol misselijke dames. :-& Jotim achter het stuur, met lucifer-houtjes tussen d'r ogen om wakker te blijven hahahahhaha
Thanx Diddl! Ik ga vanavond en donderdag klussen, denk dat dat het beste is! Wat betreft het voelen van je ei, heb ik nog wat gelezen en denk datk hem nu herken bij mezelf. Ik had met de kerst steken in mijn onderbuik tot in mijn liezen. Ik kreeg 9 januari mijn menstruatie dus dat klopt precies! Dames, nog niet meteen wegcrossen met die bus, want ik moet eind van de maand ook nog instappen
Lachen he? Ik moet zeggen dat iedereen wel een rijke fantasie heeft hier hahahahaha. Misschien ook een zwangerschapsteken?
Hey ladies, komen jullie de 13e ff bij mij langs dan met 't bussie? Da's mijn halte! Hahaha, wat een stelletje mafketels hier toch! GEWELDIG 8) Liefs Chris
Hey allemaal, FF een kopie vanuit het temp. forum.. Nou ik ben hard aan het evalueren geweest wat betreft het bezoek bij de gyn maar ik weet nog niet helemaal zeker wat ik ermee moet. Allereerst gelukkig het goede nieuws dat het bij mijn vriend allemaal dik in orde is, dat is al een hele opluchting. Mijn progesteron-waarde was wel gestegen maar wel te weinig ( kan zijn dat de eisprong een dag later was, of dat er geloof ik een " zwak" eitje is gesprongen maar dat kan ik niet helemaal goed snappen nog) vervolgens geloofde ze niet dat er een zwangerschap was ivm temp. daling en dus bloedprikken ( om 16 uur kan ik bellen) Niet dat dat zin heeft wat op het moment dat ik thuis was en naar de wc ging was ik ongesteld ... en een pijn dat ik heb ( weet ineens weer waarom ik destijds aan de pil gegaan ben, jeetje) Nou heb ik dus en clomid gekregen, en ik moet bellen voor een afspraak voor een HSG ( eileiders controleren, niet niet niet blij mee) en een afspraak voor een TVE, geen idee wat dat is, nog ff opzoeken. Maar nu ben ik me aan het bedenken of ik deze stap wel wil zetten nu al. Mijn cyclus lijkt goed te gaan, al zal dat nog moeten blijken gezien mijn verleden met een 3 maandelijkse cyclus, maar goed dat weet ik dus niet. nou mijn vraag, doen of niet doen? ik weet het echt niet, en natuurlijk zie ik onwijs op tegen die HSG :S
Ah joh ik rij wel, ben een supercoureur. Als jullie klaarstaan met de kotszakjes, strooi ik nog wat hcg'tjes!
Ik liet mij vorige maand door mijn mannetje en door jullie gek maken terwijl mijn eigen gevoel toen helemaal niet positief was. Maar ja 3 dagen overtijd zorgde wel voor wat twijfels aan mijn kant. Helaas zijn wij wat langer bezig... klein jaartje dus we zijn er ook echt wel aan toe, zo'n leuk beebje. Ja top he dat roze... . Maar je mag pas in de bus als je een positieve test hebt, dus ik moet nog even wachten tot volgende week. Anders laten ze (lees Jotim) mij niet in de bus. Of is Jotim alleen chauffeur en niet de controleur?